Je moet onderhand toch weten dat ik dat niet meenquote:Op zondag 7 september 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met je naaktfoto's enzo, haha
BobbyB zegt wat wij allemaal willenquote:Op zondag 7 september 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met je naaktfoto's enzo, haha
ALBERTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 7 september 2008 20:59 schreef Fascination het volgende:
nou dan open je de volgende![]()
even baggeren moet lukken
dat is toevallig één van mijn specialiteiten
Nu verwacht ik op z'n minst de chatlog hier!quote:Op zondag 7 september 2008 21:06 schreef Fascination het volgende:
Bt reageer eens op msn![]()
we zouden sexchatten![]()
POSTENquote:Op zondag 7 september 2008 21:06 schreef Fascination het volgende:
Bt reageer eens op msn![]()
we zouden sexchatten![]()
Straatsletten?quote:Op zondag 7 september 2008 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie wachten op:
[ afbeelding ] (Check de link)
[ afbeelding ] (Die hipster heb ik ook)
[ afbeelding ] (Haha, die rode streep op dr vet)
[ afbeelding ]
(Ik zou zo verdomde goed zijn in het maken van OP's)
dat zou een goede OP zijnquote:Op zondag 7 september 2008 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie wachten op:
[ afbeelding ] (Check de link)
[ afbeelding ] (Die hipster heb ik ook)
[ afbeelding ] (Haha, die rode streep op dr vet)
[ afbeelding ]
(Ik zou zo verdomde goed zijn in het maken van OP's)
das natuurlijk waardeloos zonder screenshotsquote:Op zondag 7 september 2008 21:10 schreef Fascination het volgende:
fascination zegt:
eeennnn goooooooooooooo!!!
fascination zegt:
oke ik begin wel breathtaking doe je broekje eens uit
breathtaking zegt:
Oke hihihi
Fascination zegt:quote:Op zondag 7 september 2008 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu verwacht ik op z'n minst de chatlog hier!
Neujquote:Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef TI_2008 het volgende:
ghehe ik kom weer op het goede moment binnen zie ik wel
GOEIENAVONDDD11111!!!!!1!11!!
Ohw BT, PM me je msn eens![]()
best leuk liedjequote:
Hoj wy hebben veel hobbies gemeen zullen we msn=en ?quote:Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef TI_2008 het volgende:
ghehe ik kom weer op het goede moment binnen zie ik wel
GOEIENAVONDDD11111!!!!!1!11!!
Ohw BT, PM me je msn eens![]()
Mijn hobbies zijn voornamelijk puzzelen, dus ja voeg me maar toequote:Op zondag 7 september 2008 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoj wy hebben veel hobbies gemeen zullen we msn=en ?
Ik hou van hobbies en lekker etenquote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Mijn hobbies zijn voornamelijk puzzelen, dus ja voeg me maar toe
MUWHAHAHA. Dat was mooi wel de laatste post op pagina 3, ik begin het gevoel te pakken te krijgenquote:
Pics or it didn't happen!quote:Op zondag 7 september 2008 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fascination zegt:
heb je je broekje al uit? ik heb de mijne ook uit
Breathtaking zegt:
Ik heb de mijne al 10 keer uit
Maar het is ook een lekkerdingquote:Op zondag 7 september 2008 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
best leuk liedje![]()
volgens mij is die vent homoooh noeess
quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MUWHAHAHA. Dat was mooi wel de laatste post op pagina 3, ik begin het gevoel te pakken te krijgen
Ahh hoe weet je datquote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef gers het volgende:
heb de msn van BT![]()
btgeheimeseksmsn@hotmail.com
Weet ikquote:
ik heb 3 dagen lang geBBQt, val ik dan in gegadigdenlijst?quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hou van hobbies en lekker eten
Hahaha jaquote:Op zondag 7 september 2008 21:17 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik moest het wel krijgen, anders ben jij de klos als ik volgend jaar papa ben bij de introductieweek
.
Pardon?quote:
quote:
mag ik niet zeggen van fascinationquote:
NIEMAND MAG MN MSNquote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef BobbyB het volgende:
BT, mag ik ook je MSN? Niet dat ik MSN heb, maar dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik jouw MSN heb.
YourMySpace dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |