abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:53:23 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_59519607
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_59519685
Alwaar ik een OP had moeten maken maar waar ik te lui ben geweest

Nja, ik was kwart klaar tot mijn pc het begaf die ik gisteren weer klaargemaakt heb
pi_59519789
zeg, als wij in de omgeving (+- 30 kilometer rondom) dwingeloo willen gaan wonen, is dit dan de plaats waar ik vragen kwijt kan?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:00:37 #4
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_59519841
Jahoor, wij zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Bij die Assenaren moet je niet zijn

Maar je wil richting drenthe dus?

@Vladz0r, ik kan je OP er zo in c/p'en
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_59520089
hoi
pi_59520240
Kut-OP.
Hoi.
pi_59520352
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:00 schreef Catch22- het volgende:
Jahoor, wij zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Bij die Assenaren moet je niet zijn

we zijn aan het solliciteren in die buurt. sangdrax (mijn mannie) wil graag postdoccen, en dat kan daar in de buurt als we verhuizen vanuit den haag zal dat pas in november ofzo zijn, maar op het moment ben ik 8 maanden zwanger, dus ik acht het wel handig om zoveel mogelijk info te hebben alvast, en zoveel mogelijk te regelen.

ik barst van de vragen:

• kan je daar makkelijk een woning huren ( de positie is voor 2 jaar, en om dan te kopen lijkt ons een slecht plan)
  • kan je er makkelijk deeltijdwerk vinden als HBO bedrijfswiskundige
  • hoe zit het met OV daar
  • (noobvraag) zijn er echt alleen maar dorpjes daar, of ook wat grotere stadjes?

nja, als start dus wat vraagjes
  • Your mind don't know how you're taking all the shit you see
    pi_59520779
    Rustig mensen... IK ben er al
    pi_59520794
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:00 schreef Catch22- het volgende:

Ik boek hem vanavond naar je toe via PB
    pi_59520868
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:17 schreef simmu het volgende:

[..]

we zijn aan het solliciteren in die buurt. sangdrax (mijn mannie) wil graag postdoccen, en dat kan daar in de buurt als we verhuizen vanuit den haag zal dat pas in november ofzo zijn, maar op het moment ben ik 8 maanden zwanger, dus ik acht het wel handig om zoveel mogelijk info te hebben alvast, en zoveel mogelijk te regelen.

ik barst van de vragen:

• kan je daar makkelijk een woning huren ( de positie is voor 2 jaar, en om dan te kopen lijkt ons een slecht plan)
  • kan je er makkelijk deeltijdwerk vinden als HBO bedrijfswiskundige
  • hoe zit het met OV daar
  • (noobvraag) zijn er echt alleen maar dorpjes daar, of ook wat grotere stadjes?

nja, als start dus wat vraagjes
  • Woning huren is wel vrij makkelijk, maar dan moet je geen eisen hebben.
    Geen idee hoe makkelijk je hier aan de bak komt.
    OV is kut, zeker in afgelegen gebieden.
    Ja, dwingeloo is de grootste plaats in de omgeving met 450 inwoners

Tuurlijk niet, en anders zijn er altijd nog semi-grote dorpen met vrij veel winkels zoals Klazienaveen
    pi_59520881
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:32 schreef Rekkie het volgende:
    Rustig mensen... IK ben er al
    Gelukkig, ik begon al te hyperventileren
      donderdag 19 juni 2008 @ 15:35:37 #13
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_59520885
    1. Waar wil je precies heen? Emmen duurt een paar maanden, afhankelijk van je budget. Sociale woningbouw is lastig, iets daarboven lukt wel. Emmen is net binnen bereik. Hoogeveen kan je beter niet zitten geloof ik, Assen is ook in de buurt, maar daar weet ik niets van

2. Geen idee

3. Als je in hoogeveen of assen zit heb je een trein naar zwolle en de rest van nl ( ) die de andere kant op naar groningen gaat. In Emmen heb je een trein naar Zwolle (uurtje reistijd) en een bus naar Groningen (ook een uur). In de dorpjes kan je maar beter een auto hebben

4. Emmen is vrij groot, Assen ook. Hoogeveen heb je wel wat, Groningen is goed te bereiken. Friesland weet ik niet, want daar kom ik nooit
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_59520973
    Ze wil toch naar Dwingeloo?

Naar mijn weten is het best makkelijk een woning te vinden in de kleinere dorpjes, vriend van me heb iig afgelopen maanden al 3 kansen gehad om direct een woning te betrekken , Maar zijn eisen liggen iets hoger.
    pi_59521018
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:35 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Gelukkig, ik begon al te hyperventileren
    pi_59521046
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:40 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Doe ik een x liev, en dan lach je me uit

*kras kras
    pi_59521195
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:41 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Doe ik een x liev, en dan lach je me uit

*kras kras
    uhuh, ik lach je niet uit......

Ik lag dubbel te lachen om het leggen te liggen laggen legt hij ook wel een leg lag lig lggen
    pi_59521213
    lieverds, wat betreft onze eisen qua woning: we wonen nu 4 hoog zonder lift in den haag zuid west met pillenslikkende housedraaiende kaalkopjes als naaste buren (de wijkagent komt zo met me overleggen wat te doen maar da's een ander topic)

ik heb gekeken bij de woningbouw in dwingeloo, en daar kunnen dus theoretisch voor ietsje *minder* dan wat we nu betalen aan huur (440 pleuri) een 2-onder-1-kapper huren! wat ons betreft hoeft eht trouwens dus heus niet noodzakelijk dwingeloo te zijn, bij het bedrijf hadden ze het over hogeveen. het bedrijf bemiddelt wanneer we particulier willen huren, maar dat heb ik nog nooit gedaan. geen idee of dat heel veel duurder is dan woningbouw, of dat je dan veel sneller iets krijgt ofzo. als we wel in dwingeloo zelf willen kunnen we (volgens de website van de woningbouw) een urgentie krijgen omdat we echt heel ver weg wonen nu. maar ja: in de omgeving haaglanden moet je zelfs met urgentie nog tot een jaar wachten (en normale wachttijd op een andere woning is 3 tot 8 jaar) dus ik weet niet hoeveel het opschiet als we een urgentie krijgen.
    pi_59521297
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:47 schreef simmu het volgende:
    lieverds, wat betreft onze eisen qua woning: we wonen nu 4 hoog zonder lift in den haag zuid west met pillenslikkende housedraaiende kaalkopjes als naaste buren (de wijkagent komt zo met me overleggen wat te doen maar da's een ander topic)

ik heb gekeken bij de woningbouw in dwingeloo, en daar kunnen dus theoretisch voor ietsje *minder* dan wat we nu betalen aan huur (440 pleuri) een 2-onder-1-kapper huren! wat ons betreft hoeft eht trouwens dus heus niet noodzakelijk dwingeloo te zijn, bij het bedrijf hadden ze het over hogeveen. het bedrijf bemiddelt wanneer we particulier willen huren, maar dat heb ik nog nooit gedaan. geen idee of dat heel veel duurder is dan woningbouw, of dat je dan veel sneller iets krijgt ofzo. als we wel in dwingeloo zelf willen kunnen we (volgens de website van de woningbouw) een urgentie krijgen omdat we echt heel ver weg wonen nu. maar ja: in de omgeving haaglanden moet je zelfs met urgentie nog tot een jaar wachten (en normale wachttijd op een andere woning is 3 tot 8 jaar) dus ik weet niet hoeveel het opschiet als we een urgentie krijgen.
    100% zeker dat er wel iets is wat je voor een paar euro's kan huren per (vrijwel) direct.
    En zeker als je een housende buurman hebt ben je vrij snel tevreden denk ik
      donderdag 19 juni 2008 @ 16:56:28 #20
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59522919
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:47 schreef simmu het volgende:

Particulier is idd duur en dat geldt ook voor Emmen en omstreken. Als wiskundige kan ik alleen bedenken dat je part time bijles kan gaan geven aan scholieren. Maar het zal voor jullie in het begin wel beetje een shock kunnen zijn om ineens in een boer'ndrorp te gaan wonen. Bereid je maar voor
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59523058
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 16:56 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Particulier is idd duur en dat geldt ook voor Emmen en omstreken. Als wiskundige kan ik alleen bedenken dat je part time bijles kan gaan geven aan scholieren. Maar het zal voor jullie in het begin wel beetje een shock kunnen zijn om ineens in een boer'ndrorp te gaan wonen. Bereid je maar voor
    oh, ik kom zelf oorspronkelijk uit ***Zegge*** hoor! (da's een klein dorpje naast roosendaal in brabant west, ook wel genaamd 'de zeg') dus ik kan me er wel iets bij voorstellen
    ik woon alleen al zo'n 15 jaar in delft en den haag, dus in die zin zal het wel even wennen worden, maar dat was toen ik hier kwam wonen ook!

en ik heb geen haast met werk vinden, ik heb dan net 2 maanden een baby tenslotte
    (hopelijk , als alles goed gaat!)
    pi_59524259
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 17:01 schreef simmu het volgende:

[..]

oh, ik kom zelf oorspronkelijk uit ***Zegge*** hoor! (da's een klein dorpje naast roosendaal in brabant west, ook wel genaamd 'de zeg') dus ik kan me er wel iets bij voorstellen
    ik woon alleen al zo'n 15 jaar in delft en den haag, dus in die zin zal het wel even wennen worden, maar dat was toen ik hier kwam wonen ook!

en ik heb geen haast met werk vinden, ik heb dan net 2 maanden een baby tenslotte
    Slechte tijd om hierheen te verhuizen!

Hej dat kind straks aant beul'n ipv huilen
      donderdag 19 juni 2008 @ 18:31:37 #23
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59525058
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 17:01 schreef simmu het volgende:

[..]

Dat komt vast wel goed, maar het is goed om je rustig te ori๋nteren m.b.t. werk in de regio. Vooral als je straks zo'n kleine hebt.
    pi_59525259
    Heeft iemand al fotos van ons mooie stadse klaverblad?
      donderdag 19 juni 2008 @ 19:47:13 #25
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59527205
    de watte?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')