we zijn aan het solliciteren in die buurt. sangdrax (mijn mannie) wil graag postdoccen, en dat kan daar in de buurtquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:00 schreef Catch22- het volgende:
Jahoor, wij zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Bij die Assenaren moet je niet zijn
Maar je wil richting drenthe dus?
@Vladz0r, ik kan je OP er zo in c/p'en
Ik boek hem vanavond naar je toe via PBquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:00 schreef Catch22- het volgende:
Jahoor, wij zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Bij die Assenaren moet je niet zijn
Maar je wil richting drenthe dus?
@Vladz0r, ik kan je OP er zo in c/p'en
Woning huren is wel vrij makkelijk, maar dan moet je geen eisen hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:17 schreef simmu het volgende:
[..]
we zijn aan het solliciteren in die buurt. sangdrax (mijn mannie) wil graag postdoccen, en dat kan daar in de buurtals we verhuizen vanuit den haag zal dat pas in november ofzo zijn, maar op het moment ben ik 8 maanden zwanger, dus ik acht het wel handig om zoveel mogelijk info te hebben alvast, en zoveel mogelijk te regelen.
ik barst van de vragen:kan je daar makkelijk een woning huren ( de positie is voor 2 jaar, en om dan te kopen lijkt ons een slecht plan) kan je er makkelijk deeltijdwerk vinden als HBO bedrijfswiskundige hoe zit het met OV daar (noobvraag) zijn er echt alleen maar dorpjes daar, of ook wat grotere stadjes?
nja, als start dus wat vraagjes
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Gelukkig, ik begon al te hyperventileren
uhuh, ik lach je niet uit......quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Doe ik een x liev, en dan lach je me uit![]()
*kras kras
100% zeker dat er wel iets is wat je voor een paar euro's kan huren per (vrijwel) direct.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:47 schreef simmu het volgende:
lieverds, wat betreft onze eisen qua woning: we wonen nu 4 hoog zonder lift in den haag zuid west met pillenslikkende housedraaiende kaalkopjes als naaste buren (de wijkagent komt zo met me overleggen wat te doenmaar da's een ander topic)
ik heb gekeken bij de woningbouw in dwingeloo, en daar kunnen dus theoretisch voor ietsje *minder* dan wat we nu betalen aan huur (440 pleuri) een 2-onder-1-kapper huren! wat ons betreft hoeft eht trouwens dus heus niet noodzakelijk dwingeloo te zijn, bij het bedrijf hadden ze het over hogeveen. het bedrijf bemiddelt wanneer we particulier willen huren, maar dat heb ik nog nooit gedaan. geen idee of dat heel veel duurder is dan woningbouw, of dat je dan veel sneller iets krijgt ofzo. als we wel in dwingeloo zelf willen kunnen we (volgens de website van de woningbouw) een urgentie krijgen omdat we echt heel ver weg wonen nu. maar ja: in de omgeving haaglanden moet je zelfs met urgentie nog tot een jaar wachten (en normale wachttijd op een andere woning is 3 tot 8 jaar) dus ik weet niet hoeveel het opschiet als we een urgentie krijgen.
Particulier is idd duur en dat geldt ook voor Emmen en omstreken. Als wiskundige kan ik alleen bedenken dat je part time bijles kan gaan geven aan scholieren. Maar het zal voor jullie in het begin wel beetje een shock kunnen zijn om ineens in een boer'ndrorp te gaan wonen. Bereid je maar voorquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:47 schreef simmu het volgende:
lieverds, wat betreft onze eisen qua woning: we wonen nu 4 hoog zonder lift in den haag zuid west met pillenslikkende housedraaiende kaalkopjes als naaste buren (de wijkagent komt zo met me overleggen wat te doenmaar da's een ander topic)
ik heb gekeken bij de woningbouw in dwingeloo, en daar kunnen dus theoretisch voor ietsje *minder* dan wat we nu betalen aan huur (440 pleuri) een 2-onder-1-kapper huren! wat ons betreft hoeft eht trouwens dus heus niet noodzakelijk dwingeloo te zijn, bij het bedrijf hadden ze het over hogeveen. het bedrijf bemiddelt wanneer we particulier willen huren, maar dat heb ik nog nooit gedaan. geen idee of dat heel veel duurder is dan woningbouw, of dat je dan veel sneller iets krijgt ofzo. als we wel in dwingeloo zelf willen kunnen we (volgens de website van de woningbouw) een urgentie krijgen omdat we echt heel ver weg wonen nu. maar ja: in de omgeving haaglanden moet je zelfs met urgentie nog tot een jaar wachten (en normale wachttijd op een andere woning is 3 tot 8 jaar) dus ik weet niet hoeveel het opschiet als we een urgentie krijgen.
oh, ik kom zelf oorspronkelijk uit ***Zegge*** hoor! (da's een klein dorpje naast roosendaal in brabant west, ook wel genaamd 'de zeg') dus ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Particulier is idd duur en dat geldt ook voor Emmen en omstreken. Als wiskundige kan ik alleen bedenken dat je part time bijles kan gaan geven aan scholieren. Maar het zal voor jullie in het begin wel beetje een shock kunnen zijn om ineens in een boer'ndrorp te gaan wonen. Bereid je maar voor
Slechte tijd om hierheen te verhuizen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:01 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, ik kom zelf oorspronkelijk uit ***Zegge*** hoor! (da's een klein dorpje naast roosendaal in brabant west, ook wel genaamd 'de zeg') dus ik kan me er wel iets bij voorstellen
ik woon alleen al zo'n 15 jaar in delft en den haag, dus in die zin zal het wel even wennen worden, maar dat was toen ik hier kwam wonen ook!
en ik heb geen haast met werk vinden, ik heb dan net 2 maanden een baby tenslotte![]()
(hopelijk , als alles goed gaat!)
Dat komt vast wel goed, maar het is goed om je rustig te ori๋nteren m.b.t. werk in de regio. Vooral als je straks zo'n kleine hebt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:01 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, ik kom zelf oorspronkelijk uit ***Zegge*** hoor! (da's een klein dorpje naast roosendaal in brabant west, ook wel genaamd 'de zeg') dus ik kan me er wel iets bij voorstellen
ik woon alleen al zo'n 15 jaar in delft en den haag, dus in die zin zal het wel even wennen worden, maar dat was toen ik hier kwam wonen ook!
en ik heb geen haast met werk vinden, ik heb dan net 2 maanden een baby tenslotte![]()
(hopelijk , als alles goed gaat!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |