Inclusief de mijne. Interessant.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar daarmee maak je ook die wens ongedaan, en herstellen alle wensen dus weer.
Grutjes, alleen tegen kanker?quote:Op maandag 8 september 2008 14:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
1. Middel tegen kanker.
2. Een God die wel alle arme mensen helpt.
3. Een wereldstaat.
Wat een kut wensen heb jijquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef ChrisGarver het volgende:
1) een kut om mijn pik
2) een kut op mijn mond
3) een kut op mijn anus
Ik denk dat je iets gedetailleerder moet wensen. Tenzij je graag het risico loopt Erika Terpstra, Sharon Dijksma and Annemarie Jorritsma aan te treffen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef ChrisGarver het volgende:
1) een kut om mijn pik
2) een kut op mijn mond
3) een kut op mijn anus
Een kut op je anus? Aan wat voor sex doe jij?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef ChrisGarver het volgende:
1) een kut om mijn pik
2) een kut op mijn mond
3) een kut op mijn anus
ik had al een kut om mijn pik en op mijn mond gewenst, ik moet toch ergens die derde kut kwijt..quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:04 schreef Chancard het volgende:
[..]
Een kut op je anus? Aan wat voor sex doe jij?
En als je nou je ouwe tantje een hand geeft?quote:Op maandag 8 september 2008 10:41 schreef ChrisGarver het volgende:
mijn 3 wensen..
1) Ik wil een lul van 30 centimeter..
2) Alle vrouwen moeten naakt
3) Ik kan elke vrouw neuken die ik aanraak
Dan kan hij die neuqen maar niemand zegt dat hij dat moet of doetquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:22 schreef nicoco het volgende:
[..]
En als je nou je ouwe tantje een hand geeft?
quote:Op maandag 8 september 2008 10:38 schreef jslavenburg het volgende:
1) Moneeeeeeh
2) Een mooi rustig huisje
3) En 3 wensen idd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |