quote:Op zondag 7 september 2008 22:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal ik
Nou vooruit..
Opa blijf eens hier![]()
Nou eh.. ik ben dus Maik (uit Arnhemquote:Op zondag 7 september 2008 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stel jezelf ff voor, wat doe je, hoe oud ben je, etc..
pwndquote:Op zondag 7 september 2008 22:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja Piet, ik wilde ze zo weer weghalen aap
Das bij mij in de buurtquote:Op zondag 7 september 2008 14:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar examenjaar havo dus studeer nog niet, wil later wel in Nijmegen gaan studeren. Woon in Boven-Leeuwen (niet dat iemand het kent, maar toch) en zoals ik al eerder zei, ben ik veel in Nijmegen te vinden
Al een tijdje niet meer in Dollars geweest, binnenkort weer ff naar toequote:Op zondag 7 september 2008 22:13 schreef ImTheBase het volgende:
Vorige week zaterdag was Dollar$ echt megavet, waren er meer mensen? Ze gingen echt tot half 4 heerlijk door, geweldig
Nijmegen is puik!quote:Op zondag 7 september 2008 22:15 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jawohl! Hoe bevalt het daar in Nijmegen? Leuk onderkomen gevonden?
quote:Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nijmegen is puik!
Vandaag huis in Arnhem schoongemaakt, morgen sleutels inleveren, en hebben nu een ruim appartement in Dukenburg
Weer helemaal begonnen aan CMD? Begint het al iets leuker te worden (ook met studiegenootjes? (zo goed CP?))
Dollar$ Mash-Up trad opquote:Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer in Dollars geweest, binnenkort weer ff naar toe.
Ja, de CMD-I kant nuquote:Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nijmegen is puik!
Vandaag huis in Arnhem schoongemaakt, morgen sleutels inleveren, en hebben nu een ruim appartement in Dukenburg
Weer helemaal begonnen aan CMD? Begint het al iets leuker te worden (ook met studiegenootjes? (zo goed CP?))
Ow trouwens, ik heb hier nog een stel scheenbeschermers liggen, heb je die nog nodig voor je kungfu bami ?quote:
ik weet niet of ik xalo kenquote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
moblo kent iedere nieuwe in deze reeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |