quote:Op zondag 7 september 2008 17:28 schreef -Menn0- het volgende:
Zag dat ik em sloot, sorry
Psssssst: DeaTH Magnetic
Countdown to Extinction en Youthanasia vind ik best nog wel goed. Daarna is het inderdaadwel wat minder geworden maar met The system has Failed en United Abdominations zijn ze weer erg goed terug gekomen.quote:Op zondag 7 september 2008 14:31 schreef Cynic het volgende:
Als er een band is die na de eerste 4 albums had moeten stoppen dan is het MEgadeth wel... Hoe kan je met droge ogen zeggen dat de laatste albums goed waren?
Net die nummers even geluisterd. Het lijkt er op dat ze weer weten wat voor muziek ze moeten maken. Het doet me erg denken aan de tijd van ....And Justice for All.quote:Op zondag 7 september 2008 15:27 schreef -Menn0- het volgende:
Nee gek het album is zo vet! Echt een Metallica waardig album! All Nightmare Long, My Apocalypse, The Judas Kiss zijn gewoon instant classics!
Live is er nooit wat op Metallica aan te merken geweest (die keren dat ik ze gezien heb dan). Dat staat altijd als een huis.quote:Daar is nu echt verandering in gekomen! Tuurlijk zijn er weer mensen die wat te zeiken te hebben het is tenslotte Metallica dan moet je wel zeiken![]()
Is het optreden geniaal dan is het podium niet goed je kent het wel. Maar ik vind het echt moeilijk om hier iets op te zeiken te vinden. Misschien dat bij Cyanide de vocals nogal zacht zijn.
Shit, ze bestaan nog.quote:Op zondag 7 september 2008 16:24 schreef Deansensitized het volgende:
Ares en Daan, 20 september melden in Friesland, dan spelen we met deze band:
http://www.myspace.com/Sephyros
quote:Op zondag 7 september 2008 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
Dat is nog licht uitgedruktquote:Op zondag 7 september 2008 18:39 schreef Metalfreak het volgende:
Dribbel en werkenGeen goeie combinatie volgens mij
Godverkut! Ik wist dat ik wat vergeten was!quote:
Je kent ze?quote:Op zondag 7 september 2008 17:39 schreef Witchfynder het volgende:
Megadeth Magnetic.
[..]
Shit, ze bestaan nog..
quote:Op zondag 7 september 2008 19:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Godverkut! Ik wist dat ik wat vergeten was!
Nee, het eerste!quote:
quote:
Ik vind iemand 'aanschieten' in de winkel ofzo eigenlijk veel raarder...quote:
Ik niet.quote:
Ik vind het raar als ze in limburg zeggen dat ze gaan aanrijdenquote:Op zondag 7 september 2008 19:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik vind iemand 'aanschieten' in de winkel ofzo eigenlijk veel raarder...
verkutquote:
Nah, vind gewoon rood mooier bij een strat.quote:Op zondag 7 september 2008 19:31 schreef matjuhhh007 het volgende:
Mooi kleurtje http://www.mojocaster.com/photos/grst/phpslideshow.php?directory=.¤tPic=2
Of Belgen, die van België komen. Het is een leuk land, maar je kan overdrijven...quote:Op zondag 7 september 2008 19:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het raar als ze in limburg zeggen dat ze gaan aanrijden
Klopt, maar dit is toch wel bijzonder.quote:Op zondag 7 september 2008 19:33 schreef Moozze het volgende:
[..]
Nah, vind gewoon rood mooier bij een strat.
Er zit hier een belg in huis nuquote:Op zondag 7 september 2008 19:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of Belgen, die van België komen. Het is een leuk land, maar je kan overdrijven...
Ej daar gaat een vriend van me ook heenquote:
Of doe gewoon maar wat totdat je weet welke noten je kan gebruiken en go your gangquote:Op zondag 7 september 2008 19:49 schreef Jorikjet het volgende:
leer de blues toonladder, en go your gang
Maar ik speel pas een week of 2quote:Op zondag 7 september 2008 19:49 schreef Jorikjet het volgende:
leer de blues toonladder, en go your gang
Waarom weggedaan? en hoe heten die pick-ups ook alweer? laser nogwat ofzo?quote:Op zondag 7 september 2008 19:40 schreef Jorikjet het volgende:
oja stiekem toch wle beetje spijt dat ik me strat plus weg gedaan heb
[ afbeelding ]
toch wel erg goede strat, op de pickups na...
ja dat is ook een goeie! gewoon spelen en beetje blues proberen te doen ofzoquote:Op zondag 7 september 2008 19:51 schreef Moozze het volgende:
[..]
Of doe gewoon maar wat totdat je weet welke noten je kan gebruiken en go your gang
Ik snap hem niet?quote:Op zondag 7 september 2008 20:11 schreef guitarist.nl het volgende:
PAYTV.
Blues is koningsquote:
Speel Blues en Rock, dat boek van Loek vd Knaap, deel 1 serieus schaf hem aan, is die 15 euro meer dan waard danquote:Op zondag 7 september 2008 20:14 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Blues is konings![]()
Heel veel muziek overigens.. maar blues kan me echt raken.
Daarom lijkt het me ook zo geweldig om te kunnen spelen.
Ah bedankt voor de tipquote:Op zondag 7 september 2008 20:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Speel Blues en Rock, dat boek van Loek vd Knaap, deel 1 serieus schaf hem aan, is die 15 euro meer dan waard danspeciaal voor beginners ze beginnen vanaf niks en je leert al die typische blues dingen
met cd erbij
Och ja, dat ding ligt hier ook nogquote:Op zondag 7 september 2008 20:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Speel Blues en Rock, dat boek van Loek vd Knaap, deel 1 serieus schaf hem aan, is die 15 euro meer dan waard danspeciaal voor beginners ze beginnen vanaf niks en je leert al die typische blues dingen
met cd erbij
Niet zo zeuren johquote:Op zondag 7 september 2008 20:38 schreef Aresdreams het volgende:
Wat is Arnhem een kut stad om in rond te moeten rijden...
en het optreden ging behoorlijk kut
Viel je broodje op de grond ?quote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef Aresdreams het volgende:
ach, ik baal er gewoon van wat ik aan een fouten gemaakt heb... ach ja. volgende keer beter.
en wat een kut grapje dribbel
Nja, nu is dat bij 'onze' muziek ook iets makkelijker dan bij henquote:Op zondag 7 september 2008 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja dat is altijd als je kut begint blijf je vaak kloten omdat je extra op gaat letten dat er niks fout gaat en dan juist ga je weer de fout inBlijven lachen en doorgaan joh
Brei er een grap omheen en de mensen vinden het nog leuk ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Lijkt mij [klintk als] een combi van RSI en te verkrampt spelen...quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef Aresdreams het volgende:
overbelast, en met het gitaar spelen gaat het opzich wel, maar op een gegeven moment ging het gister zo veel zeer doen dat ik het echt niet meer uithielt (dat was tijdens het optreden van Am Tuat), dat is dus gewoon kut, dat ik er amper iets mee kan... maar ja, morgen weer fysio en wie weet komt het ooit nog eens goed...
quote:Op zondag 7 september 2008 21:17 schreef Deansensitized het volgende:
Onze drummer ook een keer gehad, speelde hij op een kit + gates en hele meuk van een deathmetal band die na ons kwam... tegen einde van de set viel telkens de bassdrums weg in de zaal, techdude telkens stressen, alles nalopen, bleken die gates zo strak te staan dat onze drummer telkens net niet hard genoeg stampte [moeheid e.d] om door de gate te blazenExcuses, ik bedoelde natuurlijk blackmetal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
The_Dean post vanaf een telefoon, dus op het werk, de bus, de auto, Pinkpop, bed, vakantie, ...quote:Op zondag 7 september 2008 22:33 schreef Moozze het volgende:
Mag je me nou eindelijk eens uitleggen waarom je 2 accounts hebt!
Dankje! Weer een zorg minder om over wakker te liggen...quote:Op zondag 7 september 2008 22:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
The_Dean post vanaf een telefoon, dus op het werk, de bus, de auto, Pinkpop, bed, vakantie, ...
En Deansensitized vanaf de pc/laptop thuis.
quote:Op zondag 7 september 2008 23:00 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dankje! Weer een zorg minder om over wakker te liggen...
Yep. Die Friese chick heeft mij voor hen gewaarschuwd, had hen eens in de Romein in iemands voorprogramma gezien. Was echt vre-se-lijk zei ze.quote:
Dacht al, deathmetaldrummers kunnen meestal wel echt drummen (als is hun muzieksmaak discutabel). Beetje jammer om je kit zo strak te gaten. Er zijn genoeg echt goede drummers die dat effect halen door gewoon goed te spelen. Beetje lopen faken.quote:Op zondag 7 september 2008 22:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Excuses, ik bedoelde natuurlijk blackmetal.
Maar het stomme van RSI is juist dat je dan niet teveel rust moet nemen, maar dat je de spieren waar je last van hebt juist extra moet trainen... Heb het helaas zelf ook meegemaakt, laatste tijd beginnen de klachten ook weer toe te nemen, gelukkig heb ik er tijdens het gitaarspelen geen last van, maar vaak heel erg pijnlijke schouders en nek, met hoofdpijn tot gevolg... Heb ook al een half jaar fysiotherapie achter de rug.quote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lijkt mij [klintk als] een combi van RSI en te verkrampt spelen...
Naja, ik ga het meemakenquote:Op zondag 7 september 2008 23:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep. Die Friese chick heeft mij voor hen gewaarschuwd, had hen eens in de Romein in iemands voorprogramma gezien. Was echt vre-se-lijk zei ze..
me nek doet alleen zeer door het headbangen, verder geen problemen meequote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar het stomme van RSI is juist dat je dan niet teveel rust moet nemen, maar dat je de spieren waar je last van hebt juist extra moet trainen... Heb het helaas zelf ook meegemaakt, laatste tijd beginnen de klachten ook weer toe te nemen, gelukkig heb ik er tijdens het gitaarspelen geen last van, maar vaak heel erg pijnlijke schouders en nek, met hoofdpijn tot gevolg... Heb ook al een half jaar fysiotherapie achter de rug.
quote:Op maandag 8 september 2008 00:09 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, heb me net in de oefenruimte ook goed stuk gespeeld. We hebben een nieuw nummer met een stuk in 7/8 waarbij de accenten omdraaien halverwege. Kost verdomd veel energie om dat bij te houden. En in een ander nieuw nummer ging ik spontaan een bassolo spelen.. Kreeg er een schouderklopje voor. Omdat ik zo goed stond te dragonforcen.
.
Slapen om 22:00 al, dat kan ik echt nietquote:Op maandag 8 september 2008 07:11 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, maar jij bent na 22 ook al in dromenland dan. Wij kunnen nog ff door gaan..
tot 23...
in januari komt Dragonforce naar NL vlgs mij...quote:Op maandag 8 september 2008 00:09 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, heb me net in de oefenruimte ook goed stuk gespeeld. We hebben een nieuw nummer met een stuk in 7/8 waarbij de accenten omdraaien halverwege. Kost verdomd veel energie om dat bij te houden. En in een ander nieuw nummer ging ik spontaan een bassolo spelen.. Kreeg er een schouderklopje voor. Omdat ik zo goed stond te dragonforcen.
.
quote:Op maandag 8 september 2008 07:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
in januari komt Dragonforce naar NL vlgs mij...
quote:
Family reunion voor Herman en mijquote:
Ik wist niet dat wij familie warenquote:
De overeenkomsten zijn er toch duidelijk. Ik zag gelijk dat jij eigenlijk een Ibanez S in handen hoort te hebben.quote:Op maandag 8 september 2008 11:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat wij familie waren
Werkt niet... ben overgestapt op Gibsonquote:Op maandag 8 september 2008 11:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De overeenkomsten zijn er toch duidelijk. Ik zag gelijk dat jij eigenlijk een Ibanez S in handen hoort te hebben..
ach,. een beetje blijvende gehoorschade,. merk je pas boven je 30stequote:Op maandag 8 september 2008 10:45 schreef brother52 het volgende:
Naar een concert gaan wanneer ik de volgende dag weer moet werken is niet zo'n goed idee.
Ik werd vanochtend om 7:30 wakker, ik had toen al een half uur in de auto moeten zitten.![]()
En oordoppen vergeten is ook niet echt handig.
Het geluid was weer eens behoorlijk hard. Vanochtend had ik nog een beetje ruis op mijn oren.
Ik had het tegen Herman.quote:Op maandag 8 september 2008 11:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Werkt niet... ben overgestapt op Gibson
Heb je een goede brede gitaarband? Da's ook wel wat waard namelijk. En misschien eens een lichtere gitaar proberen? Iemand die ik ken heeft heel veel op een Parker Fly gespeeld omdat hij last van z'n rug had.quote:Op zondag 7 september 2008 23:50 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
me nek doet alleen zeer door het headbangen, verder geen problemen mee
en het is alleen de linker schouder... maar ja, we zien wel wat het wordt, ooit komt het goed
Iets met nog niet dood gevonden willen worden...quote:Op maandag 8 september 2008 07:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan liever een Eclipsequote:Op maandag 8 september 2008 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik had het tegen Herman..
Wacht maar, over een tijdje speel je op een ESP Viper met floyd rose speed loader..
.
quote:Op maandag 8 september 2008 12:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Iets met nog niet dood gevonden willen worden...
band is idd vrij breed, maar heb heel lang het smalste stuk over me schouder laten lopen, daarnaast loop ik al anderhalf tot 2 jaar met deze klachten, en ben net voor de 4e keer pas bij fysio geweest, gaat dus ooit wel goed komenquote:Op maandag 8 september 2008 12:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je een goede brede gitaarband? Da's ook wel wat waard namelijk. En misschien eens een lichtere gitaar proberen? Iemand die ik ken heeft heel veel op een Parker Fly gespeeld omdat hij last van z'n rug had.
Ik zit vandaag op mijn werk met een Dragonforce shirt aan, dus screw you peoplequote:Op maandag 8 september 2008 12:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Iets met nog niet dood gevonden willen worden...
Bandshirts... straks ga je nog met een SquareLight shirt rondlopenquote:Op maandag 8 september 2008 12:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zit vandaag op mijn werk met een Dragonforce shirt aan, dus screw you people.
.
Dat moet eigenlijk ook. Dan kan die hollowbody wel even wachten.quote:Op maandag 8 september 2008 11:27 schreef Witchfynder het volgende:
De overeenkomsten zijn er toch duidelijk. Ik zag gelijk dat jij eigenlijk een Ibanez S in handen hoort te hebben..
Dus als ik gehoorschade oploop merk ik het dus direct.quote:Op maandag 8 september 2008 12:25 schreef nightfall het volgende:
ach,. een beetje blijvende gehoorschade,. merk je pas boven je 30ste
Zijn er al mensen gaan wijzen en lachen naar jequote:Op maandag 8 september 2008 12:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zit vandaag op mijn werk met een Dragonforce shirt aan, dus screw you people.
.
Of hoef je daarvoor geen shirt van Dragonforce aan te trekken?quote:Op maandag 8 september 2008 13:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn er al mensen gaan wijzen en lachen naar je
quote:Op maandag 8 september 2008 16:49 schreef Doodkapje het volgende:
En ik ben nu Joshua Kadison aan het spelen...![]()
Acoustic... strandje... aardbeien... champagne... je date... dan zit je gebeiteldquote:
Nu verlang ik terug naar de vakantie..quote:Op maandag 8 september 2008 17:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Acoustic... strandje... aardbeien... champagne... je date... dan zit je gebeiteld
Man, lul niet, lace sensors zijn de bom!quote:Op zondag 7 september 2008 19:40 schreef Jorikjet het volgende:
oja stiekem toch wle beetje spijt dat ik me strat plus weg gedaan heb
[ afbeelding ]
toch wel erg goede strat, op de pickups na...
Had je een vakantievriendje die dit voor je speelde ofzo?quote:Op maandag 8 september 2008 17:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nu verlang ik terug naar de vakantie..
Wat liefquote:Op maandag 8 september 2008 17:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Had je een vakantievriendje die dit voor je speelde ofzo?
Norma Jean en Underoathquote:Op maandag 8 september 2008 16:49 schreef Witchfynder het volgende:
Ach, beter dan van die emo/screamo crap..
Precies, Dragonforce is the bomb!quote:Op maandag 8 september 2008 15:19 schreef Witchfynder het volgende:
Stelletje lijers.. Jullie zijn gewoon jaloers.
.
.
quote:Op maandag 8 september 2008 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Precies, Dragonforce is the bomb!![]()
1:04 Hansje Worst!![]()
Rocken!
Oh dat had ik nog nooit gehoordquote:Op maandag 8 september 2008 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Precies, Dragonforce is the bomb!![]()
1:04 Hansje Worst!![]()
Rocken!
haha grootste gayband na nitro!quote:Op maandag 8 september 2008 07:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
hahaha hansje worst!quote:Op maandag 8 september 2008 17:47 schreef TeleluvR het volgende:
Hoe kun je daar nou overheen luisteren?
Ik heb echt op moeten zoeken wat ie dan wel zei
AR-TI-CU-LE-REN!
Guided by Ibanezquote:Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef Witchfynder het volgende:
Hehe misheard lyrics zijn leuk, maar dit is niet een erg sterke gezien die zanger best goed articuleert..
De beste blijft toch Nightwish, vind ik..
Fout, dat is Bear Force One.quote:Op maandag 8 september 2008 18:18 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
haha grootste gayband na nitro!
[ afbeelding ]
Dat dachten we al...quote:Op maandag 8 september 2008 19:10 schreef Witchfynder het volgende:
sorry DK, dat is een homo-erotisch eufemisme
Nee, dank je!quote:Op maandag 8 september 2008 19:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
....zei de persoon met de gitaar met de anal toy headstock..
Kom eraanquote:Op maandag 8 september 2008 20:17 schreef matjuhhh007 het volgende:
zit iedereen in de fok! radioo? heb net een verzoekje gedaan voor the day that never comes
Wat zijn ze toch mooi hè, die headstocksquote:
Tuurlijk johquote:Op maandag 8 september 2008 21:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch mooi hè, die headstocks
Daarom heb ik er ook tweequote:
Waarom zou je? Heb dat overigens nooit gesnapt...quote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef Witchfynder het volgende:
Tenminste een behoorlijke headstock waar je je sleuteltjes achter kwijt kunt..
Ik heb nog nooit naar Fok! radio geluisterd, mis ik nu iets?quote:Op maandag 8 september 2008 20:17 schreef matjuhhh007 het volgende:
zit iedereen in de fok! radioo? heb net een verzoekje gedaan voor the day that never comes
Niks.quote:Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar Fok! radio geluisterd, mis ik nu iets?
als ik jouw username zo bekijk waarschijnlijk niet. Maar heb er zelf ook nog nooit naar geluisterd.quote:Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan raak je ze niet kwijt.quote:Op maandag 8 september 2008 22:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom zou je? Heb dat overigens nooit gesnapt...
Neequote:Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
In een bakje in het kabelkrat of gitaarkoffer ook niet.quote:
Wat een boutmuziek, maar wat een vette kapsels!quote:Op maandag 8 september 2008 18:18 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
haha grootste gayband na nitro!
[ afbeelding ]
Mijn fantasie,... wat doe je!?quote:Op maandag 8 september 2008 19:10 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ga straks worst eten..
sorry DK, dat is geen homo-erotisch eufemisme
Kabelkrat? Kratten zijn voor bier, joh.quote:Op maandag 8 september 2008 22:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In een bakje in het kabelkrat of gitaarkoffer ook niet.
Maar ik vind het erg leukquote:Op maandag 8 september 2008 23:29 schreef -Menn0- het volgende:
Doe het nou niet!! Kost allemaal veel te veel geld!!!
Kijkend naar mijn muur weet ik waar ik over praat
Het is dan ook een ex-bierkratquote:Op maandag 8 september 2008 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kabelkrat? Kratten zijn voor bier, joh..
Bij mij zijn de kabels opgerold en ingesnoerd (ingesnoerde kabels? sure!) in de deksel van mijn pedal case.
. Zelf uitgevonden.....met gaffer tape.
.
Het gaat hier wat minder hard qua SC dan in het Nijmegentopic...quote:Op maandag 8 september 2008 23:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar ik vind het erg leuk. Ik kan het alleen nog niet..
Tenzij vrijdag waar het over bossen hout en gele rakkers gaat... anders zijn we erg serieusquote:
Juistquote:Op dinsdag 9 september 2008 07:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Tenzij vrijdag waar het over bossen hout en gele rakkers gaat... anders zijn we erg serieus
Laat ik dan maar vast Roland Cube en London City roepen.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Laat ik dan maar vast Roland Cube en London City roepen.
Succes kerel!quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:17 schreef Cynic het volgende:
Zometeen richting Delft voor een sollicitatiegesprek...
Succesquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:17 schreef Cynic het volgende:
Zo, Delft... Succes!quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:17 schreef Cynic het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:56 schreef Doodkapje het volgende:
Zoals beloofd wat gitaarpr0n... mijn Jet-Li Lag is wat gezakt dus hier mijn studiopics van mijn SG... RG werd een beetje jaloers, dus toen ook maar ff een shootje van 'm gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belofte maakt schuld
Welke?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:14 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb trouwens een Richwood..
Dit na een aantal dagen op een 20 jaar oude akoestische gitaar gekloot te hebben.
Naaaais... wat voor versterker heb je?quote:
Een stagg.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Naaaais... wat voor versterker heb je?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:56 schreef Doodkapje het volgende:
Zoals beloofd wat gitaarpr0n... mijn Jet-Li Lag is wat gezakt dus hier mijn studiopics van mijn SG... RG werd een beetje jaloers, dus toen ook maar ff een shootje van 'm gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belofte maakt schuld
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:13 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, dat is niet verkeerd gefotografeerd!.
fotograferende gitaristen van tegenwoordig...
Ja thanks... het blijven dure hobby's en afgelopen maand heeft fotografie het af moeten leggen tegen de SGquote:
Gitaren zijn ook mooie onderwerpen voor foto's.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[..]
Ja thanks... het blijven dure hobby's en afgelopen maand heeft fotografie het af moeten leggen tegen de SG
Tering, wat scheurt ie lekker zeg...
Echt hèquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:02 schreef Moozze het volgende:
[..]
Gitaren zijn ook mooie onderwerpen voor foto's.
mooie foto's! wat voor een camera heb je? ik ben namelijk opzoek naar een mooie camera om me huidige (6 jaar oude ofzo, sony cybershot dsc-p52) te vervangenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[..]
Ja thanks... het blijven dure hobby's en afgelopen maand heeft fotografie het af moeten leggen tegen de SG
Tering, wat scheurt ie lekker zeg...
Hehe ja inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2008 06:49 schreef Doodkapje het volgende:
Het gaat hier wat minder hard qua SC dan in het Nijmegentopic...Wat voor muziek wil je maken?
De watquote:Op dinsdag 9 september 2008 07:29 schreef brother52 het volgende:
Laat ik dan maar vast Roland Cube en London City roepen.
Wat is je budget..? Een leukere gitaar levert vaak ook meer speelplezier op... ook belangrijk...quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe ja inderdaad. Maar ik wil beginnen met wat standaard muziek. Dus ja wat is standaard? Goo Goo Dolls en Wonderwall (Oasis). Ik ben geen heavy metal fan ofiets
.
[..]
De wat?
.
De foto's zijn gemaakt met een Nikon D80 spiegelreflex met een 50 mm / f=1.4 objectief en één Falcon Eyes studioflitser met softbox. Zwart doek over mijn tv-meubel/boekenkast gegooid, gitaar ervoor... hoppaquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:46 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
mooie foto's! wat voor een camera heb je? ik ben namelijk opzoek naar een mooie camera om me huidige (6 jaar oude ofzo, sony cybershot dsc-p52) te vervangen
PRS SE McCarty?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:12 schreef TeleluvR het volgende:
Foto's maken van gitaren is leuk!
[ afbeelding ]
Even ter informatie:quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat is je budget..? Een leukere gitaar levert vaak ook meer speelplezier op... ook belangrijk...
Het enige wat ik mis is een hoge, grote ruimte... ik merk nu dat ik alleen korte modellen kan fotograferen of zittende/liggende modellen... maar dan ben ik helemaal happy wat fotograferen betreftquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:16 schreef TeleluvR het volgende:
Oef, dat klinkt al aardig professioneel Doodk., wel hele mooie foto's van een hele mooie gitaar!
Nope, PRS Santana SE! (zie halsinleg)
Waar???quote:
Een soort diagonale strepen, ook niet mijn favouriete inleg!quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:18 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat voor inlay is dat? Shark fin?
Nuuuuuuuuuuuuuuu-Wong?quote:
Bij PRS ga ik toch liever voor de vogeltjes... zonde als je al 5 maanden huur betaalt voor je gitaar en je geen vogeltjes krijgt...quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een soort diagonale strepen, ook niet mijn favouriete inleg!
[ afbeelding ]
Deze is geen 5 maanden huur! Eerder een maandquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Bij PRS ga ik toch liever voor de vogeltjes... zonde als je al 5 maanden huur betaalt voor je gitaar en je geen vogeltjes krijgt...
De SE serie krijg je volgens mij niet met vogeltjes...quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Deze is geen 5 maanden huur! Eerder een maand
En dan betaal ik nog teveel huur voor mijn appartementje
Nee, anders hadden ze er wel op gezetenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De SE serie krijg je volgens mij niet met vogeltjes...
Wat is een goed budget? Ik wil wel investeren, niet iets kopen voor 1 jaar.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:09 schreef Doodkapje het volgende:
Wat is je budget..? Een leukere gitaar levert vaak ook meer speelplezier op... ook belangrijk...
Akoestisch ft. Rechtshandig.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:11 schreef brother52 het volgende:
Wil je elektrisch of akoestisch?
Ben je links of rechtshandig?
Die merken kan je vergelijken met Nike, Adidas? Of zit ik helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:30 schreef TeleluvR het volgende:
London City, 250
Cube 30, 200
Los zut.50
Nieuw rond de 500, tweedehands reken de helft, zoiets?
Nee, met degelijk spul, geen commerciele zut... gewoon degelijk waar je zeker niet te veel voor betaald.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die merken kan je vergelijken met Nike, Adidas? Of zit ik helemaal verkeerd.
"Doen" vind ik een groot woord. Hij laadde al moeilijk en wilde vervolgens de muziekjes niet afspelen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:35 schreef Aresdreams het volgende:
wat is het toch leuk om nieuwe dingen te schrijven
en gezien putfile het weer eens deed:
http://media.putfile.com/nieuw-ding-geval
en nog een nummer waar de bas en toetsen nog ontbreken, maar de basis ligt er al
http://media.putfile.com/Nog-te-verzinnen-titel
Oké. Nah goed ik ben dus een leek op dit gebied.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, met degelijk spul, geen commerciele zut... gewoon degelijk waar je zeker niet te veel voor betaald.
Ik vind Roland toch een behoorlijk groot en bekend bedrijf. Al zijn ze op gitaargebied voornamelijk bekend onder hun label "Boss".quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, met degelijk spul, geen commerciele zut... gewoon degelijk waar je zeker niet te veel voor betaald.
Ja, maar de vergelijking met Nike zie ik niet zo...quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind Roland toch een behoorlijk groot en bekend bedrijf. Al zijn ze op gitaargebied voornamelijk bekend onder hun label "Boss"..
Het was meer een simpel voorbeeldquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar de vergelijking met Nike zie ik niet zo...
Ja dat zou inderdaad ook nog kunnenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:54 schreef TeleluvR het volgende:
Kun je niet even wat lenen van iemand?
Ik heb het zo ook gedaan en voor je het weet heb je er 20 van jezelf...quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja dat zou inderdaad ook nog kunnen.
Is inderdaad een goeie tip.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb het zo ook gedaan en voor je het weet heb je er 20 van jezelf...
Roland is erg bekend op gebied van synthesizers en DJ apparatuur. Boss is hun label wat ze gebruiken voor gitaarspullen (muv de Cube versterkers, gek genoeg). Als Boss je nog niks zegt, heb je nog een hoop te leren. Dit is zeg ik niet als verwijt, want iedereen moet ergens beginnen, dus het geeft niks, maar zoals TeleluvR al zegt is het misschien beter dat je eerst iets leent van iemand en je op basis daarvan gaat orienteren op wat voor geluid je zoekt, wat voor uiterlijk (zoals Doodkapje eerder opmerkte) etc.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het was meer een simpel voorbeeld. Verder ken ik Roland wel van verschillende andere apparatuur. En Boss zegt me dan weer niets
.
ik zei toch deed?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"Doen" vind ik een groot woord. Hij laadde al moeilijk en wilde vervolgens de muziekjes niet afspelen..
namaak nikes, maar wel degelijke, maar toch net niet een echte nike schoenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die merken kan je vergelijken met Nike, Adidas? Of zit ik helemaal verkeerd.
Moet dat nou op straat liggen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:21 schreef TeleluvR het volgende:
Stiekem nog eentje onder het motto: Foto, foto-er, foto-est!
[ afbeelding ]
Daarom heeft de here Jezus ook doekjes uitgevonden...quote:
wat dnek jij? elke dag, behalve in het weekend nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Grapjas. Je zit zeker vaak in dat gitaristentopic?.
De here Jezus is coolquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daarom heeft de here Jezus ook doekjes uitgevonden...
Flauwquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij kan hem aan de straatstenen niet kwijt..
Bedankt voor de informatiequote:Op dinsdag 9 september 2008 21:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Roland is erg bekend op gebied van synthesizers en DJ apparatuur. Boss is hun label wat ze gebruiken voor gitaarspullen (muv de Cube versterkers, gek genoeg). Als Boss je nog niks zegt, heb je nog een hoop te leren. Dit is zeg ik niet als verwijt, want iedereen moet ergens beginnen, dus het geeft niks, maar zoals TeleluvR al zegt is het misschien beter dat je eerst iets leent van iemand en je op basis daarvan gaat orienteren op wat voor geluid je zoekt, wat voor uiterlijk (zoals Doodkapje eerder opmerkte) etc.
Dat brother52 eerder in het topic de Cube en London City noemde, is omdat wij deze merken al vaak hebben aangeraden vanwege de prijs/kwaliteitverhouding. LC is welliswaar en kopiemerk, maar lever goede waar (heb ik me later vertellen, ik heb geen persoonlijke ervaring met het merk). Een Roland Cube is een erg goede versterker voor een aantrekkelijke prijs om thuis mee te beginnen. Je kunt er namelijk alles op spelen van blues tot metal.
Ga verder gewoon een keer in een wat grotere muziekzaak een beetje aan gitaren pielen..
Okee... iets wat erg belangrijk is voor een akoestische gitaar: een massief bovenblad. Als je naar een gitaarwinkel gaat en je besluit er één te kopen, let er op dat je gitaar een massief bovenblad heeft. Dit geeft een zoveel mooier geluid en het coole is... het geluid wordt alleen maar mooier wanneer je er op speelt. Het hout 'vormt' zich namelijk naar je spel, dus je hebt er ook heel lang plezier van. Deze gitaren zijn misschien ietsjes duurder, maar nog wel betaalbaar.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie!
Ik zal eerst eens wat gaan probleren te regelen met een gitaar die ik kan lenen.
Wat goed! Je pc heeft ingebouwde gehoorbeschermingquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"Doen" vind ik een groot woord. Hij laadde al moeilijk en wilde vervolgens de muziekjes niet afspelen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Graag gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Briljante features, in dat Linux.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat goed! Je pc heeft ingebouwde gehoorbescherming
Wat moet het anders zijn? Een of andere soort -plex?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Okee... iets wat erg belangrijk is voor een akoestische gitaar: een massief bovenblad. Als je naar een gitaarwinkel gaat en je besluit er één te kopen, let er op dat je gitaar een massief bovenblad heeft. Dit geeft een zoveel mooier geluid en het coole is... het geluid wordt alleen maar mooier wanneer je er op speelt. Het hout 'vormt' zich namelijk naar je spel, dus je hebt er ook heel lang plezier van. Deze gitaren zijn misschien ietsjes duurder, maar nog wel betaalbaar.
Deze van Ibanez heeft zo'n massief bovenblad en kost 139,-
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat goed! Je pc heeft ingebouwde gehoorbescherminggrappig deanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wederom zou ik een Yamaha aanradenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Roland is erg bekend op gebied van synthesizers en DJ apparatuur. Boss is hun label wat ze gebruiken voor gitaarspullen (muv de Cube versterkers, gek genoeg). Als Boss je nog niks zegt, heb je nog een hoop te leren. Dit is zeg ik niet als verwijt, want iedereen moet ergens beginnen, dus het geeft niks, maar zoals TeleluvR al zegt is het misschien beter dat je eerst iets leent van iemand en je op basis daarvan gaat orienteren op wat voor geluid je zoekt, wat voor uiterlijk (zoals Doodkapje eerder opmerkte) etc.
Dat brother52 eerder in het topic de Cube en London City noemde, is omdat wij deze merken al vaak hebben aangeraden vanwege de prijs/kwaliteitverhouding. LC is welliswaar en kopiemerk, maar lever goede waar (heb ik me later vertellen, ik heb geen persoonlijke ervaring met het merk). Een Roland Cube is een erg goede versterker voor een aantrekkelijke prijs om thuis mee te beginnen. Je kunt er namelijk alles op spelen van blues tot metal.
Ga verder gewoon een keer in een wat grotere muziekzaak een beetje aan gitaren pielen..
Dan zou je ook aan deze kunnen denken.quote:
Wie wil er nu alleen akoestisch spelen?quote:Op woensdag 10 september 2008 06:30 schreef The_Dean het volgende:
Ja, een paar lezen er gewoon overheen
Multiplex achtig iets jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat moet het anders zijn? Een of andere soort -plex?
Nog steeds de beste akoestische gitaar die ik in handen heb gehad.quote:Op woensdag 10 september 2008 06:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou je ook aan deze kunnen denken.
...maar geen solid topquote:Op woensdag 10 september 2008 08:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nog steeds de beste akoestische gitaar die ik in handen heb gehad.. Zeker in die nette prijsklasse.
.
Super ding!quote:Op woensdag 10 september 2008 10:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...maar geen solid top
specs van de Performer E
# 90mm Body Depth
# Select Spruce Top
# Mahogany Back & Sides
# 25-1/4" Scale & 1-5/8" Nut
# Die Cast Tuners
# Dean Electronics
# Mahogany Neck
# Rosewood Fingerboard
# Dot Inlays
# Abalone Sound Hole Inlay
# Abalone Multi-ply Binding
Zo die is wel sexyquote:Op woensdag 10 september 2008 06:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou je ook aan deze kunnen denken.
Kun je nagaan hoe fantastisch de gitaar zou zijn met een solid top.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...maar geen solid top
specs van de Performer E
# 90mm Body Depth
# Select Spruce Top
# Mahogany Back & Sides
# 25-1/4" Scale & 1-5/8" Nut
# Die Cast Tuners
# Dean Electronics
# Mahogany Neck
# Rosewood Fingerboard
# Dot Inlays
# Abalone Sound Hole Inlay
# Abalone Multi-ply Binding
Het gaat er om hoe hij/zij speelt en klinkt natuurlijk, je moet niet op de looks afgaan.quote:
Mijn Dean fan zijn veranderd niks bn het feit dat dat gewoon een super gitaartje is.quote:
Looks vind ik anders een net zo belangrijk onderdeelquote:Op woensdag 10 september 2008 10:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het gaat er om hoe hij/zij speelt en klinkt natuurlijk, je moet niet op de looks afgaan.
Anders had ik ook nooit een tele gekocht
Ik zeg ook niks over de kwaliteit van de gitaarquote:Op woensdag 10 september 2008 10:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn Dean fan zijn veranderd niks bn het feit dat dat gewoon een super gitaartje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |