Mensen die de hele OP quotenquote:Op maandag 8 september 2008 15:28 schreef zovty het volgende:
[..]
1. Een kurketrekker om de genie te bevrijden.
2. Gratis drugs voor de rest van m'n leven.
3. Een nekschot.
12 centimeter heb je genoeg aan?quote:Op maandag 8 september 2008 10:37 schreef Scorpie het volgende:
2) mijn broekpaling langer maken met 10 centimeter
je mag ALLES wensen.quote:Op maandag 8 september 2008 15:48 schreef xalo het volgende:
1. Genoeg geld om op kamers te kunnen, elk bestaand festival te bezoeken en om zovaak als ik kan op vakantie te gaan.
2. Een diploma op zak om elk beroep te kunnen gaan doen.
3. Heel cliché, dat iedereen op aarde het goed heeft.
quote:Op maandag 8 september 2008 10:46 schreef boskameel het volgende:
ROFL WEET JE WATT SLIM IS!!11EinZ!1!1;D
![]()
;d DAT JE NOG 3 WENSEN WENST!
;d
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WANT DAN KAN JE BLIJVEN WENSEN
![]()
;d
![]()
![]()
![]()
!!! EINZSS!!LOLLErZ111
![]()
![]()
![]()
1) piemel 10cm korter (40 is net iets te lang)quote:
Ik hoef niet miljonair te zijn, ik heb het zo wel goed en ik denk dat er net zo goed nadelen aan miljonair zijn zittenquote:Op maandag 8 september 2008 18:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je mag ALLES wensen.
En jij wenst dat je genoeg centjes hebt om op kamers te kunnen.
En jij wenst dat je een diploma krijgt terwijl je je gewoon multimultimulti miljoenair kan wensen
En jij wenst vrede op aarde. (Iets wat niet kan zolang er bepaalde groeperingen op aarde blijven leven)
vertel er 1.quote:Op maandag 8 september 2008 20:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik hoef niet miljonair te zijn, ik heb het zo wel goed en ik denk dat er net zo goed nadelen aan miljonair zijn zitten
Die vind ik tof. Op heerenveen na danquote:Op maandag 8 september 2008 20:25 schreef AmericanBoy het volgende:
1. Heerenveen kampioen Eredivisie
2. Heerenveen kampioen Champions League
3. Een zak AH Paprika Ribbelchips
Nadelen?quote:Op maandag 8 september 2008 20:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik hoef niet miljonair te zijn, ik heb het zo wel goed en ik denk dat er net zo goed nadelen aan miljonair zijn zitten
Maar daarmee maak je ook die wens ongedaan, en herstellen alle wensen dus weer.quote:Op maandag 8 september 2008 21:51 schreef Meneer-Goud het volgende:
1. Dat alle wensen in dit topic ongedaan worden gemaakt, hihi![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |