Mijn hobbies zijn voornamelijk puzzelen, dus ja voeg me maar toequote:Op zondag 7 september 2008 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoj wy hebben veel hobbies gemeen zullen we msn=en ?
Ik hou van hobbies en lekker etenquote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Mijn hobbies zijn voornamelijk puzzelen, dus ja voeg me maar toe
MUWHAHAHA. Dat was mooi wel de laatste post op pagina 3, ik begin het gevoel te pakken te krijgenquote:
Pics or it didn't happen!quote:Op zondag 7 september 2008 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fascination zegt:
heb je je broekje al uit? ik heb de mijne ook uit
Breathtaking zegt:
Ik heb de mijne al 10 keer uit
Maar het is ook een lekkerdingquote:Op zondag 7 september 2008 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
best leuk liedje![]()
volgens mij is die vent homoooh noeess
quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MUWHAHAHA. Dat was mooi wel de laatste post op pagina 3, ik begin het gevoel te pakken te krijgen
Ahh hoe weet je datquote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef gers het volgende:
heb de msn van BT![]()
btgeheimeseksmsn@hotmail.com
Weet ikquote:
ik heb 3 dagen lang geBBQt, val ik dan in gegadigdenlijst?quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hou van hobbies en lekker eten
Hahaha jaquote:Op zondag 7 september 2008 21:17 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik moest het wel krijgen, anders ben jij de klos als ik volgend jaar papa ben bij de introductieweek
.
Pardon?quote:
quote:
mag ik niet zeggen van fascinationquote:
NIEMAND MAG MN MSNquote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef BobbyB het volgende:
BT, mag ik ook je MSN? Niet dat ik MSN heb, maar dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik jouw MSN heb.
YourMySpace dan?quote:
Ik mag toch wel sterf zeggen? Misschien bedoelde ik niet perse sterven, maar is het in mijn cultuur een vriendelijk woord?quote:
Ik neem wel een trechter voor je meequote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha jadan moet je me wel papa-en anders overleef ik niet
Verklaar u nader.quote:
Oh, is het cultuur, dan mag het.quote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag toch wel sterf zeggen? Misschien bedoelde ik niet perse sterven, maar is het in mijn cultuur een vriendelijk woord?
Neuken?quote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag toch wel sterf zeggen? Misschien bedoelde ik niet perse sterven, maar is het in mijn cultuur een vriendelijk woord?
WAS HET STERFquote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij snapt mequote:Op zondag 7 september 2008 21:20 schreef Rhythm het volgende:
[..]
WAS HET STERF? Ik dacht dat je herfst fout had geschreven
.
Wrom? En Wrom heb je een MySpace dan?quote:
Het is WAAROM, niet wrom. Dat lijkt op worm maar dan verkeerd gespeldquote:Op zondag 7 september 2008 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wrom? En Wrom heb je een MySpace dan?
MySpace heb je om in connectie te kunnen komen met baas Onurquote:Op zondag 7 september 2008 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wrom? En Wrom heb je een MySpace dan?
Wrom?quote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is WAAROM, niet wrom. Dat lijkt op worm maar dan verkeerd gespeld![]()
![]()
En weet ik veel.
6 kudosquote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef Rhythm het volgende:
TK: BT's msn
Vraagprijs: 6 kudos.
Ohnee dan post BT m'n naaktfoto's!
Ik vind jou ook niet liefquote:
Ik heb z'n MySpace nog niet gevonden.quote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
MySpace heb je om in connectie te kunnen komen met baas Onur
Wrom? Ik bedoel wut? Ik mis iets?quote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Juup© het volgende:
Kinders doe eens niet zo moeilijk. Relativeer elkaars opmerkingen eens een beetje en ga niet gelijk huilen als iemand een een keer een woordje gebruikt dat hard over kan komen.
Wie huilt waar over dan?quote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Juup© het volgende:
Kinders doe eens niet zo moeilijk. Relativeer elkaars opmerkingen eens een beetje en ga niet gelijk huilen als iemand een een keer een woordje gebruikt dat hard over kan komen.
Sterf.quote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Juup© het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
10 EURO GEBODENquote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
6 kudos?
Ik werd op Lowlands geveild voor 10 euro of 5 muntjes maar niemand wilde me kopen
Had je geen make-up op ofzoquote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
6 kudos?
Ik werd op Lowlands geveild voor 10 euro of 5 muntjes maar niemand wilde me kopen
quote:
Ik was niet op lowlands, maar ik had je voor die prijs wel meegenomenquote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
6 kudos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, je bedoeld dat sterf gebeuren, dat was maar een geintje Juupquote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Juup© het volgende:
Stuur ze ook even naar mij?quote:Op zondag 7 september 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben ik pics aan het maken voor je, doe je zo
Ik bied 44,90!quote:
Godverquote:Op zondag 7 september 2008 21:27 schreef Rhythm het volgende:
11,50 en iedereen die meer biedt is homo.
Wij zijn wel lief, krijgen wij de pics dan wel ?quote:Op zondag 7 september 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap dat, maar .....quote:Op zondag 7 september 2008 21:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, je bedoeld dat sterf gebeuren, dat was maar een geintje Juup
Ik weet niet waar het aan lagquote:
quote:
Wrom niet?quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Juup doet zelf mee met zijn 3 kippen en een geit.quote:Op zondag 7 september 2008 21:29 schreef TI_2008 het volgende:
Ik vind dat dit topic moet worden gesloten wegens mensenhandel
Juup doe er wat aan
Ik vat dit zeer hoog op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |