quote:Op maandag 8 september 2008 18:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Angst; angst voor criminaliteit, angst voor anders, angst voor nieuw. Republikeinen zijn beter in het uitbuiten van angsten.
Alsof de republikeinen niet elitair zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2008 06:24 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
Wat ook meespeelt is denk ik een soort afkeer van het establishment. Het afbranden van Sarah Palin kon wel eens heel contraproductief zijn geweest. Veel gewone Amerikanen identificeren zich met haar (of hun denkbeelden nu Republikeins zijn of niet) en wat ze bij blijft als de storm is gaan liggen, is toch het enorme dedain waarmee hoger opgeleide opiniemakers op haar neerkeken. Volgens mij raakt dat een zeer gevoelige snaar.
Dat zijn ze niet, want als je bijvoorbeeld naar Bush kijkt, dan loopt hij in zijn vrije tijd ook in zijn volkse cowboy-kloffie.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Alsof de republikeinen niet elitair zijn.
quote:
quote:
'Oh I'm proud'quote:
Inderdaad een top-interviewquote:Op dinsdag 9 september 2008 07:45 schreef SuikerVuist het volgende:
O'Reilly Factor -- Deel 2 van het interview met Obama:
http://www.foxnews.com/video2/video08.html?maven_referralObject=3077378&maven_referralPlaylistId=&sRevUrl=http://www.foxnews.com/
Dat wordt geheid lachen als hij president wordt.quote:
Welke democraten hebben Palin afgebrand of uberhaupt onheus bejegend? Ik vind Obama en Biden tot op heden zelfs nog betrekkelijk soft wat Palin betreft.quote:Op dinsdag 9 september 2008 06:24 schreef Bellarmine het volgende:
Het afbranden van Sarah Palin kon wel eens heel contraproductief zijn geweest.
Het draait allemaal op de perceived thruth. Of het daadwerkelijk zo is maakt niet uit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:22 schreef Argento het volgende:
[..]
Welke democraten hebben Palin afgebrand of uberhaupt onheus bejegend? Ik vind Obama en Biden tot op heden zelfs nog betrekkelijk soft wat Palin betreft.
Obama en Biden hebben haar laten afbranden, zelf zullen ze hun handen daar niet aan branden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:22 schreef Argento het volgende:
[..]
Welke democraten hebben Palin afgebrand of uberhaupt onheus bejegend? Ik vind Obama en Biden tot op heden zelfs nog betrekkelijk soft wat Palin betreft.
Ok, goed punt. Angst doet het bij het gros van het gepeupel wel goed denk ik, alleen reageren sommige beter op een andere soort.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
![]()
Niks overtreft Al Gore met zijn Global Warming.
Dat klopt ook wel ja, ze is een stuk 'gewoner' en echter dan de andere kandidaten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 06:24 schreef Bellarmine het volgende:
[..]
Wat ook meespeelt is denk ik een soort afkeer van het establishment. Het afbranden van Sarah Palin kon wel eens heel contraproductief zijn geweest. Veel gewone Amerikanen identificeren zich met haar (of hun denkbeelden nu Republikeins zijn of niet) en wat ze bij blijft als de storm is gaan liggen, is toch het enorme dedain waarmee hoger opgeleide opiniemakers op haar neerkeken. Volgens mij raakt dat een zeer gevoelige snaar.
Ik ken wel bepaalde mensen hier die inderdaad niet alles zo serieus moeten nemen.quote:
Yep. Niks meer mainstream dan jagen en fundamentalisme.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel ja, ze is een stuk 'gewoner' en echter dan de andere kandidaten.
Ze kan inderdaad als trailerpark trash tekeergaan. Ben benieuwd of ze de tien geboden kent.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel ja, ze is een stuk 'gewoner' en echter dan de andere kandidaten.
Meer mainstream dan een oorlogsheld, een harvard-alumnus of een 35 jaar zittende senator.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Yep. Niks meer mainstream dan jagen en fundamentalisme.
het brengt een zeker Idols-gehalte in de verkiezingen. Mensen zijn op een of andere manier gefascineerd door een niet on-prettig uitziende dame (alles is relatief) die min of meer vanuit het niets in de spotlights wordt gezet. Als je Palin heel objectief op haar geschiktheid voor het ambt zou beoordelen (dus als ze zou moeten solliciteren ipv verkiezingen winnen) zou ze de job niet krijgen. Hetzelfde moet misschien wel worden gezegd van Obama.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet, want als je bijvoorbeeld naar Bush kijkt, dan loopt hij in zijn vrije tijd ook in zijn volkse cowboy-kloffie.
[ afbeelding ]
Zo zal je een democraat er nooit bij zien lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |