Ik neem wel een trechter voor je meequote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha jadan moet je me wel papa-en anders overleef ik niet
Verklaar u nader.quote:
Oh, is het cultuur, dan mag het.quote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag toch wel sterf zeggen? Misschien bedoelde ik niet perse sterven, maar is het in mijn cultuur een vriendelijk woord?
Neuken?quote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag toch wel sterf zeggen? Misschien bedoelde ik niet perse sterven, maar is het in mijn cultuur een vriendelijk woord?
WAS HET STERFquote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij snapt mequote:Op zondag 7 september 2008 21:20 schreef Rhythm het volgende:
[..]
WAS HET STERF? Ik dacht dat je herfst fout had geschreven
.
Wrom? En Wrom heb je een MySpace dan?quote:
Het is WAAROM, niet wrom. Dat lijkt op worm maar dan verkeerd gespeldquote:Op zondag 7 september 2008 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wrom? En Wrom heb je een MySpace dan?
MySpace heb je om in connectie te kunnen komen met baas Onurquote:Op zondag 7 september 2008 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wrom? En Wrom heb je een MySpace dan?
Wrom?quote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is WAAROM, niet wrom. Dat lijkt op worm maar dan verkeerd gespeld![]()
![]()
En weet ik veel.
6 kudosquote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef Rhythm het volgende:
TK: BT's msn
Vraagprijs: 6 kudos.
Ohnee dan post BT m'n naaktfoto's!
Ik vind jou ook niet liefquote:
Ik heb z'n MySpace nog niet gevonden.quote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
MySpace heb je om in connectie te kunnen komen met baas Onur
Wrom? Ik bedoel wut? Ik mis iets?quote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Juup© het volgende:
Kinders doe eens niet zo moeilijk. Relativeer elkaars opmerkingen eens een beetje en ga niet gelijk huilen als iemand een een keer een woordje gebruikt dat hard over kan komen.
Wie huilt waar over dan?quote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Juup© het volgende:
Kinders doe eens niet zo moeilijk. Relativeer elkaars opmerkingen eens een beetje en ga niet gelijk huilen als iemand een een keer een woordje gebruikt dat hard over kan komen.
Sterf.quote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Juup© het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
10 EURO GEBODENquote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
6 kudos?
Ik werd op Lowlands geveild voor 10 euro of 5 muntjes maar niemand wilde me kopen
Had je geen make-up op ofzoquote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
6 kudos?
Ik werd op Lowlands geveild voor 10 euro of 5 muntjes maar niemand wilde me kopen
quote:
Ik was niet op lowlands, maar ik had je voor die prijs wel meegenomenquote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
6 kudos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, je bedoeld dat sterf gebeuren, dat was maar een geintje Juupquote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Juup© het volgende:
Stuur ze ook even naar mij?quote:Op zondag 7 september 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben ik pics aan het maken voor je, doe je zo
Ik bied 44,90!quote:
Godverquote:Op zondag 7 september 2008 21:27 schreef Rhythm het volgende:
11,50 en iedereen die meer biedt is homo.
Wij zijn wel lief, krijgen wij de pics dan wel ?quote:Op zondag 7 september 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap dat, maar .....quote:Op zondag 7 september 2008 21:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, je bedoeld dat sterf gebeuren, dat was maar een geintje Juup
Ik weet niet waar het aan lagquote:
quote:
Wrom niet?quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Juup doet zelf mee met zijn 3 kippen en een geit.quote:Op zondag 7 september 2008 21:29 schreef TI_2008 het volgende:
Ik vind dat dit topic moet worden gesloten wegens mensenhandel
Juup doe er wat aan
Ik vat dit zeer hoog op
Echte liefde is voor homo's!quote:Op zondag 7 september 2008 21:30 schreef Rhythm het volgende:
BT, ik bied je geen geld, maar tederheid en echte liefde![]()
.
En daarom dit gedichtje voor jou:
BT je bent zo mooi
Ik wil met je slapen in het hooi
Het prikt wel maar dat voel je niet meer
Als we het hebben gedaan voor de zevende keer
![]()
![]()
Daar ging ik al van uit hoorquote:Op zondag 7 september 2008 21:30 schreef gers het volgende:
50 mits er een neuqpartij bijzit
HAHAHAquote:Op zondag 7 september 2008 21:30 schreef Rhythm het volgende:
BT, ik bied je geen geld, maar tederheid en echte liefde![]()
.
En daarom dit gedichtje voor jou:
BT je bent zo mooi
Ik wil met je slapen in het hooi
Het prikt wel maar dat voel je niet meer
Als we het hebben gedaan voor de zevende keer
![]()
![]()
Is die rij met mensen die over je heen willen al aan het afnemen?quote:
je maar je valt toch op jongens zei je laatst nogquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
je maar je valt toch op jongens zei je laatst nog
[..]
Ik weet het niet. De mensen die in de rij staan mogen zich meldenquote:Op zondag 7 september 2008 21:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is die rij met mensen die over je heen willen al aan het afnemen?
Mooi, dit word nu een opsomtopic. Issie ook zo vol, kan jij het nieuwe topic aanmaken.quote:Op zondag 7 september 2008 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De mensen die in de rij staan mogen zich meldendan weten we het snel
[..]
hey schuif eens op nummer 2quote:
Haha omgquote:Op zondag 7 september 2008 21:36 schreef Rhythm het volgende:
[..]Heul niet
!
Fascination je verzint maar wat
Misschien moet je gat
Maar eens worden opgevuld
Bij mij mag je na BT, mits goed geduld.
![]()
![]()
En BT, afgelopen TIK-week had zo iemand ook met een leider geneukt dus het kan wel.
Nat!quote:Op zondag 7 september 2008 21:40 schreef gers het volgende:
willen jullie een droge of een natte BT en Fas?
quote:Op zondag 7 september 2008 21:46 schreef Fascination het volgende:
omg ik heb sexy picca's van breathtaking
ik glij van m'n stoel af
dan mag je naar mij bij fasquote:
Ruilen voor je hondquote:Op zondag 7 september 2008 21:46 schreef Fascination het volgende:
omg ik heb sexy picca's van breathtaking
ik glij van m'n stoel af
Hoe moest ik dat weten?quote:Op zondag 7 september 2008 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je stal mn lapo. Ik wilde de lapo, iedereen wilde mij de lapo geven. EN TOEN KWAM JIJ!
beetje ons lekker maken maar niks posten hequote:Op zondag 7 september 2008 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha. Ik heb fascination net echt heel veel shockerende foto's van mij gestuurd
omg jij lekker ding!!quote:Op zondag 7 september 2008 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha. Ik heb fascination net echt heel veel shockerende foto's van mij gestuurd
quote:
10. Laat je tieten zien, NU !quote:Op zondag 7 september 2008 21:51 schreef Rhythm het volgende:
1. Het is OK om tieten 'jetsers'te noemen en soms snackbakjes
2. Het is verkeerd om Frans te zijn
3. Het is OK om alle slechte mensen in een enorme gehaktmolen te plaatsen
4. Advocaten, zie regel 3
5. Het is OK om in een benzinevreter te rijden als het je helpt om een hete babe te krijgen
6. Iedereen behoort te carpoolen behalve ik
7. Breng het woord 'stewardesses' terug
8. Synchroon zwemmen is geen sport
9. Modderworstelen is een sport
Que?quote:Op zondag 7 september 2008 21:54 schreef Rhythm het volgende:
Make love, not war (maar je bent wel nummer 3 geloof ik nu).
mag niet van breathtakingquote:
Ik ga zo naar bed,quote:Op zondag 7 september 2008 21:58 schreef Rhythm het volgende:
Ik moet zo gaan slapen, ik moet op om 6 uur
Maar ik ben nog niet moe, ik ben nog vol vuur
BT wil jij mij laten vuurspuwen in jou
Als ik hem weer naar binnen douw
Ik ben in een romantische stemming.
Lieve schat, je foto's liggen al klaarquote:Op zondag 7 september 2008 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed,
want slapen vind ik dolle pret.
Sop sop sop, ik denk aan jou!
Samen kennen wij geen kou
Hahahaha, je moet dichter wordenquote:Op zondag 7 september 2008 22:03 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Lieve schat, je foto's liggen al klaar
De afstand is ver, dus zo doe ik het maar
Zelf de gedachte aan jou geeft mij een bonkend hart
Ook is er iets anders dat bonkt, au, de smart.
Ik vond jouwe ook heul mooi hoor!
ik bescherm je wel hoorquote:
Wauwquote:Op zondag 7 september 2008 22:06 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb onder andere de lyrics voor Boem Boem Bailando van Jan Smit geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |