Vorige week niet, toen was ik er niet. Dus ik moet mijn beklag inhalen.quote:Op zondag 7 september 2008 20:45 schreef B_ernd het volgende:
Je klaagt echt elke x als dit tv programma op tv is. Je hoeft het niet te kijken!
Die kut polen moeten maar eens gewoon Nederlands leren.quote:
Ik had er net een topic over gemaakt maar die ging dichtquote:
quote:Geef die mongolen een taalcursus man
Het ist not Allowed to anrufen when sie aan het driven bent.
Grapje zeker
Of op z'n minst Engels of Duits. Hoe kunnen die lui hier een lading afleveren als ze alleen pools spreken vraag ik me af. Met gebarentaal?quote:Op zondag 7 september 2008 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die kut polen moeten maar eens gewoon Nederlands leren.
Muwoa heb ook een paar dagen bij de receptei van een bedrijf gewerkt, die chauffeurs spraken ook enkel Pools/Russisch en dan hadden ze hier ook maar iemand die dat een beetje had geleerd om te kunnen communicerenquote:Op zondag 7 september 2008 20:57 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Of op z'n minst Engels of Duits. Hoe kunnen die lui hier een lading afleveren als ze alleen pools spreken vraag ik me af. Met gebarentaal?
hij moet eens een ongeluk krijgen, of een gigantische boete krijgen, waardoor hij snapt, het moet goedkoper worden.quote:Op zondag 7 september 2008 20:58 schreef gers het volgende:
ik moet steeds kotsen als ik die Spee zie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |