Op het feestje waar ik was wel iig jahquote:Op zondag 7 september 2008 18:16 schreef JDx het volgende:
Wajoooo.. vannacht dronken gekkenhuis in onze stad
Echt al jaren niet meer geweest, maar voor De Jeugd sowieso maar weer een keer heen.quote:Op zondag 7 september 2008 19:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Twins op 25 oktober?
JVT
Ik heb ze al een keer gezien in Vlagtwedde (Schutstal) en op Lowlands, allebei de keren was een groot feest.quote:Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef don-diablo het volgende:
JVT heb ik al gezien tijdens Koninginnedag en zo bijzonder vond ik ze niet.
quote:Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef don-diablo het volgende:
JVT heb ik al gezien tijdens Koninginnedag en zo bijzonder vond ik ze niet.
Das waar, vond het niet slecht. Maar geweldig was het ook zeker niet. Laatste concert waar ik ben geweest is bij Kubus & Bang Bang en dat was echt een super concert.quote:Op zondag 7 september 2008 19:52 schreef vwat. het volgende:
[..]
![]()
Ben naar optreden van ze geweest in Simplon Groningen. Was fucking mooi! En nog met New Attraction in Groningen, ook heel vet. Ach je moet er van houden denk ik
Ik als Twins-veteraan zou er inderdaad wel weer terechtkomenquote:Op zondag 7 september 2008 19:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Twins op 25 oktober?
JVT
Ik hoorde het ook, oefening op Emmtec terrein?quote:Op maandag 8 september 2008 12:07 schreef pekel het volgende:
Zo...goed ziek..
Wat was er vanmorgen aan de hand? Hoorde een half uur lang een sirene loeien en brandweerauto's rijden..
quote:Op maandag 8 september 2008 20:56 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb nix gehoord zat in Assen.
Logisch tochquote:
was idd vermakelijk feestje. Ik weet nog dat we op een gegeven moment met ze 5en één of andere Duitser hebben lopen zoeken die met ze bezopen bakkes over de tafel met drank was gevallen en alles kapot had laten vallenquote:Op zondag 7 september 2008 20:04 schreef don-diablo het volgende:
Ik had een feestje op de campus van de hogeschool. Teamgenoot gaf een afscheid feestje, want hij gaat weer terug naar Spanje. Maar was reuze gezellig en dronken teamgenoten zijn altijd lachen om te zien.
Jaa wat een idioot ook, rinkel de kinkel ging het ineens en Bloeming en Kapitein die ineens freestyle gingen worstelen. Ging helemaal nergens overquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:50 schreef Stommie het volgende:
[..]
was idd vermakelijk feestje. Ik weet nog dat we op een gegeven moment met ze 5en één of andere Duitser hebben lopen zoeken die met ze bezopen bakkes over de tafel met drank was gevallen en alles kapot had laten vallen![]()
![]()
tevens tvp
Inderdaad!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:41 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb nog geen idee of ik zaterdag uit ga. Laatste tijd is het een beetje saai in Emmen.
Nog gefeliciteerd btwquote:Op donderdag 11 september 2008 13:02 schreef Rekkie het volgende:
Het wordt na mijn bruiloft van afgelopen zaterdag de 2e zaterdag dat ik een feest heb..... ik weet niet wat me overkomt
Haha, heb je niet gezien, ik had ook verjaardag in sleenquote:Op zondag 14 september 2008 12:42 schreef JDx het volgende:
Lol... had vannacht verjaardag in Sleen, met de fiets erheen, vanaf Angelslo... jezus was helemaal kapot daar... daarna naar bras XD hahaha gekkenhuis....
Mijn fiets is nog ergens halverwege, want mn ketting lag eraf, haha zo typisch voor iemand die nooit fietst.quote:Op zondag 14 september 2008 13:54 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Haha, heb je niet gezien, ik had ook verjaardag in sleen
Flikker op mongoolquote:Op zondag 7 september 2008 19:40 schreef vwat. het volgende:![]()
25 Oktober JVT?! Ik denk dat het tijd wordt om Twins weer een keer te bezoeken
gohquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:00 schreef JDx het volgende:
Emmen is ook niet alles, Twins ook niet, eigenlijk allemaal geen donder aan hier
Gelukkig ben je zelf nooit jong geweest, heb je zelf nooit stiekem een drankje gedronken op 't schoolplein en een flesje kapotgegooid, lag jij om 8 uur netjes in bed.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:42 schreef angelslo het volgende:
Het is de laatste tijd weer raak in angelslo emmen daarom deze topic.
Ik snap soms de politie en de mensen helemaal niet meer als het gaat om vandalisme en hangjongeren.
In de wijk angelslo waar ik dus woon zijn deze jongeren zeer active en maken er een zooitje van
een schoolplein vol met glas van bier flesjes fietsenhok gesloopt fietsen gesloopt en in een paal gehangen condooms op het schoolplein soms is er veel lawaai tot 1 uur snachts ja noem maar op.
En dan ook nog eens het volgende .
Deze jongeren verblijven zelfs in een woning daar maar wat ik niet snap is ze hebben de buitenmuur van die woning gesloopt en is gevaarlijk voor de spelende kinderen op het schoolplein.
Deze mensen op 32 laten hun hele woning afbreken en halen deze jongeren in huis.
De politie staat met zijn handen in het haar en de school doet er ook niets aan.
Er zijn al heel wat meldingen uit de buurt bij de politie geweest en de mensen zijn het zat maar als deze jongeren naar binnen gaan kan de politie niets doen.
Dat er kleine spelende kinderen savonds op het schoolplein spelen is geen probleem die gaan naar binnen als het donker word en moeten naar bed en dan is het ook rustig.
Maar dat die moeten spelen tussen deze jongeren met drank en drugs is gewoon weg schandalig en gevaarlijk.
Laat de ik dan ook even alle ouders waarschuwen en laat ze goed opletten.
Eens kijken of er meer reaties komen op deze topic
gr. uit angelslo
Dus jij pleegde ook inbraken gebruikte drugs en alcohol en vernielde de boelquote:Op woensdag 24 september 2008 18:43 schreef angelslo het volgende:
Gelukkig ben je zelf nooit jong geweest, heb je zelf nooit stiekem een drankje gedronken op 't schoolplein en een flesje kapotgegooid, lag jij om 8 uur netjes in bed.
Zelf heb ik een tijd tegen angelslo aan gewoond in Emmerhout, elke avond/nacht liep ik even een rondje door de wijk angelslo (ook langs de scholen) omdat ik anders neit kon slapen...
en na 10en liep er geen hond meer op straat en was het doodstil.
Wat er wel loos is: bange bewoners en overdrijvende zeurzakken die vergeten dat ze zelf ooit jong zijn geweest.
boogie bar ging toch weer open?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef Stommie het volgende:
Twins nog steeds niet failliet? alle billy's van de boogie bar gaan er nu zeker ook heen
jup, zoep'n en angaon... word weer mooi bloed int bier oplopenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:06 schreef darkness_nightfall het volgende:
[..]
boogie bar ging toch weer open?
Ik snap echt dat mensen nog geld in zo'n tent pompen...quote:Op woensdag 24 september 2008 22:06 schreef darkness_nightfall het volgende:
[..]
boogie bar ging toch weer open?
ja, waar komen die egels vandaan, normaal zie ik ze nooit, en de laatste tijd bijna elke avondquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:44 schreef Rekkie het volgende:
Nu woon ik toch al ruim 30 jaar in Angelslo, met een tussenpauze van een paar jaar (ouders wonen er overigens wel al bijna 40 jaar) maar ik herken van deze discussie echt helemaal niets.
Waar ik me overigens wel de tering aan erger............. egels die het bot van onze hond terroriseren, terwijl hij achter het glas doelloos staat toe te kijken![]()
Tja het Twiespan.........quote:Op zondag 28 september 2008 14:27 schreef angelslo het volgende:
Als jij dan die hond los laat en hem op die egels afstuurd
stuur hem daarna ff door naar het schoolplein van Twiespan is het daar ook rustig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja geen idee..... gisteravond alweer eentje, die dook wijzelijk in elkaar toen er iets boven hem stond te snuffelenquote:Op zondag 28 september 2008 16:06 schreef Stommie het volgende:
[..]
ja, waar komen die egels vandaan, normaal zie ik ze nooit, en de laatste tijd bijna elke avond
Hoeveel is het geworden ..... reserve?quote:Op zondag 28 september 2008 17:24 schreef pekel het volgende:
Die egels zijn komen opeens overal tevoorschijn.
Zag vanmorgen een geheel platte egel.
Ja. 2-2. Laatste minuut scoren we nog de gelijkmaker.quote:Op zondag 28 september 2008 17:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoeveel is het geworden ..... reserve?
Het was een slechte wedstrijd, ik ben 10 minuten na rust weer weggegaan!quote:Op zondag 28 september 2008 21:30 schreef pekel het volgende:
[..]
Ja. 2-2. Laatste minuut scoren we nog de gelijkmaker.. Zeer belabberd.
Iets met: "Zwijgen is toestemmen"quote:Op zondag 28 september 2008 14:27 schreef angelslo het volgende:
Als jij dan die hond los laat en hem op die egels afstuurd
stuur hem daarna ff door naar het schoolplein van Twiespan is het daar ook rustig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe. Oeh wat had ik een pijn gister, overrekking in de kuit. Mijn slappe excuus waarom ik zo verrot op doel schoot.quote:Op zondag 28 september 2008 21:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het was een slechte wedstrijd, ik ben 10 minuten na rust weer weggegaan!
Ik heb je nog een bal toegegooid in de rust.......
Ik was bijna nog soort van ploeggenoot geworden dit seizoen.... heb even met teamleidert JM gebabbeld, maar blijkbaar heeft het 2e genoeg manquote:Op maandag 29 september 2008 16:08 schreef pekel het volgende:
[..]
Hehe. Oeh wat had ik een pijn gister, overrekking in de kuit. Mijn slappe excuus waarom ik zo verrot op doel schoot..
Gewoon 15 man in het 2de, ongelofelijk hoor.quote:Op maandag 29 september 2008 16:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik was bijna nog soort van ploeggenoot geworden dit seizoen.... heb even met teamleidert JM gebabbeld, maar blijkbaar heeft het 2e genoeg man
Precies.... nou dan maar geen voetbal voor Rekkie dit seizoenquote:Op maandag 29 september 2008 16:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Gewoon 15 man in het 2de, ongelofelijk hoor..
Ja, en het ergste is dat ik ze ook nog kenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:58 schreef NrSiX het volgende:
Emmense joyrijder (17) rijdt zich dood
Goed bezig
Het was toch een jongen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:26 schreef Blabi het volgende:
[..]
Ja, en het ergste is dat ik ze ook nog ken![]()
Wie is de overledene dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:42 schreef Blabi het volgende:
Ja, maar het waren er 2. De ene heeft het overleefd, en de andere lag 6 minuten onder water, raakte in coma en is overleden. Dus vandaar 'ze', aangezien ik ze allebei ken.
K.I. is een domme jongen geweest...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:46 schreef Blabi het volgende:
Ik stuur zijn naam wel even in een privé bericht in verband met privacy etc..
Het zijn allebei hele domme jongens geweest, maar je gunt het idd niemand. Maarja, helaas gebeuren dat soort dingen toch. Er zal wel drank in het spel zijn geweest denk ik. Maar ik heb de overlevende nog niet gesproken dus het fijne weet ik er nog niet van.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:59 schreef VlaDje het volgende:
[..]
K.I. is een domme jongen geweest...
Maarja, zoiets gun je niemand.
Tja die zijn vergeten dat ze zelf ook wel eens dingen gedaan hebben die verkeerd af konden lopen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou daar denken een stel hersenlozen op de FP heel anders over
Ach ja, dat is te verwachten op de FP.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou daar denken een stel hersenlozen op de FP heel anders over
Mag ik de naam ook even weten, misschien ken ik hem wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:46 schreef Blabi het volgende:
Ik stuur zijn naam wel even in een privé bericht in verband met privacy etc..
Ja hoor, ik stuur de naam wel even in een PM.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Mag ik de naam ook even weten, misschien ken ik hem wel.
Ik zou het niet weten, kom alleen zaterdag in het centrum.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:40 schreef Rekkie het volgende:
16 dagen geen reactie in dit topic.....
Dit topic is net zo levendig als Emmen
Wel raar dat niemand mee wilquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:42 schreef JDx het volgende:
Gaan er nog mensen Emmen aankomend weekend? Ik ben al paar weken niet meer Emmen in geweest, maar heb sowieso geen zin in Bras en wil wel Zwetser, maar niemand wil mee... wie o wie
Vorige week was best oké imo. Vanavond ben ik er niet bij omdat niet gaat ivm wedstrijd morgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:42 schreef JDx het volgende:
Gaan er nog mensen Emmen aankomend weekend? Ik ben al paar weken niet meer Emmen in geweest, maar heb sowieso geen zin in Bras en wil wel Zwetser, maar niemand wil mee... wie o wie
huh?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vorige week was best oké imo. Vanavond ben ik er niet bij omdat niet gaat ivm wedstrijd morgen.
Doitslahndquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:14 schreef JDx het volgende:
Waar gaat iedereen heen dan die niet naar Emmen gaat?
Nee maar kom wel kijken uiteraardquote:
Jah ok, ik ook hoor, 2 weken geleden Index was weer prachtig, Zak is ook wel te doen. Alleen zo weinig mensen met een auto en rijbewijs. Wil ook niet elke keer rijden.quote:
Dat heb ik ook.. het is gewoon weinig aan de laatste tijdquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Jah ok, ik ook hoor, 2 weken geleden Index was weer prachtig, Zak is ook wel te doen. Alleen zo weinig mensen met een auto en rijbewijs. Wil ook niet elke keer rijden.
Trouwens wel vaak laatste tijd dat ik hoor dat grote delen van vriendengroepen geen zin hebben meer in Emmen en dat dan niemand gaat.
Idd, en de leeftijd zit ons ook al niet mee hier...quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. het is gewoon weinig aan de laatste tijd
Wheheh vooral jou nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Idd, en de leeftijd zit ons ook al niet mee hier...
Dat is wel een nadeel idd, Zak is nog wel redelijk naast de deur wat dat betreftquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Jah ok, ik ook hoor, 2 weken geleden Index was weer prachtig, Zak is ook wel te doen. Alleen zo weinig mensen met een auto en rijbewijs. Wil ook niet elke keer rijden.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8421835&md5=a0084187d297c4b5b225dfc206b4e5a9quote:Joris gaat langs bij Berent-Jan. Hij woont al twintig jaar in zijn auto en heeft er inmiddels drie versleten. De omstandigheden waar Berent-Jan onder leeft zijn primitief. Voor hem geen groot bed of een warme douche, hij wast zich liever dagelijks met koud water. Hij houdt van zijn leventje en heeft niets te wensen. Eenzaamheid kent Berent-Jan niet. Zijn vrijheid is z'n alles.
Altijd op zijn fiets, goed stukje trouwensquote:Op woensdag 10 december 2008 11:05 schreef NrSiX het volgende:
Gaat snel met het topic
Gisteren op tv, stukje over de "zwerver" Berent-Jan uit Emmen
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8421835&md5=a0084187d297c4b5b225dfc206b4e5a9
Zoek gewoon op Joris dan vind je het programma ook wel.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:21 schreef kikoooooo het volgende:
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet. Wacht 10 seconden om naar de homepage van Uitzending Gemist te gaan of klik hier.
Deze website, inclusief de gepubliceerde informatie valt onder het auteurs- en databankenrecht van de Publieke Omroep. Verveelvoudiging en/of openbaarmaking, anders dan voor eigen niet-commercieel gebruik overeenkomstig onze gebruiksvoorwaarden, zijn zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van de Publieke Omroep niet toegestaan (© Publieke Omroep, 2006).
Hij kijkt toch uit op het nieuwe politiebureau enzo?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:52 schreef kikoooooo het volgende:
Oow die gast.
Mooi stukje
Edit: ow die gast woont tegenover mij jah, dat wist ik echt niet.
Yes. Woont dus naast t oude pand van Hemmen, tegenover de benzinepomp.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij kijkt toch uit op het nieuwe politiebureau enzo?
Of zie ik dat nu verkeerd?
Check!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Yes. Woont dus naast t oude pand van Hemmen, tegenover de benzinepomp.
En ik woon achter de benzinepomp
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:05 schreef NrSiX het volgende:
Gaat snel met het topic
Gisteren op tv, stukje over de "zwerver" Berent-Jan uit Emmen
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8421835&md5=a0084187d297c4b5b225dfc206b4e5a9
Heb ik ook niet geweten, vroeg me altijd al af waar hij zou verbijvenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:52 schreef kikoooooo het volgende:
Oow die gast.
Mooi stukje
Edit: ow die gast woont tegenover mij jah, dat wist ik echt niet.
Vaker doen! Want het is de laatste weken erg gezellig in Emmen. Ik vermaak me echt prima in de kroegquote:Op donderdag 11 december 2008 11:06 schreef JDx het volgende:
Lalala... Emmenaren... ole ole...
Boreddd...
Afgelopen weekend lekker thuisgebleven, beviel goed, aankomend weekend maar weer... misschien volgende week weer eens Emmen in ofzo!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vaker doen! Want het is de laatste weken erg gezellig in Emmen. Ik vermaak me echt prima in de kroeg
Soms ff langs de Markant. Maar de bras is uberkiddie disco.. Daar hoef ik niet heen. Markant vind ik ook niet zo. Dan hou je al snel weinig over.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:33 schreef kikoooooo het volgende:
Gaan jullie ooit wel eens ergens anders uit dan die kutzwetser?
Is het ook. Veel te weinig leuke kroegen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet wat?
Emmen is zeer matig als het gaat om uitgaan, imo
Dus Zwets-kroeg is zowaar leuk?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vaker doen! Want het is de laatste weken erg gezellig in Emmen. Ik vermaak me echt prima in de kroeg
Jep, ik snap dr zelf ook niks van. Zal vanavond dan wel niet zo zijn.quote:
Ik doelde op een andere stad. Niet over de kutkroegen in emmen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Soms ff langs de Markant. Maar de bras is uberkiddie disco.. Daar hoef ik niet heen. Markant vind ik ook niet zo. Dan hou je al snel weinig over.
Dan kom je al snel terecht bij Groningen neem ik aan. Ik heb gewoon geen zin om met de bus heen te gaan en dan met de eerste weer terug. Ik wil naar huis wanneer ik wil en niet wanneer de bus gaat. Kan met de auto gaan, maar dan zijn anderen weer zo afhankelijk van je. En Zak en Index vallen me ook tegen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik doelde op een andere stad. Niet over de kutkroegen in emmen.
NOT!quote:Op zondag 14 december 2008 19:02 schreef JDx het volgende:
...en dan vooral Zak heeft zn beste tijd ook wel gehad.
Nee klopt, alweer tijdje geleden, dus t is wel weer voller enzo?quote:Op zondag 14 december 2008 20:09 schreef NrSiX het volgende:
[..]
NOT!Het gaat juist sinds een tijd weer heel erg goed met Zak, neem aan dat je dr al een tijdje niet meer geweest bent ? =]
Gelukkig wel!quote:Op zondag 14 december 2008 20:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Nee klopt, alweer tijdje geleden, dus t is wel weer voller enzo?
Lekker rustig 's avondsquote:Op maandag 22 december 2008 17:07 schreef kikoooooo het volgende:
Samenwonen zelfsHebben een supertof appartement gevonden midden in de poele!
Ik hou van stadse geluiden. Laat het maar mooi lawaaiig zijnquote:Op maandag 22 december 2008 17:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Lekker rustig 's avonds, of valt dat wel mee?
Naja, je hebt stadse geluiden en je hebt dronken apen die alles bij elkaar schreeuwen (vooral in de Poelestraat). Dat eerste vind ik dan ook wel weer leuk.quote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik hou van stadse geluiden. Laat het maar mooi lawaaiig zijn. Slaapkamer zit aan de achterkant, dus dat is rustig !
Ach ja., dat is 's nachts. Maar als je slaapkamer aan de achterkant zit heb je daar geen last vanquote:Op maandag 22 december 2008 17:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Naja, je hebt stadse geluiden en je hebt dronken apen die alles bij elkaar schreeuwen (vooral in de Poelestraat). Dat eerste vind ik dan ook wel weer leuk.
Das kut... Sterkte ermee kerel!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:07 schreef pekel het volgende:
Vanavond geen Emmen voor mij, maar met m'n voet omhoog op de bank en koelen..
Leuk..
Met de A's, hadden nog een keeper nodig en aangezien ik nog de leeftijd van een A-speler heb maar even meegedaan. PWZ hoefde ik niet mee te doen. Een of ander toernooi in Westerbork, georganiseerd door de KNVB. Wel gewonnen.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:15 schreef Rekkie het volgende:
Kut zeg, pekel.
Waar deed je aan mee met zaalballen dan?
Gelukkig Nieuwjaar iedereen. Maar auto is gewoon relaxed..quote:Op donderdag 1 januari 2009 04:39 schreef JDx het volgende:
Nou Emmen was niet bijster veel bijzonders, was weer met auto, bevalt goed, dank voor het goede voorbeeld Don-Diablo
Happy new year iedereen!!!
Sure..quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:01 schreef JDx het volgende:
Ik ben begonnen met mijn goede voornemen, minder drinken!
Gelukkig geen last van (tot nu toe)quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Sure..
JDx, Rekkie, hebben jullie ook veel last van die Angelslo vandalisten?
Kwam oudjaarsavond bij een kameraad aan, was er gepoogd een auto in de brand te steken..
En een week later stond die van de vader van die kameraad in de brand![]()
Wekelijks worden autobanden lekgestoken enzo. Ghetto angelslo
Heb het idee dat ze dat weinig interesseert.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van (tot nu toe)
Als ik het ook merk dat ze bij mij auto zitten (dit op eigen grond staat) stuur ik mijn hond er op af
pffff fietsen, dat is zo boring (imoquote:
Gewoon veel drinken wordt het steeds gezelliger en als je maar genoeg hebt gedronken houdt je bierjas je steeds beter warm om dat kleine stukje te fietsen naar huisquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:28 schreef JDx het volgende:
Haha, vanavond ook Emmen in waarschijnlijk, wordt niks, weet ik nu al XD
ik ga binnenkort ook weer beginnen, denk bij active leisure ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:19 schreef JDx het volgende:
Mensen... ik sport na een jaar niks doen, sinds anderhalve week nu bij Active Leisure, bevalt wel goed, nog meer mensen die hier sporten?
ik heb daar een paar maanden gewoondquote:
Dansen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb daar een paar maanden gewoond
kan ik nietquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kan ik niet![]()
zijn er ook fokkers die in de rietlanden wonen? en dan met name duivenveld?dan ben ik je postbode
rietlanden ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
Waar woon je zelf nu in Emmen dan?![]()
Collega van mij woont volgens mij op Duivenveld
De van het ene kutte naar het andere kuttequote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
rietlanden ook![]()
ben van emmerschans naar park teduur gegaan en nu in de rietlanden
uhm ik kom eigenlijk uit een gehucht aan het randje van de randstad geloof mij nou maar als ik zeg dat dit een hele verbetering isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
De van het ene kutte naar het andere kutte
Had dan in Angelslo, Bargeres, Centrum of Emmermeer gaan wonenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
uhm ik kom eigenlijk uit een gehucht aan het randje van de randstad geloof mij nou maar als ik zeg dat dit een hele verbetering is
bazenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Had dan in Angelslo, Bargeres, Centrum of Emmermeer gaan wonen![]()
Dat zijn de echte Emmense bazenwijken
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bazen
als ik tussen de aso's had willen zitten had ik wel in de randstad gebleven
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat zijn de echte Emmense bazenwijken
Damn! Ook nog paranormale opdrachtgevers!!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:15 schreef kikoooooo het volgende:
Ben blij dat ik weg ben uit Emmen
[ afbeelding ]
Kijken jullie een beetje uit?
Goed dat je het zegt, normaal was ik blijven staan bij zo iemandquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:54 schreef pekel het volgende:
Dus mocht er een geschminkte malloot in de buurt van je lopen met een mes in zijn hand: loop weg.
Zwaar geniaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:15 schreef kikoooooo het volgende:
Ben blij dat ik weg ben uit Emmen
[ afbeelding ]
Kijken jullie een beetje uit?
Dat is een importbaasquote:
lijkt totaal niet op mmquote:
quote:
Vieze natte prut gisterenquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
smiddags pas
gisteren sneeuwde het
Natte sneeuw niet...quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
sneeuw is leuk
lenteweer is ideaalquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:20 schreef Mriekje het volgende:
Ja dat geloof ik wel.. 32 graden ook..
Nog geen ernstigen.quote:
Och, anderhalve maand ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lenteweer is ideaal![]()
maar dat duurt nog ff
in emmen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vrijdag is voorbij...nog wat gebeurd?
Ja, ik liep (aangezien de ketting vd fiets het begaf) 's nachts doodziek en dronken naar huis vanuit de Zwetser.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vrijdag is voorbij...nog wat gebeurd?
Domme vraag ook inderdaad....quote:
ik heb het nog veel beter gedaan, ik heb het weekend ziek thuisgezetenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Ja, ik liep (aangezien de ketting vd fiets het begaf) 's nachts doodziek en dronken naar huis vanuit de Zwetser..
Ik zit nu ook ziek thuis.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik heb het nog veel beter gedaan, ik heb het weekend ziek thuisgezeten
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die paranormale opdrachtgever is bezig dus..eerst ziek worden en dan!
RIP.quote:Op maandag 16 februari 2009 02:23 schreef pekel het volgende:
17-jarige Emmense omgekomen in Frankrijk tijdens ski-ongeluk. Dat zijn minder leuke berichten. Ben je net gezellig op wintersport met vrienden...
Heb meisje zelf niet gekend. Twee goede bekenden van mij zijn goed bevriend met de ouders (een daarvan is de oom van het overleden meisje), en zijn vanmorgen met de ouders en broer naar Chatel vertrokken per auto. Ga je dan, op weg in de auto naar je overleden dochter/zus.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
RIP.
Zijn verschrikkelijke berichten, gaat weg voor een weekje vertier en komt gebroken weer.
beetje respect kan geen kwaadquote:Op maandag 16 februari 2009 23:36 schreef Rekkie het volgende:
Sorry hoor, maar boeie...... dat het toevallig een Emmenees is, maakt het niets erger dan alle andere onnodige overledenen.
OT:
Emmen loopt de hoogste toren van Drenthe mooi mis
Wie zegt dat ik geen respect heb?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
beetje respect kan geen kwaad
OT: waar gaat die toren dan heen?
die bouw ligt toch ook platquote:
Ja maar dat had in 1e instantie niets te maken met een kredietcrisis.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die bouw ligt toch ook plat
kredietcrisis enz
Daar komt de luiheid van de mens om de hoek kijken en daarom is niet de parkeergarage onlogisch, maar juist de parkeerplek op de Es onlogisch (voorlopig)quote:Op maandag 16 februari 2009 23:45 schreef Catch22- het volgende:
lekker handig met 150m verderop een parkeerkplaats met gigantische capaciteit die meestal leeg staat
Appels peren, vriend!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:51 schreef pekel het volgende:
@rekkie: Weetje, zelf als buitenstaander denk je inderdaad van: who cares? Just another one. Maar hoe zou jij reageren in het trieste geval dat jouw dochter komt te overlijden? Zou je dan op precies dezelfde manier als je nu reageert reageren?
Als buitenstaander reageren... Niet altijd even handigquote:
Mij is het ontschoten waar ik heb gezegd dat het niet erg zou zijn hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Als buitenstaander reageren... Niet altijd even handigSommigen staan er iets dichter op, en zulke berichtjes lezen terwijl er andere mensen kapot van zijn.. Sja
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mij is het ontschoten waar ik heb gezegd dat het niet erg zou zijn hoor
Maar goed, laten we deze discussie maar stoppen.quote:Sorry hoor... maar boeie
Ja inderdaad, want als je de moeite niet neemt om de hele post te lezen blijft er weinig stof tot discussie overquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:10 schreef pekel het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, laten we deze discussie maar stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |