Deze actie is inderdaad flauw, waarom sturen die rokers geen grindtegels op?quote:Rokers pesten antirookorganisatie
Uitgegeven: 9 september 2008 10:10
DEN HAAG - Rokers proberen de antirookorganisatie STIVORO op kosten te jagen door lege sigarettenpakjes naar een antwoordnummer van de organisatie te sturen.
STIVORO moet dan opdraaien voor de portokosten. STIVORO schat dat er inmiddels enkele duizenden pakjes zijn binnengekomen.
Het rookverbod is per 1 juli ingegaan. Via internet worden oproepen gedaan om de pakjes naar de antirookorganisatie op te sturen.
Soms komen er grote enveloppen binnen vol pakjes, soms zit er één pakje in een envelop. Het heeft de organisatie tot nu toe enkele honderden euro's gekost.
Woordvoerster Van Gennip noemt de actie "een beetje flauw".
(c) ANP
He, wat een flauwe opmerkingquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is dan een sigaar uit eigen doos (),
Echt een totaal ander bericht en strekking van het topic, maar dat maakt verder niet uitquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:12 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Rebellie tegen rookverbod groeit
In NWS helemaalquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:16 schreef Waaghals het volgende:
ik had ook verkeerde
Rokers pesten antirookorganisatie
ik vind de insteek van deze ts veel interessanter.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:16 schreef Waaghals het volgende:
ik had ook verkeerde
Rokers pesten antirookorganisatie
![]()
Maar hoe werkt zo'n postadres? Kan ik naar TNT lopen, daar een pakketje van 30 kg verzenden naar Stivoro en niks betalenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind de insteek van deze ts veel interessanter.
die heksenjacht wordt gewoon ludiek aangepakt. prima actie mensen en ik hoop op nog veel zwaardere pakketjes.
ja, antwoordnummer.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Maar hoe werkt zo'n postadres? Kan ik naar TNT lopen, daar een pakketje van 30 kg verzenden naar Stivoro en niks betalen
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Maar hoe werkt zo'n postadres? Kan ik naar TNT lopen, daar een pakketje van 30 kg verzenden naar Stivoro en niks betalen
Wel als je naar een antwoordnummer stuurt, dus bij de genoemde postbus moet je wel even netjes een postzegel plakken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben de kortzichtige rokers zichzelf er alleen maar meequote:Op dinsdag 9 september 2008 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is dan een sigaar uit eigen doos (), want Stivoro wordt betaald uit tabaksaccijns.
Als de accijns omhoog gaat, hebben die knazen het aan zichzelf te wijten.
Wel enigszins garppige actie trouwens.
Aha.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wel als je naar een antwoordnummer stuurt, dus bij de genoemde postbus moet je wel even netjes een postzegel plakken.
Eng he!quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stivoro wordt betaald uit tabaksaccijns.
Als de accijns omhoog gaat, hebben die knazen het aan zichzelf te wijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |