TS gaat even boodschappen doen, stapt in zijn auto en rijdt weg. TS heeft een sportpijpje en klinkt wat harder. Bovenbuurman staat te lullen met twee andere straatbewonders resp een bmw coupe sjon en mijn wel aardige overbuurman. Op het moment dat ik langsrij, hoor ik de bovenbuurman zeggen: daar gaat weer zo`n coureur. En dat terwijl ik rustig wegreed.
Nu gaat dit een volgtopic worden, waarom?
Bovenbuurman is een verpauperde klusjesman en heeft een bedrijfsbusje. Nu stikt het hier van de parkeerplaatsen en meneer verdomd het om dat lelijke gezwel netjes weg te zetten. Straks ga ik even aanbellen en verhaal halen waarom hij zo`n nutteloze opmerking wegkegelt terwijl hij de verpaupering zelve is.
Foto`s als bewijs:
![]()
Jullie zien hier geparkeerd vier auto`s netjes in het vak. Meneer staat met zijn lelijke pleurisbus vóór de doorgang naar de vuilniscontainer. Het is geen parkeerplek. Nu hoor ik jullie denken: Maar de vakken staan toch vol?
Loop ik naar de andere kant van mijn huisje en hoppa ruim parkeerterrein Hier staat ook TS zijn auto keurig in het vak.
![]()
Moraal van het verhaal: Geef geen grote bek, wanneer je zelf ook iets fout doet. De bovenbuurman werkt mee aan de verkankering van deze buurt.
TS gaat zo eens vragen.
Verwachtte reacties:
TS is een buurtzeiker
TS kan er niet mee omgaan
TS is gefrustreerd
TS is werkeloos
TS is kansloos
TS moet zijn ramen zemen
en ga zo maar door.
Toegestaan:
TS zijn bovenbuurman is een pauper
TS zijn bovenbuurman is kansloos