Eens.quote:Op zondag 7 september 2008 20:06 schreef GGMM het volgende:
Het hele spel is veranderd. Vroeger was het veel leuker.
chazia mourali, waar ben je
Nicolette van Dam, domme blonde doosJe bent nog dommer dan die kinderen.
![]()
Klacht: Achmea Kennisquiz is verneukt.
Daar sluit ik me bij aan.quote:
Moet je een doen. Daar zul je nog veel van leren.quote:Op zondag 7 september 2008 20:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nog nooit naar gekeken.
De Achmea Kennisquiz was altijd serieus geweest, althans Robert en Chazia stelden de kinderen in de voorgrond.quote:Op zondag 7 september 2008 21:51 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat het uberhaupt ooit een vermakelijk programma is geweest![]()
misschien als je bij de nicolodeon-jugend hoort
Is dat te vergelijken met de mooist gevormde en lekkerst geurende drol?quote:Op zondag 7 september 2008 22:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
"De slimste VMBO'er van Nederland"
Schop dat kind dan naar de havo, tyfus zeg
Voor sommige van de kinderen is zelfs het VMBO te hoog gegrepen, ik heb genoeg pijnlijke antwoorden meegemaakt.quote:Op zondag 7 september 2008 22:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
"De slimste VMBO'er van Nederland"
Schop dat kind dan naar de havo, tyfus zeg
"an appointment"quote:Op zondag 7 september 2008 22:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voor sommige van de kinderen is zelfs het VMBO te hoog gegrepen, ik heb genoeg pijnlijke antwoorden meegemaakt.
En ze is net zo onhandig als Donald Duck.quote:Op zondag 7 september 2008 22:19 schreef Harajuku. het volgende:
Eens.
Met die stomme snavel met nog stommere stem
Uilquote:Op zondag 7 september 2008 22:06 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
"an appointment"
EEN APPARTEMENT OF IS HET TOCH EEN PUNT!?11!?!?!!?111MET UIL WANT IK BEN ER ZO ZEKER VAN!!!!!!!!111
Krijgen ze dubbele punten.quote:
Daarmee kun je een bonuspunt verdienen. Maar dat ging aan het meisje voorbij, omdat haar moeder het antwoord wel wist.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |