abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61792239
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:43 schreef heartz het volgende:

[..]

Wat heeft dat met deze topic te maken?
Omdat iedereen de term "friendszone" gebruikt
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  zondag 21 september 2008 @ 01:18:16 #77
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61792334
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:10 schreef mirved het volgende:

[..]

Omdat iedereen de term "friendszone" gebruikt
Volg je hart, gebruik je verstand.
  zondag 21 september 2008 @ 01:19:02 #78
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61792340
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:03 schreef Stali het volgende:

[..]

Musa, zijn je batterijtjes nu eindelijk echt op? .
pi_61797409
Gedraag je nonchalant en dominant, maak speelse grapjes en plaag haar wat, doe alsof je heel zelfredzaam bent en precies weet wat je wilt, speel "hard-to-get", wijs haar soms af (maar niet teveel) en train je spieren. Stel je niet nederig en afhankelijk op en word niet overdreven intiem. Zodra je ziet dat ze naar je begint te hunkeren, ben je niet afwachtend, maar pak je haar plotseling op de bek.

Het is misschien contra-intuïtief, maar de overdreven "aardige" en "persoonlijke" aanpak zorgt ervoor dat je in de friends-zone belandt. Zo gecompliceerd zijn (de meeste) vrouwen echt niet.
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_61797646
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:34 schreef Stali het volgende:

Liefde kent geen trots en je leert het wel nadat je een keer op smoel bent gegaan. Dat maakt ieder mens mee en dat hoort er ook gewoon bij. Hoe leer je anders een fijne partner te vinden waar je het lang mee kunt uithouden?
Mijn ervaring is dat "liefde" vaak wat idealistisch wordt voorgesteld. Vrouwen beoordelen mannen vaak op bepaalde criteria. Dat doen ze onbewust, op basis van hun "gevoel". Deze criteria zijn met name zelfredzaamheid, onafhankelijkheid, humor, trots, dominantie, initiatiefneming en succes hebben in de dingen die je doet.

Je moet niet verwachten dat "het gevoel van liefde" niet op criteria gebaseerd is. Het is volkomen logisch dat mensen, bewust of onbewust, bepaalde eisen stellen aan hun partner en wanneer mensen uitgaan van hun "gevoel" zijn deze eisen dus gebaseerd op biologische verlangens.
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_61797875
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:13 schreef Q. het volgende:

[..]

! ! !

Nee, serieus. Als je eenmaal in de friend-zone zit kom je er echt never nooit meer uit, believe me. Been there, done that, got the t-shirt. . Get over it.
Bullshit, je moet je gewoon totaal anders gedragen, haar niet behandelen alsof ze je beste vriend is, maar meer zoals ik hierboven beschrijf.
pi_61818690
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:26 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Bullshit, je moet je gewoon totaal anders gedragen, haar niet behandelen alsof ze je beste vriend is, maar meer zoals ik hierboven beschrijf.
Denk je niet dat ze zo'n enorme verandering naar vreemd onnatuurlijk gedrag niet merkt?
Is natuurlijk onzin je opeens heel anders te gedragen, dat werkt niet. Komt debiel over.
Vooral niet als je verliefd bent, dan zit je met je kop in een roze mist die je hele zicht belemmert.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_61823444
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:50 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Denk je niet dat ze zo'n enorme verandering naar vreemd onnatuurlijk gedrag niet merkt?
Is natuurlijk onzin je opeens heel anders te gedragen, dat werkt niet. Komt debiel over.
Vooral niet als je verliefd bent, dan zit je met je kop in een roze mist die je hele zicht belemmert.
"Vreemd onnatuurlijk gedrag"

Bepaal zelf hoe je je gedraagt en doorbreek de patronen waarin je bent vastgeroest. Het gaat erom dat je gewoon doorzet, je niet laat kleinkrijgen door verwachtingspatronen van anderen, blijft geloven in jezelf. Ik ken aardig wat mensen die van de ene op de andere dag hun gedragspatronen finaal omgooiden en letterlijk een ander mens werden. Sometimes for the better, sometimes for the worse.
pi_61830131
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:27 schreef hersenchirurg het volgende:
tsja, friendszone is gewoon een informele term om aan te geven dat iemand niet meer dan goede vriendschap in je ziet, dus wat dat met internetstumpertjes te maken heeft ontgaat me een beetje .
Kan me niet herinneren ooit in de friendzone te hebben gezeten bij een vrouw.

Kwestie van de arrogante klootzak uithangen en ze eten uit je hand.
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:06:26 #85
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61855406
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:56 schreef Michael16000 het volgende:

[..]

Kan me niet herinneren ooit in de friendzone te hebben gezeten bij een vrouw.

Kwestie van de arrogante klootzak uithangen en ze eten uit je hand.
Ik weet niet wat voor vrouwen jij om je heen hebt, maar in mijn omgeving (vrienden en familie), zijn ze er wel bekend mee. Verder hou ik persoonlijk niet van arrogante klootzakken .
pi_62055382
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:31 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ik zou bij voorbaat al zorgen dat ik niet in zo'n situatie zou komen als ik merk dat ik iemand wel leuk vind, en anders gewoon accepteren dat het een vriendin is.
Hij kan nu wel gewoon samen dingen ondernemen, als vrienden, en wellicht (kleine kans) toont zij dan ook meer interesse dan een gewone vriendin zou doen, of is het duidelijk dat ze er voor openstaat en dat je ervoor kan gaan.
Maar wat je absoluut niet moet doen is je hart plots uitstorten en vertellen hoe je je voelt. Tenzij je het risico wil lopen om geen contact meer met d'r te hebben.
Verder zou ik gewoon in m'n achterhoofd houden dat de kans erg groot is dat het gewoon bij 'vrienden' blijft en z'n liefde ergens anders zoeken.
Dat is so true. Dat is hier fout gegaan. En dat is geen succes
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:38:34 #87
229710 conqterror
Blijf jezelf niet te lang
pi_62062008
friendzone? is dat van "the ladder theory"? Als dat zo is is dat wel grappig
Jezelf zijn, wat betekent dit? Betekent dit dat je je onderdanig moet gedragen en lief zijn en alles accepteren wat mensen tegen je doen. Jezelf blijven is een gedrag aannemen die jouw het best kan helpen om je goed te voelen. Ik blijf dus nooit meze
pi_62062605
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:19 schreef Swine het volgende:

[..]

Alcohol

Serieus. Het is eigenlijk te slecht voor woorden, maar wanneer je beide wat gedronken hebt kan je de gok wagen door een aanzet te geven tot zoenen. Of het dan ook echt wat kan worden is vraag twee, maar het is een manier..
GHB doet ook wonderen.

Verder wat Oldenzaal zegt. Je bent al vrienden met haar dus voor een echte relatie is het al te laat. Zo werken vrouwen nou eenmaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')