Samequote:Op woensdag 17 september 2008 21:19 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat een geleuter met dat kutwijf zeg. Dat met die creditcard ook, ik wist al precies hoe het zou gaan toen die vent aan de bar die credicard jatte. En zo ging het dus ook
Ik verwacht dat die computernerd of Mahone actie onderneemt als die killernigger komt.
Vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef JOHAN410 het volgende:
Misschien zat ik niet op te letten maar waar sloeg dat op met die dekselse Chinezen?
Volgens het vogelboekje had T-Bag contact op moeten nemen met Xing, die spleetoog die neer werd gestoken. Je zag dus dat hij moest vertellen dat er geen contact op was genomen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef JOHAN410 het volgende:
Misschien zat ik niet op te letten maar waar sloeg dat op met die dekselse Chinezen?
So it ain't just me...quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:16 schreef Liquidootje het volgende:
Zonder te lezen. Wie is die secretaresse van mister white? Damn!....
T-bonequote:Op donderdag 18 september 2008 11:43 schreef Sowflow het volgende:
Erg geėrgerd aan de stomme domme actie van Sarah. Vrouw, denk na!
En dan die Don die niet kan acteren...
Die zwarte koelbloedige moordenaar brrr...zelfs T-bone is er niets bij. Btw, soms heb ik meelij met hem, hij is een loser.
Yes!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Maandag komt afl. 5 in USA op tv?
Iets van: "Pfeiffer (T-Bag) is niet op komen dagen met Sylla." Oke....quote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef JOHAN410 het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die?
Hij wil een afspraakje met mevrouw Tabak.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:22 schreef golfer het volgende:
Weer bekeken.
Die computerboy voert iets in z'n schild uit, maar wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |