Wie zegt dat het haar lukt? Dat kun je niet uit de reclame halen, voor hetzelfde geld heeft ze alles onder gescheten tijdens het maken van die reclame...quote:Op maandag 8 september 2008 13:10 schreef B-FliP het volgende:
Als IK erover nadenk is t best knap dat ze niet vergeet te ademen, en ze zich
herinnert naar de plee te lopen om haar behoefte te doen...
Dat maakte ik op uit dat ze de tekst kon inspreken en in de tv reclame haar huisquote:Op maandag 8 september 2008 13:15 schreef retuow82 het volgende:
Wie zegt dat het haar lukt? Dat kun je niet uit de reclame halen, voor hetzelfde geld heeft ze alles onder gescheten tijdens het maken van die reclame...
Goed zo. Roken hoort er gewoon bij.quote:Op maandag 8 september 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
Bij ons in de kroeg hebben ze sinds t weekend schijt aan t rookbeleid.fuck stivoro
roken
En dat maak je op uit? Ik heb vroegah gerookt, maar rook nu alleenquote:
Dus als ik er geen last van zou hebben moet k mn mond houden?quote:Op maandag 8 september 2008 13:39 schreef DroogDok het volgende:
Jaja, rookverbod = facisme.
Ik zou zeggen blow nog even lekker door TSTrouwens in de coffeshop wastoch juist geen rookverbod, dus wat heb jij er voor last van?
Dat dus..quote:Op maandag 8 september 2008 13:24 schreef Adidah het volgende:
Dat hele STIVORO is gewoon een aanfluiting, stelletje extremisten. En dit zeg ik als niet roker.
NIEMAND verplicht jou te stoppen met roken. Hou dus maar op met dat zielige gehuil.quote:Op maandag 8 september 2008 13:43 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dus als ik er geen last van zou hebben moet k mn mond houden?
Typisch hoor... Zoals de waard is...
Ik ben voor vrijheden in t leven, en dat mensen, indien geinformeerd, vrij
moeten zijn keuzes te maken... En als die keuzes weggenomen worden
is dat idd fascistisch...
En ik heb last van bullshit propaganda en het wegnemen van keuzes...
Het was als een droom. Stap de kroeg binnen en ik zag dat de vloer vol lag met peuken. Moest bijna een traantje weg pinken.quote:Op maandag 8 september 2008 13:28 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Goed zo. Roken hoort er gewoon bij.
Fuck Els Borst nigga, VVD hoogh nigga.
En als de mensen achter de bar nu zelf ook roken?quote:Op maandag 8 september 2008 13:53 schreef DoctorB het volgende:
[..]
NIEMAND verplicht jou te stoppen met roken. Hou dus maar op met dat zielige gehuil.
Er worden helemaal geen "keuzes" weggenomen.
Het enige dat er is verandert is dat je NIET meer mag roken op iemands werkplek. Zoals bij rest van werkend Nederland al een jaartje of wat normaal was...
Verslaafden die schermen met fascisme om hun eigen zwakheid te verdoezelen...
Dat mag een werkgever in de rest van Nederland toch ook niet? Ook al roken al zijn werknemers?quote:Op maandag 8 september 2008 13:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
En als de mensen achter de bar nu zelf ook roken?
En als de eigenaar zelf kan/mag beslissen of er in zijn/haar kroeg wel/niet gerookt mag worden.
inderdaad dat mag niet en dat maakt het fasistisch.
Omdat in een kroeg de geur van bier en sigaretten moet hangenquote:Op maandag 8 september 2008 13:58 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Dat mag een werkgever in de rest van Nederland toch ook niet? Ook al roken al zijn werknemers?
Dus WAAROM in de horeca wel dan? Leg maar uit.
Jij hebt t topic niet begrepen... Het gaat over BULLSHIT PROPAGANDA (lees OP)quote:Op maandag 8 september 2008 13:53 schreef DoctorB het volgende:
NIEMAND verplicht jou te stoppen met roken. Hou dus maar op met dat zielige gehuil.
Dat is dus wel gedaan...quote:Er worden helemaal geen "keuzes" weggenomen.
Een werkplek wat een publieke uitgaansgelegenheid betrefd gaan vergelijkenquote:Het enige dat er is verandert is dat je NIET meer mag roken op iemands werkplek. Zoals bij rest van werkend Nederland al een jaartje of wat normaal was...
Meneer heeft t topic niet goed doorgelezen...quote:Verslaafden die schermen met fascisme om hun eigen zwakheid te verdoezelen...
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar een verslaafde met logica overrompelen zal je niet lukken ben ik bang.quote:Op maandag 8 september 2008 13:58 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Dat mag een werkgever in de rest van Nederland toch ook niet? Ook al roken al zijn werknemers?
Ik vind dat dat overal wel wat relaxter geregeld mag worden. Als een klant graag een sigaretje rookt waarom mag hij dan niet geholpen worden door een werknemer die ook graag een sigaretje rookt in een ontvangstkamer waar dat sigaretje gerookt mag worden? En dan heb ik het niet alleen over de horeca, maar in ieder bedrijf.quote:Op maandag 8 september 2008 13:58 schreef DoctorB het volgende:
[..]
boehoehoequote:Op maandag 8 september 2008 14:07 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar een verslaafde met logica overrompelen zal je niet lukken ben ik bang.
Die gasten denken alleen maar in hun eigen straatje en hoe ze aan hun volgende dosis kunnen komen, ze houden echt geen rekening met anderen hoor.
Zeg dat maar tegen al die Britse kroeg-eigenaren die hun klantenquote:Op maandag 8 september 2008 14:07 schreef DroogDok het volgende:
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar een verslaafde met logica overrompelen zal je niet lukken ben ik bang.
Die gasten denken alleen maar in hun eigen straatje en hoe ze aan hun volgende dosis kunnen komen, ze houden echt geen rekening met anderen hoor.
Ik hoop dat je kroeg een vette boete aan zijn neus krijgtquote:Op maandag 8 september 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
Bij ons in de kroeg hebben ze sinds t weekend schijt aan t rookbeleid.fuck stivoro
roken
En op welke manier ben jij er bij gebaat als die kroeg een boete krijgt?quote:Op maandag 8 september 2008 14:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kroeg een vette boete aan zijn neus krijgt
Smerige verslaafden
Leedvermaakquote:Op maandag 8 september 2008 14:19 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
En op welke manier ben jij er bij gebaat als die kroeg een boete krijgt?
300 euroquote:Op maandag 8 september 2008 14:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Smerige verslaafden
er is een 'potje' waar je geld in MAG doen als je wilt. (1ste weekend 250+ euro) zodra de controleurs komen dan wordt de boete lachend betaald. de boete daarop ook. Alleen als de 2de komt stoppen ze dr mee want dan kan je je papieren kwijt raken ofzo.quote:Op maandag 8 september 2008 14:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Smerige verslaafden
Dit is echt zo mooiquote:Op maandag 8 september 2008 14:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
er is een 'potje' waar je geld in MAG doen als je wilt. (1ste weekend 250+ euro) zodra de controleurs komen dan wordt de boete lachend betaald. de boete daarop ook. Alleen als de 2de komt stoppen ze dr mee want dan kan je je papieren kwijt raken ofzo.
Dus tot die tijd vind ik t relaxt. En andere ook. Het was veel drukker dan normaal (vrijdag was de eerste dag. zaterdag was t vollop druk).
Er waren uiteraard ook niet rokers maar die heb ik niet horen klagen. Het is gewoon de schraalste regel ooit.
ja inderdaad als een marokkaan een peuk opsteekt dan is dat veel gekker ja. En als ie door rood rijdt is t nog veeeeeel erger!quote:Op maandag 8 september 2008 14:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit is echt zo mooi
Als een marokkaan iets misdoet zul je zien dat iedereen er bovenop springt, maar als het om je eigen godverdomde sigaretje gebruikt is FOK! opeens zo vrijgevochten als de tering.
Toen ze het rookverbod nog handhaafde was ik gewoon buiten te vinden hoor. Ik doe daar niet moeilijk over. En als t regende dan rookte ik niet. lekker boeiend.quote:Hypocriet zwak verslaafd volkbah
Vroeger. Toen er nog gewoon gerookt werd. Toen had jij waarschijnlijk vast wel een paar vrienden waar je wel eens mee mee mocht naar een kroeg/disco/whatever waar je kon roken.quote:Op maandag 8 september 2008 14:46 schreef Nikmans het volgende:
Tja daar ben ik het niet mee eens, dat het er 'gewoon bijhoort'. Het hoort er 'gewoon' bij omdat het jarenlang opgedrongen is en als we een paar jaar verder zijn hoort de geur van bier 'gewoon' bij een café in plaats van de geur van bier gemengd met de geur van peuken.
Vroeger gebruikten mensen snuiftabak en dat zie je nu ook nooit meer, met roken zal het hetzelfde gaan. Het is mijns inziens een domme gewoonte die nergens op gebaseerd is (jongetjes van 14 die zichzelf stoer uit vinden zien en niet zouden mogen beslissen over zaken als dit die hun verdere leven bepalen) en rokers zijn al op een 'weg terug', qua aantallen in ieder geval.
Tot die tijd zal ik me blijven irriteren aan anarchistische zaken als het negeren van een rookverbod dat al jaren geleden is aangekondigd door vrijgevochten, hypocriete figuren die nu opeens in de bres springen omdat het hun eigen peukje is dat wordt aangevallen. Zie je ook meteen wie ruggegraat heeft en wie niet[ afbeelding ]
Wat is echt zo mooi?quote:Op maandag 8 september 2008 14:37 schreef Nikmans het volgende:
Dit is echt zo mooi
Als een marokkaan iets misdoet zul je zien dat iedereen er bovenop springt, maar als het om je eigen godverdomde sigaretje gaat is FOK! opeens zo vrijgevochten als de tering.
Hypocriet zwak verslaafd volkbah
Jep. Meestal gaat de vriend in kwestie wel op zo'n manier staan dat ik geen last heb van zijn/haar rook. Rekening houden met andere mensen heet dat.quote:Op maandag 8 september 2008 14:52 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Vroeger. Toen er nog gewoon gerookt werd. Toen had jij waarschijnlijk vast wel een paar vrienden waar je wel eens mee mee mocht naar een kroeg/disco/whatever waar je kon roken.
Een van die vriendjes heeft vast wel eens naast je staan roken. Gewoon gezellig niets aan de hand.
Wat was nu het grote probleem? Ben je bang dat je long kanker krijgt? Ben je bang dat je mooie kleren gaan stinken? Gun je een ander niets? Ben je rook vrij opgevoed?
Belasting is ook ongewenst volgens een groot deel van de bevolkingquote:Op maandag 8 september 2008 14:58 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Wat is echt zo mooi?
Iets wat eerst gewoon wel kon, en daarna vanwege een lobby niet meer
kan, is anders dan iets doen dat logischerwijs en principieel niet mag...
Je bent ineens een crimineel omdat een groep mensen bepaald heeft
dat het niet meer gewenst is, en dus verboden is...
Regels die voor een groot deel van de bevolking onnodig en zelfs ongewenst
zijn, welke de vrije keuze van de geinformeerde mens ondermijnen, worden
over het algemeen niet nageleefd...
Ik noem bijvoorbeeld softdrugs... In het buitenland, waar het niet gedoogd word,
en er zelfs een zware straf op staat word het gebruikt... Vaak in grotere
hoeveelheden dan hier (ook wordt er daar groter ingekocht)... Iedereen
die ooit een jointje gerookt heeft beseft hoe hypocriet deze wetten zijn...
Regels kunnen van brave belastingbetalers criminelen maken zonder dat deze
in feite criminelen zijn... Het enige wat je hoeft te doen is iets te verbieden
wat ze graag doen... Dat heeft de drooglegging in Amerika al heel lang
geleden bewezen...
quote:Op maandag 8 september 2008 14:46 schreef Nikmans het volgende:
Vroeger gebruikten mensen snuiftabak en dat zie je nu ook nooit meer, met roken zal het hetzelfde gaan.
quote:Snuiftabak is weer in, als antwoord op de strijd tegen passief roken.
Dat viel mij afgelopen weekend ook al op in Groningen, bijhoorlijk wat kroegen en clubs waar gewoon weer gerookt werd.quote:Op maandag 8 september 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
roken
* Papierversnipperaar mompelt iets met Godwin....quote:Op maandag 8 september 2008 15:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Belasting is ook ongewenst volgens een groot deel van de bevolkingKom op zeg, het is simpel: regels zijn regels.
Je kan t ontkennen wat je wil, de praktijk laat toch wat anders zien, in hetquote:Op maandag 8 september 2008 15:03 schreef Nikmans het volgende:
Belasting is ook ongewenst volgens een groot deel van de bevolkingKom op zeg, het is simpel: regels zijn regels. Je bent geen William Wallace die voor vrijheid en rechtvaardigheid strijdt hier, je bent een gast die zegt dat hij liever de wet breekt en zijn stamkroeg er een boete mee wil geven, dan dat hij zijn kankerstokje buiten opsteekt.
Dan verhuis je maarquote:Op maandag 8 september 2008 15:15 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Je kan t ontkennen wat je wil, de praktijk laat toch wat anders zien, in het
verleden, en ook nu...
Bovendien, ik betaal geen belasting zodat er hypocriete beperkende regeltjes
opgelegd kunnen worden, en een groot deel van de bevolking gecriminaliseerd
kan worden, maar ik betaal belasting omdat ik graag zou willen dat dat geld gaat
naar projecten die ons als land en samenleving in stand houden en verbeteren
naar de wens van het volk... Dat is iets wat ik steeds minder waarneem in onze
regering en wetgeving...
Stating the obvious, net als de poster erbovenquote:
Anders doe je even chill, bouwvakker. Roken is gewoon chill.quote:Op maandag 8 september 2008 14:07 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Pas op er loopt wat schuim uit je mondhoekquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:18 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Anders doe je even chill, bouwvakker. Roken is gewoon chill.
Dit topic gaat over rokers, niet over crackhoertjes.quote:Op maandag 8 september 2008 13:56 schreef bioloogje het volgende:
Mijn moeder heeft vroeger haar oude peuken uit de kachel gehaald, om van de restjes ene nieuwe sigaret te draaien. Zo raar vind ik die hele reclame dus niet.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dit topic gaat over rokers, niet over crackhoertjes.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef BereNDD het volgende:
haha.. wat een actie:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_pesten_stivoro.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |