Oftewel we mogen niets zeggen?quote:Verwachtte reacties:
TS is een buurtzeiker
TS kan er niet mee omgaan
TS is gefrustreerd
TS is werkeloos
TS is kansloos
TS moet zijn ramen zemen
en ga zo maar door.
Wat is überhaupt de lol van die dingen?quote:Op maandag 8 september 2008 18:25 schreef MdMa98 het volgende:
TS heeft een sportpijpje [...]
TS zijn bovenbuurman is een pauper
Iets zegt me dat je zelf ook een aso bent, met je tokkie-uitlaatquote:Op maandag 8 september 2008 18:29 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
yupz onwijs..
lees eerst voordat je je kankercommentaar geeft
wordt m ook al niet nee....quote:Op maandag 8 september 2008 18:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je zelf ook een aso bent, met je tokkie-uitlaat
Sorry hoor TS, maar je probeert niet eens dit topic te laten slagen.quote:Op maandag 8 september 2008 18:25 schreef MdMa98 het volgende:
TS heeft een sportpijpje
waarom denk jij dat ze parkeervakken maken? in zo`n wijk?quote:Op maandag 8 september 2008 18:30 schreef swarmahoer het volgende:
mag je binnen zon gebied niet je overal gewoon aan de kant van de weg neerkwakken eigelijk?
hij doelde ook op jou broer, alleen ik reed echt rustigquote:Op maandag 8 september 2008 18:32 schreef mijndochters het volgende:
haha hij vond het ook al niet leuk dat ik hem eerst bijna voor zn flikker reed en daarna bijna zijn busje opschoof
mijndochters had het ook al gedaan bij m en werd nagestaard, mijndochters heeft wel een eigen auto hahaha
mijndochters stond op de eerste foto op de verste parkeerplaats van de 4 waar nu dat kleine autotje staat.
hij pleurde dat pwn barrel er zo neer dat ik er net uit kon.
Zal wel werkloos zijn die lambalquote:Op maandag 8 september 2008 18:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Goh, een busje dat niet in een parkeervak staat. Jij maakt nog eens wat mee op een dag!
Ts heeft keurig een baanquote:Op maandag 8 september 2008 18:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal wel werkloos zijn die lambal
Omg hoe triest zo`n reactiequote:Op maandag 8 september 2008 18:35 schreef ikJur het volgende:
TS is een hardcore sjonnie met bijbehorende pauper golf met melkbus als uitlaat
dit gaat hem wordenquote:
Of je nu al bij 'm langs bent geweest was de vraag.quote:Op maandag 8 september 2008 18:35 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ts heeft keurig een baan![]()
de rest van de straat is zowat wel werkeloos idd
ik kan mijn telefoon natuurlijk op recording zettenquote:Op maandag 8 september 2008 18:28 schreef koemleit het volgende:
mooi dat je even hier aankondigt dat je er wat van gaat zeggen.
neem je cam mee film het en post het hier.
nee zit te eten, sommige dingen gaan vóórquote:Op maandag 8 september 2008 18:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Of je nu al bij 'm langs bent geweest was de vraag.
nieuwe hobbyquote:Op maandag 8 september 2008 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
TS is hypocriet. Een pauperuitlaat hebben en dan zeuren over een pauperbus. Je moet niet in je eigen bed schijten!
Vechten met een volle maag is niks hoor.quote:Op maandag 8 september 2008 18:40 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
nee zit te eten, sommige dingen gaan vóór
mijn paint?quote:Op maandag 8 september 2008 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
! ! ! Grootste onzin in dit topic verwijderd. TS doet vrolijk mee zo te zien. Volgende keer gaat ie dicht. Geen zin om nog een minuut van mijn bloeiende leven aan dit topic te spenderen
Tuurlijk niet, TS vreest zelfs dat buurman nu op zijn topic stuit.quote:Op maandag 8 september 2008 19:16 schreef postmortum het volgende:
ts ben je al langgeweest?
quote:Op maandag 8 september 2008 19:34 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, TS vreest zelfs dat buurman nu op zijn topic stuit.
hij was gisteren niet meer thuis... nu ook niet.. volgens mij is ie gevlugdquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:36 schreef TeenWolf het volgende:
en is TS al helemaal total loss geslagen door zijn burrman die dit topic ontdekte??
je durft nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:38 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
hij was gisteren niet meer thuis... nu ook niet.. volgens mij is ie gevlugd
lief hequote:Op dinsdag 9 september 2008 18:41 schreef Wupppie het volgende:
sportpijpjes zijn om aandacht te trekken
en als je die krijgt, ga je een stoer topic op fok openen...
en nog zeuren over een verkeerd geparkeerde bus.
ts is schattig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |