Niet, je zit nu in de friend-zone.... Het is al te laat.quote:Op maandag 8 september 2008 17:05 schreef SteelDogg het volgende:
Dus ik zou wel verkering willen met haar, maar hoe pak je zoiets aan?
Hahaha, dat meen je niet xDquote:Op maandag 8 september 2008 17:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Niet, je zit nu in de friend-zone.... Het is al te laat.
Er is geen hoop meer
Juist!quote:Op maandag 8 september 2008 17:12 schreef Fatality het volgende:
wel, te lang gewacht
daarnaast, als je dr veel spreekt kun je toch wel losweken of ze je leuk vindt.
Alcoholquote:
Hoe treurig ook.... t is wel waarquote:Op maandag 8 september 2008 17:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Alcohol
Serieus. Het is eigenlijk te slecht voor woorden, maar wanneer je beide wat gedronken hebt kan je de gok wagen door een aanzet te geven tot zoenen. Of het dan ook echt wat kan worden is vraag twee, maar het is een manier..
quote:Op maandag 8 september 2008 17:22 schreef Yi-Long het volgende:
Koop een 'fuckbuddy' opwaardeer-setje in de winkel, en installeer die in je vriendin...
quote:Op maandag 8 september 2008 17:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Niet, je zit nu in de friend-zone.... Het is al te laat.
Er is geen hoop meer
Welke film was dat?quote:Op maandag 8 september 2008 17:29 schreef Kogando het volgende:
Maat van me had hetzelfde tot hij filmpje aant kijken was en ze ineens aan het zoenen waren. Zoiets dus.
Hoezo? Dit zijn de reacties die (volgens ons) waar zijn!!quote:Op maandag 8 september 2008 17:37 schreef SteelDogg het volgende:
Het was ook te verwachten hier xD
Lolz, weer zo'n topic naar de Wereld van Verneukkia.Ik meende het ook nog
Hey, je hoeft deze reacties niet serieus te nemenquote:Op maandag 8 september 2008 17:37 schreef SteelDogg het volgende:
Het was ook te verwachten hier xD
Lolz, weer zo'n topic naar de Wereld van Verneukkia.Ik meende het ook nog
Dat doe ik dus ook, zij ook bij mij xDquote:Op maandag 8 september 2008 18:20 schreef mirved het volgende:
Ik zou allereerst eens proberen in je (msn) gesprekken wat meer toespelingen te doen. Kijken hoe ze daar op reageert. Als je normaal begint met hoi/hallo dan nu met "hey lieverd" of iets dergelijks. Niet in een keer een heel gesprek super klef gaan maken maar kijken hoe ze reageert en steeds een stapje verder gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |