Ik herkende hem ook ergens van, maar niet Starcraftquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:46 schreef Devrim_ het volgende:
Die SFX van die man die werd dood gestoken door Gretchen zit ook in Starcraft
Ik heb het even opgezocht en die SFX heet "The Howie Scream"quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:44 schreef unaco het volgende:
Zeker wel Starcraft, iets met een Firebat. Of een research (academy) of als je hem aanklikt of als ie doodgaat iets in die geest
OT: Sterke aflevering die bij mij in ieder geval voor veel kijk plezier zorgde
Wat een superbabe is het toch ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef Xurk het volgende:
Michael heeft dus geen hersentumor, aangezien het iets is waar hij in zijn jeugd al eens last van heeft gehad... en Mahone is nog steeds bad-ass.
Voor degenen die nog willen kwijlen over de secretaresse:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, heeft ze maar één outfit ofzo?
quote:
Wat denk je dat ik heb gedaanquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:16 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Daarom keek ik prison break voor Heroes
Hmm, MacGyverquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Burn Notice: Mix van James Bond, MacGyver en A-Team.
Kijk anders eens deze serie.
Thnx Xurk, you're the manquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef Xurk het volgende:
Voor degenen die nog willen kwijlen over de secretaresse:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, heeft ze maar één outfit ofzo?
Dit is haar werkoutfit. Ben benieuwd wat ze als vrijetijd aan heeft...quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een superbabe is het toch ook... dat pakje mag ze vaker aandoen hoor.
Goede reden trouwens om Prison Break in HDD-kwaliteit te bekijken...
HDD was een woordspeling, oetlul.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:14 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Moet ik daarvoor een tv met HDD kopen :S. Ga dan uit ofzo, zie je vrouwen op zijn scherpst.
Previews are for wussiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |