abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61476825
Oke. Het zit dus zo:

Ik heb een vriendin waar ik veel om geef, die leuk is.
Het klikt goed tussen ons, en het is altijd gezellig, lange MSN gesprekken, lange RL gesprekken & met haar vriendinnen

Dus ik zou wel verkering willen met haar, maar hoe pak je zoiets aan?

Ik bedoel, ik weet niet of ze dan wel ja zou zeggen en ik ga natuurlijk niet het risico lopen dat ik haar vraag en dat ze dan ''Nee'' zegt En je weet hoe het gaat met meisjes, na 1 dag weet de halve school het

Dus: Hoe pak ik zoiets aan? Hoe kan ik een beetje uitvinden of ze me leuk vind?

SteelDogg
-
pi_61476870
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:05 schreef SteelDogg het volgende:
Dus ik zou wel verkering willen met haar, maar hoe pak je zoiets aan?
Niet, je zit nu in de friend-zone.... Het is al te laat.
Er is geen hoop meer
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_61476949
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:08 schreef Oldenzaal het volgende:

[..]

Er is geen hoop meer
Hahaha, dat meen je niet xD

Die overstap is toch niet zo heel moeilijk?
-
pi_61476963
wel, te lang gewacht

daarnaast, als je dr veel spreekt kun je toch wel losweken of ze je leuk vindt.
pi_61477084
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:12 schreef Fatality het volgende:
wel, te lang gewacht

daarnaast, als je dr veel spreekt kun je toch wel losweken of ze je leuk vindt.
Juist!
Lambo of Rekt
pi_61477089
Ja, dat is ook wel zo natuurlijk

Ik merk ook wel dat ze me wel zeg maar ziet zitten, alleen het komt er niet helemaal uit zeg maar xD

Geen tips ofzo?
-
pi_61477117
quote:
Dus: Hoe pak ik zoiets aan?

Alcohol

Serieus. Het is eigenlijk te slecht voor woorden, maar wanneer je beide wat gedronken hebt kan je de gok wagen door een aanzet te geven tot zoenen. Of het dan ook echt wat kan worden is vraag twee, maar het is een manier..
  maandag 8 september 2008 @ 17:21:52 #8
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61477192
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:19 schreef Swine het volgende:

[..]

Alcohol

Serieus. Het is eigenlijk te slecht voor woorden, maar wanneer je beide wat gedronken hebt kan je de gok wagen door een aanzet te geven tot zoenen. Of het dan ook echt wat kan worden is vraag twee, maar het is een manier..
Hoe treurig ook.... t is wel waar En als dan blijkt dat zij er heeeel anders tegenaan kijkt kun je t nog altijd gooien op; 'ja k had drank op, sorry en maar hopen dat t weer terug naar t oude kan ( )
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  maandag 8 september 2008 @ 17:22:19 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61477201
Koop een 'fuckbuddy' opwaardeer-setje in de winkel, en installeer die in je vriendin...
pi_61477255
idd, friendzone shit gedoe....
kent iedereen wel volgens mij.

Dusja, veel succes maar hoop er maar niet teveel op...
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_61477313
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:22 schreef Yi-Long het volgende:
Koop een 'fuckbuddy' opwaardeer-setje in de winkel, en installeer die in je vriendin...
pi_61477371
Lift op alcohol
  maandag 8 september 2008 @ 17:29:45 #13
14827 Kogando
Modelprutser
pi_61477377
Maat van me had hetzelfde tot hij filmpje aant kijken was en ze ineens aan het zoenen waren. Zoiets dus.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  maandag 8 september 2008 @ 17:29:58 #14
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61477384
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:08 schreef Oldenzaal het volgende:

[..]

Er is geen hoop meer
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61477440
Helaas SteelDogg. Je kansen zijn nihil.
Je bent een intellectuele hoer. Een speeltje van haar.
Als ze vraagt of je haar kleren wil strijken doe je dat omdat je denkt zo dichterbij haar te komen,
maar in feite ben je haar slaafje. Haar homo-vriend die stiekem hetero is.
Zorg dat je zo snel mogelijk alle contact verbreekt om de kansloosheid niet tot ongekende hoogte te laten stijgen en zoek andere vrouwen waar je wel mee mag bekken en neuken.
Succes!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_61477463
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:29 schreef Kogando het volgende:
Maat van me had hetzelfde tot hij filmpje aant kijken was en ze ineens aan het zoenen waren. Zoiets dus.
Welke film was dat?
pi_61477504
Ricky in Not Another Teen Movie is trouwens een geweldig voorbeeld van een intellectual whore!
pi_61477551
Het was ook te verwachten hier xD

Lolz, weer zo'n topic naar de Wereld van Verneukkia.

Ik meende het ook nog
-
pi_61477655
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:37 schreef SteelDogg het volgende:

Ik meende het ook nog
Hoezo? Dit zijn de reacties die (volgens ons) waar zijn!!
pi_61478223
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:37 schreef SteelDogg het volgende:

Ik meende het ook nog
Hey, je hoeft deze reacties niet serieus te nemen
Dan probeer je het toch lekker wel? Vraag dr uit en leg het dr voor.

(en dan niet zeiken als je af word geserveerd he? )
pi_61478609
Ik zou allereerst eens proberen in je (msn) gesprekken wat meer toespelingen te doen. Kijken hoe ze daar op reageert. Als je normaal begint met hoi/hallo dan nu met "hey lieverd" of iets dergelijks. Niet in een keer een heel gesprek super klef gaan maken maar kijken hoe ze reageert en steeds een stapje verder gaan.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_61478810
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:20 schreef mirved het volgende:
Ik zou allereerst eens proberen in je (msn) gesprekken wat meer toespelingen te doen. Kijken hoe ze daar op reageert. Als je normaal begint met hoi/hallo dan nu met "hey lieverd" of iets dergelijks. Niet in een keer een heel gesprek super klef gaan maken maar kijken hoe ze reageert en steeds een stapje verder gaan.
Dat doe ik dus ook, zij ook bij mij xD

Maar de laatste tijd wel wat minder. Zal proberen het wat te vermeerderen
-
pi_61478989
msn

meer afspreken en langzaam opbouwen, of anders alchohol
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 8 september 2008 @ 18:41:48 #24
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_61479241
haha je zit in de friendzone, en dat sucked hard
pi_61479265
Het is niet onmogelijk
pi_61479314
Jaa, dat denk ik nou ook

Ik bedoel, het klikt goed met mij en met haar vriendinnen (Soms gaan die gesprekken zelfs een tikkeltje te ver xD )

btw, Zal ik het proberen met www.stiekemverliefd.nl ?

XD
-
pi_61479780
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:43 schreef SteelDogg het volgende:
Jaa, dat denk ik nou ook

Ik bedoel, het klikt goed met mij en met haar vriendinnen (Soms gaan die gesprekken zelfs een tikkeltje te ver xD )

XD
Alleen als je 11 bent
  maandag 8 september 2008 @ 19:03:21 #28
14827 Kogando
Modelprutser
pi_61479881
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:33 schreef mighty_myte het volgende:
Welke film was dat?
Lol.

Ik zal het eens vragen.

Denk trouwens ook dat de kansen van de TS in sterke mate afhangen van zijn andere kwaliteiten. Anders mocht jouw versie wel eens waarheid worden.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  maandag 8 september 2008 @ 19:15:55 #29
225587 Infadels
Universe in Reverse
pi_61480191
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:32 schreef mighty_myte het volgende:
Helaas SteelDogg. Je kansen zijn nihil.
Je bent een intellectuele hoer. Een speeltje van haar.
Als ze vraagt of je haar kleren wil strijken doe je dat omdat je denkt zo dichterbij haar te komen,
maar in feite ben je haar slaafje. Haar homo-vriend die stiekem hetero is.
Zorg dat je zo snel mogelijk alle contact verbreekt om de kansloosheid niet tot ongekende hoogte te laten stijgen en zoek andere vrouwen waar je wel mee mag bekken en neuken.
Succes!
So true
pi_61480484
De film When Harry met Sally is ook niet uit de lucht komen vallen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 8 september 2008 @ 20:02:15 #31
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_61481616
Eenmaal in de Friends Zone zijn de kansen nihil te noemen. Toch is een vriend van me onlangs getrouwd met een vrouw die hij al 13 jaar kent in zijn vriendengroep en een paar jaar geleden de stoute schoenen aantrok en met haar ging daten. Dus het kan wel, maar doorgaans zijn de kansen klein als je 'slechts' een goede vriend bent.
The Internets, I needs it..
pi_61482030
Er is wel nog een kans! Je moet alleen iemand anders zijn

Je kan ze verleiden door je als iemand anders voor te doen op de relatiesite waar ze op zit (die jij irl natuurlijk voorgesteld hebt).
Je kan plastische chirurgie overwegen en je voordoen als iemand anders, zoals in deze film.
Je kan ze verleiden op een 'bal masqué'. Gemaskerd als zorro haal je je beste verleidingstruukjes uit de doos.

Als ze het ontdekt, kan ze natuurlijk kwaad zijn, maar indien ze verliefd is op je nieuwe personage, heb je een kleine kans. Het is in ieder geval klootzakkerig
pi_61483406
Je kunt het proberen toch? Als je het niet probeert, kom je er ook nooit achter.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_61483507
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:03 schreef Emel het volgende:
Je kunt het proberen toch? Als je het niet probeert, kom je er ook nooit achter.
En ook direct het risico lopen dat hij het contact dat ze al hadden verneukt?
Friendzone.
pi_61483603
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:06 schreef OldJeller het volgende:

[..]

En ook direct het risico lopen dat hij het contact dat ze al hadden verneukt?
Friendzone.
wat moet hij doen dan? wat zou jij doen?
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  maandag 8 september 2008 @ 21:15:43 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61483815
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:43 schreef SteelDogg het volgende:

XD
Wat een stom concept, dat stiekemverliefd:
quote:
Zou jij ook eens willen weten op wie je vriend, collega, klasgenoot of zelfs je partner stiekem verliefd is?

Via Stiekem Verliefd kun je hem of haar in de maling nemen. Zo kom jij te weten op wie je vrienden stiekem een oogje hebben.

Hoe werkt Stiekem Verliefd?
stippel

Het enige wat jij hoeft te doen is je aanmelden. Dan krijg je een persoonlijke link van ons, die je kunt doormailen naar iedereen die je in de maling wilt nemen.

Als ze op de link klikken, zien ze een liefdestest. Daar moeten ze 3 namen invullen van personen op wie ze stiekem verliefd zijn.

Ze denken dat niemand kan zien wat ze intikken, maar... jij krijgt de 3 namen in je mailbox! hihi
Gaan jullie ook wel eens samen op stap? En zijn die vriendinnen er dan ook altijd bij?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61484063
Je wil niet met haar praten en het risico lopen dat ze "nee" zegt...maar wat doe je dan als je er achterkomt dat het "nee" is?
Ik zou n cadeautje voor dr kopen en zeggen dat je dr lief vindt. (en dan je ogen stijf dicht houden en hopen dat er in de komende seconden een !positieve! reactie komt en anders gewoon heel hard glimlachen en zeggen : als vriend)
pi_61484404
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:09 schreef Emel het volgende:

[..]

wat moet hij doen dan? wat zou jij doen?
Ik zou bij voorbaat al zorgen dat ik niet in zo'n situatie zou komen als ik merk dat ik iemand wel leuk vind, en anders gewoon accepteren dat het een vriendin is.
Hij kan nu wel gewoon samen dingen ondernemen, als vrienden, en wellicht (kleine kans) toont zij dan ook meer interesse dan een gewone vriendin zou doen, of is het duidelijk dat ze er voor openstaat en dat je ervoor kan gaan.
Maar wat je absoluut niet moet doen is je hart plots uitstorten en vertellen hoe je je voelt. Tenzij je het risico wil lopen om geen contact meer met d'r te hebben.
Verder zou ik gewoon in m'n achterhoofd houden dat de kans erg groot is dat het gewoon bij 'vrienden' blijft en z'n liefde ergens anders zoeken.
pi_61484653
Verbreek een contact en zoek weer contact over een half jaar. Rush 't zeker niet en werk er naartoe
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_61496420
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:37 schreef zquing het volgende:
Verbreek een contact en zoek weer contact over een half jaar. Rush 't zeker niet en werk er naartoe
Zoiets ja. Ga haar steeds meer negeren en als ze vraagt of er iets aan de hand is zeg je gewoon dat je een beetje afstand wil houden omdat je enigzins iets van gevoelens (of steeds meer gevoelens) voor haar aan het krijgen bent. (en natuurlijk heel veel slijmen dat je haar liever als goede vriendin hebt als dan helemaal niet meer als vriendin, dat ze heel veel voor je betekend, je leven niet compleet is zonder haar enz... )
pi_61496727
de enige mogelijke optie die wel eens zou kunnen werken is door een van dr vriendinnen te versieren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_61496815
quote:
ik ga natuurlijk niet het risico lopen dat ik haar vraag en dat ze dan ''Nee'' zegt
Dan ga je ook niet het risico lopen dat ze "Ja" zegt. Niet dat de kans daar op groot lijkt te zijn verder.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_61497984
Wat heeft TS tot nu toe ondernomen?
pi_61502047
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:56 schreef BOTER.... het volgende:
Wat heeft TS tot nu toe ondernomen?
Genoeg, ik onderneem dagelijks alles. Ik ben niet zo iemand die een beetje is en niet eens over een ''Real Life'' kan praten

Maargoed, over dat vriendinnnen versieren zou nog best eens kunnen lukken ^^
-
pi_61502927
quote:
..Ik bedoel, ik weet niet of ze dan wel ja zou zeggen en ik ga natuurlijk niet het risico lopen dat ik haar vraag en dat ze dan ''Nee'' zegt
..
Dat is helaas voor jou juist wel de bedoeling, stupid.

Hoe kun je nou een ridder in de liefde zijn zonder risico te willen lopen? Het risico op een blauwtje hoort er nu eenmaal bij, wordt je volwassen van.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_61503314
To get a girl is to fuck her best friend

Volgens mij zit daar wel redelijk wat waarheid in
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_61503437
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:41 schreef Darklight het volgende:
haha je zit in de friendzone, en dat sucked hard
Life is Music
pi_61505993
Je zit trouwens in hetzelfde schuitje als mij..friendszone zuigt gewoon.
Ikzelf heb het contact tijdelijk verbroken, en daarna het weer rustig opgepakt.
Het doet pijn, ik weet het.
Degene waar je een half jaar op verliefd bent niet de ware kan zijn.
Het maakt me verward en gefrustreerd.

Ik moest het contact wel verbreken om de gevoelens voor haar weg te krijgen,
maar eigenlijk lukt dat nooit.
Straks krijgt ze een vriendje, en krijg je zo een harde klap tegen je kloten.. contact verbreken dus.
Life is Music
pi_61506123
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:11 schreef SteelDogg het volgende:

[..]

Die overstap is toch niet zo heel moeilijk?
! ! !

Nee, serieus. Als je eenmaal in de friend-zone zit kom je er echt never nooit meer uit, believe me. Been there, done that, got the t-shirt. . Get over it.
For great justice!
pi_61506148
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:13 schreef Q. het volgende:

[..]

! ! !

Nee, serieus. Als je eenmaal in de friend-zone zit kom je er echt never nooit meer uit, believe me. Been there, done that, got the t-shirt. . Get over it.
Kom op probeer het nog een keer bij twist.
Koop een spannend pakje!
pi_61506417
quote:

[..]
True.
En ik spreek uit ervaring.
Life is Music
  donderdag 11 september 2008 @ 23:20:24 #52
225587 Infadels
Universe in Reverse
pi_61565178
Valt me trouwens op dat al deze topic van jongens komen die al lang 'vrienden' zijn met een meisje. Nooit andersom...
pi_61566431
'Ive got balls of steel'
murp: murpmurpmurpmurpmurpmurpmurp
  vrijdag 12 september 2008 @ 02:03:24 #54
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_61567655
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:20 schreef Infadels het volgende:
Valt me trouwens op dat al deze topic van jongens komen die al lang 'vrienden' zijn met een meisje. Nooit andersom...
Komt omdat meiden meestal niet op een van de jongens vallen die op haar lijstje van mannelijke vrienden staan, misschien wel ooit geweest, maar na beter leren kennen hem van 'potentieel vriendje' naar 'vrienden' verplaatst.
Jongens waar meiden op vallen zijn meestal degenen die ze vaag kennen van werk/studie/uitgaan en alleen sporadisch contact mee hebben gehad. Dus een mysterieuze vent die tenminste aan één van haar eisen voldoet en daardoor interessant genoeg is om meer over hem te weten te komen. Daarna volgen 3 mogelijkheden voor haar:

1) het klikt en er bloeit een relatie op
2) het klikt niet door een afknapper maar hij is aardig en nuttig genoeg, dus gewoon vrienden en niet meer
3) het klikt absoluut niet en contact wordt verbroken

Dit is mijn theorie, klopt niet 100%, maar komt aardig in de buurt dacht ik zo.
The Internets, I needs it..
pi_61568698
Je enige kans is, zoals gezegd, alcohol. Zorg dat je samen naar een feestje gaat (of op een feestje bent) en spreek van tevoren af dat jullie samen ontzettend gaan zuipen. Aan het einde van de avond kun je dan gewoon wat proberen, dat lukt bijna altijd wel. De vraag is of het dan daarna stand houd, dit hangt er vanaf in hoeverre ze jou ziet zitten als relatiemateriaal.

Niet vanuit je vriendschap proberen om 'eerlijk' te zijn oid, dan gaan meiden nadenken en dan gaat het bijna altijd fout met dit soort dingen. Dus zorgen dat ze 'niet nadenkt' op het moment van 'jullie eerste actie'.

Succes
onzin?
pi_61596597
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 07:54 schreef Silk_dude het volgende:
Je enige kans is, zoals gezegd, alcohol. Zorg dat je samen naar een feestje gaat (of op een feestje bent) en spreek van tevoren af dat jullie samen ontzettend gaan zuipen. Aan het einde van de avond kun je dan gewoon wat proberen, dat lukt bijna altijd wel. De vraag is of het dan daarna stand houd, dit hangt er vanaf in hoeverre ze jou ziet zitten als relatiemateriaal.

Niet vanuit je vriendschap proberen om 'eerlijk' te zijn oid, dan gaan meiden nadenken en dan gaat het bijna altijd fout met dit soort dingen. Dus zorgen dat ze 'niet nadenkt' op het moment van 'jullie eerste actie'.

Succes
Alcoholmisbruik

Mij is het ook zo een keer gelukt.

Wat je ook kan proberen, is je vriendschap langzaam afbouwen tot niks,en na een half jaar weer contact zoeken. Laat zien dat je veranderd bent, meer dan alleen een goede vriend kan zijn en grijp je kans Moet je wel de moeite voor willen nemen:P

Als ze niet meer vrijgezel is tegen die tijd,

Alles kan kapot
pi_61612556
Ik heb een tijd lang een relatie gehad met mijn beste vriend. (helaas gesneuveld, inclusief de vriendschap, maar dat terzijde) maar het kan dus wel! En er was nog niet eens alcohol in het spel..
Het nadeel van diep in de friends-zone zitten is dat je een vanzelfsprekende aanwezigheid bent geworden, die niet meer word gezien als potencieel vriendje. Je moet jezelf dus subtiel in de kijker spelen.

Zorg dat je:
- niet achter haar aanloopt.
- Er voor zorgd dat een andere vriendin bevestigd dat je er leuk uitziet, wat betreft haar en kleren. Een nieuw kapsel doet wonderen. Hopelijk maak je een goede nieuwe eerste indruk.
-begint met flirten. beetje plagen en haar afentoe nonchalant aanraken. Houd in de gaten hoe ze reageert. Flirt ze niet terug, dan kun je beter inpakken.
- eerste move is inderdaad makkelijker als jullie wat gedronken hebben en in enigsinds romatische setting zitten, of ergens na een leuk feestje ofzo. waarbij ze geen tijd en zin heeft om eerst na te denken voor ze doet.
het haar vertellen gaat niet werken, dan schrikt ze zich te pletter en wijst ze je af. en dan heb je pas echt een ingewikkelde ongemakkelijke situatie.
pi_61613408
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 02:03 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Komt omdat meiden meestal niet op een van de jongens vallen die op haar lijstje van mannelijke vrienden staan, misschien wel ooit geweest, maar na beter leren kennen hem van 'potentieel vriendje' naar 'vrienden' verplaatst.
Jongens waar meiden op vallen zijn meestal degenen die ze vaag kennen van werk/studie/uitgaan en alleen sporadisch contact mee hebben gehad. Dus een mysterieuze vent die tenminste aan één van al haar eisen voldoet en daardoor interessant genoeg is om meer over hem te weten te komen. Daarna volgen 3 mogelijkheden voor haar:

1) het klikt en er bloeit een relatie op
2) het klikt niet door een afknapper maar hij is aardig en nuttig genoeg, dus gewoon vrienden en niet meer
3) het klikt absoluut niet en contact wordt verbroken

Dit is mijn theorie, klopt niet 100%, maar komt aardig in de buurt dacht ik zo.
Klopt volledig. Wat incompleet misschien.
pi_61622055
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:09 schreef Fredo55 het volgende:
Je zit trouwens in hetzelfde schuitje als mij..friendszone zuigt gewoon.
Ikzelf heb het contact tijdelijk verbroken, en daarna het weer rustig opgepakt.
Het doet pijn, ik weet het.
Degene waar je een half jaar op verliefd bent niet de ware kan zijn.
Het maakt me verward en gefrustreerd.

Ik moest het contact wel verbreken om de gevoelens voor haar weg te krijgen,
maar eigenlijk lukt dat nooit.
Straks krijgt ze een vriendje, en krijg je zo een harde klap tegen je kloten.. contact verbreken dus.
Zoo herkenbaar dit

Precies hetzelfde gehad! Ze heeft inmiddels ook al een vriend. Damn that hurts
Contact is nu verneukt, ik heb afstand genomen...maar toch blijf je eraan denken.
Alle kinderen hebben moeder die gepakt zijn door vaders!!!
pi_61638421
quote:

[..]

Alcohol

het klopt, als het niks word kan je de drank de schuld geven.
maar de eersten stap zetten is wel makkelijker.
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
  maandag 15 september 2008 @ 12:50:48 #61
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_61642502
Friendszone is bullshit.
Ben 6 jaar bevriend geweest met een meisje wat nu zo'n 9 mnd m'n vriendin is.
Niet dat ik er dus ruim 5 jaar met die gedachte achteraan heb gelopen maar wat gebeurd, gebeurd.
pi_61643865
quote:
Op zondag 14 september 2008 15:56 schreef unclejunk het volgende:

[..]

Zoo herkenbaar dit

Precies hetzelfde gehad! Ze heeft inmiddels ook al een vriend. Damn that hurts
Contact is nu verneukt, ik heb afstand genomen...maar toch blijf je eraan denken.
Bij mij moet dat nog gebeuren.
Life is Music
pi_61780774
Rot op met je friendzone, gewoon doppen die dame.

oh ja en als ze al een vriend heeft als je haar leert kennen, zit je dan ook in de friendzone?
  zaterdag 20 september 2008 @ 21:17:00 #64
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61787865
Je kan haar mee uit vragen, een date. Na de 1e date (als die komt), merk je wel of je op dezelfde lijn zit. Maak wel duidelijk dat het om een 'date' gaat. En dat jullie niet zomaar gaan chillen ofzo....
Volg je hart, gebruik je verstand.
  zaterdag 20 september 2008 @ 21:21:01 #65
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61787944
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:50 schreef Keltie het volgende:
Friendszone is bullshit.
Ben 6 jaar bevriend geweest met een meisje wat nu zo'n 9 mnd m'n vriendin is.
Niet dat ik er dus ruim 5 jaar met die gedachte achteraan heb gelopen maar wat gebeurd, gebeurd.
Ik vind het persoonlijk geen bullshit. Het kan zijn dat als je bevriend bent met elkaar, dat je later toch verlieft wordt op elkaar. Maar ik weet heel snel of ik me tot iemand aangetrokken voel. Als er iemand is waar ik bevriend mee ben, en ik merk dat hij meer wil, dan houd ik hem in de 'friendzone' . Misschien heb jij er geen ervaring mee, maar het is geen bullshit .
pi_61789684
dood aan de friendszone?
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
  zaterdag 20 september 2008 @ 22:44:37 #67
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61789753
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:41 schreef hersenchirurg het volgende:
dood aan de friendszone?
neeee
pi_61791351
Alsjeblieft wel. Als ik een vrouw leuk zou vinden zou ik die hele friendszone het liefst kapot willen schieten als mogelijkheid, zodat alleen "die andere mogelijkheid" nog overblijft
pi_61791482
Er zijn hier wel een hele berg internetstumpertjes aanwezig die maar blijven doormekkeren over de zgn.friendszone omdat ze ooit ergens eens een laddertje voor hun snufferd hebben gekregen. De rest is autistisch uiteraard. .

TS, ga er gewoon voor, je kunt hooguit op je bek gaan. So fucking what.
pi_61791510
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:12 schreef Stali het volgende:
Er zijn hier wel een hele berg internetstumpertjes aanwezig die maar blijven doormekkeren over de zgn.friendszone omdat ze ooit ergens eens een laddertje voor hun snufferd hebben gekregen. De rest is autistisch uiteraard. .

TS, ga er gewoon voor, je kunt hooguit op je bek gaan. So fucking what.
wat lul je?
  zondag 21 september 2008 @ 00:24:00 #71
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61791666
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:13 schreef hersenchirurg het volgende:

[..]

wat lul je?
Dus dat....
pi_61791731
tsja, friendszone is gewoon een informele term om aan te geven dat iemand niet meer dan goede vriendschap in je ziet, dus wat dat met internetstumpertjes te maken heeft ontgaat me een beetje .
pi_61791818
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:13 schreef hersenchirurg het volgende:

[..]

wat lul je?

Echt er is een hele tijd geleden een relatieladdertje gepost en dat is in R&P spontaan voor jong en oud ( ! ) de R&P- bijbel geworden.
Mensen die zelf ergens een keer of zoveel geen kansje hebben gemaakt en dan vervolgens bij ieder nieuw topic in R&P enorm rap refereren aan dat kneuzenladdertje. Tja, het zal wel uit een soort zelfbevestiging zijn maar ik vind het nogal sneu eik. .

Ga toch vooral niet op je bek is hier de boodschap.

Liefde kent geen trots en je leert het wel nadat je een keer op smoel bent gegaan. Dat maakt ieder mens mee en dat hoort er ook gewoon bij. Hoe leer je anders een fijne partner te vinden waar je het lang mee kunt uithouden?
  zondag 21 september 2008 @ 00:43:52 #74
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61791940
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:34 schreef Stali het volgende:

[..]

Echt er is een hele tijd geleden een relatieladdertje gepost en dat is in R&P spontaan voor jong en oud ( ! ) de R&P- bijbel geworden.
Mensen die zelf ergens een keer of zoveel geen kansje hebben gemaakt en dan vervolgens bij ieder nieuw topic in R&P enorm rap refereren aan dat kneuzenladdertje. Tja, het zal wel uit een soort zelfbevestiging zijn maar ik vind het nogal sneu eik. .

Ga toch vooral niet op je bek is hier de boodschap.

Liefde kent geen trots en je leert het wel nadat je een keer op smoel bent gegaan. Dat maakt ieder mens mee en dat hoort er ook gewoon bij. Hoe leer je anders een fijne partner te vinden waar je het lang mee kunt uithouden?
Wat heeft dat met deze topic te maken?
pi_61792174
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:43 schreef heartz het volgende:

[..]

Musa, zijn je batterijtjes nu eindelijk echt op? .
pi_61792239
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:43 schreef heartz het volgende:

[..]

Omdat iedereen de term "friendszone" gebruikt
  zondag 21 september 2008 @ 01:18:16 #77
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61792334
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:10 schreef mirved het volgende:

[..]

Omdat iedereen de term "friendszone" gebruikt
  zondag 21 september 2008 @ 01:19:02 #78
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61792340
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:03 schreef Stali het volgende:

[..]

Musa, zijn je batterijtjes nu eindelijk echt op? .
pi_61797409
Gedraag je nonchalant en dominant, maak speelse grapjes en plaag haar wat, doe alsof je heel zelfredzaam bent en precies weet wat je wilt, speel "hard-to-get", wijs haar soms af (maar niet teveel) en train je spieren. Stel je niet nederig en afhankelijk op en word niet overdreven intiem. Zodra je ziet dat ze naar je begint te hunkeren, ben je niet afwachtend, maar pak je haar plotseling op de bek.

Het is misschien contra-intuïtief, maar de overdreven "aardige" en "persoonlijke" aanpak zorgt ervoor dat je in de friends-zone belandt. Zo gecompliceerd zijn (de meeste) vrouwen echt niet.
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_61797646
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:34 schreef Stali het volgende:

Mijn ervaring is dat "liefde" vaak wat idealistisch wordt voorgesteld. Vrouwen beoordelen mannen vaak op bepaalde criteria. Dat doen ze onbewust, op basis van hun "gevoel". Deze criteria zijn met name zelfredzaamheid, onafhankelijkheid, humor, trots, dominantie, initiatiefneming en succes hebben in de dingen die je doet.

Je moet niet verwachten dat "het gevoel van liefde" niet op criteria gebaseerd is. Het is volkomen logisch dat mensen, bewust of onbewust, bepaalde eisen stellen aan hun partner en wanneer mensen uitgaan van hun "gevoel" zijn deze eisen dus gebaseerd op biologische verlangens.
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_61797875
quote:

[..]

! ! !

Bullshit, je moet je gewoon totaal anders gedragen, haar niet behandelen alsof ze je beste vriend is, maar meer zoals ik hierboven beschrijf.
pi_61818690
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:26 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Bullshit, je moet je gewoon totaal anders gedragen, haar niet behandelen alsof ze je beste vriend is, maar meer zoals ik hierboven beschrijf.
Denk je niet dat ze zo'n enorme verandering naar vreemd onnatuurlijk gedrag niet merkt?
Is natuurlijk onzin je opeens heel anders te gedragen, dat werkt niet. Komt debiel over.
Vooral niet als je verliefd bent, dan zit je met je kop in een roze mist die je hele zicht belemmert.
pi_61823444
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:50 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Denk je niet dat ze zo'n enorme verandering naar vreemd onnatuurlijk gedrag niet merkt?
Is natuurlijk onzin je opeens heel anders te gedragen, dat werkt niet. Komt debiel over.
Vooral niet als je verliefd bent, dan zit je met je kop in een roze mist die je hele zicht belemmert.
"Vreemd onnatuurlijk gedrag"

Bepaal zelf hoe je je gedraagt en doorbreek de patronen waarin je bent vastgeroest. Het gaat erom dat je gewoon doorzet, je niet laat kleinkrijgen door verwachtingspatronen van anderen, blijft geloven in jezelf. Ik ken aardig wat mensen die van de ene op de andere dag hun gedragspatronen finaal omgooiden en letterlijk een ander mens werden. Sometimes for the better, sometimes for the worse.
pi_61830131
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:27 schreef hersenchirurg het volgende:
tsja, friendszone is gewoon een informele term om aan te geven dat iemand niet meer dan goede vriendschap in je ziet, dus wat dat met internetstumpertjes te maken heeft ontgaat me een beetje .
Kan me niet herinneren ooit in de friendzone te hebben gezeten bij een vrouw.

Kwestie van de arrogante klootzak uithangen en ze eten uit je hand.
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:06:26 #85
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61855406
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:56 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Kan me niet herinneren ooit in de friendzone te hebben gezeten bij een vrouw.

Kwestie van de arrogante klootzak uithangen en ze eten uit je hand.
Ik weet niet wat voor vrouwen jij om je heen hebt, maar in mijn omgeving (vrienden en familie), zijn ze er wel bekend mee. Verder hou ik persoonlijk niet van arrogante klootzakken .
pi_62055382
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:31 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ik zou bij voorbaat al zorgen dat ik niet in zo'n situatie zou komen als ik merk dat ik iemand wel leuk vind, en anders gewoon accepteren dat het een vriendin is.
Hij kan nu wel gewoon samen dingen ondernemen, als vrienden, en wellicht (kleine kans) toont zij dan ook meer interesse dan een gewone vriendin zou doen, of is het duidelijk dat ze er voor openstaat en dat je ervoor kan gaan.
Maar wat je absoluut niet moet doen is je hart plots uitstorten en vertellen hoe je je voelt. Tenzij je het risico wil lopen om geen contact meer met d'r te hebben.
Verder zou ik gewoon in m'n achterhoofd houden dat de kans erg groot is dat het gewoon bij 'vrienden' blijft en z'n liefde ergens anders zoeken.
Dat is so true. Dat is hier fout gegaan. En dat is geen succes
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:38:34 #87
229710 conqterror
Blijf jezelf niet te lang
pi_62062008
friendzone? is dat van "the ladder theory"? Als dat zo is is dat wel grappig
Jezelf zijn, wat betekent dit? Betekent dit dat je je onderdanig moet gedragen en lief zijn en alles accepteren wat mensen tegen je doen. Jezelf blijven is een gedrag aannemen die jouw het best kan helpen om je goed te voelen. Ik blijf dus nooit meze
pi_62062605
quote:

[..]

Alcohol

GHB doet ook wonderen.

Verder wat Oldenzaal zegt. Je bent al vrienden met haar dus voor een echte relatie is het al te laat. Zo werken vrouwen nou eenmaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')