Slapen om 22:00 al, dat kan ik echt nietquote:Op maandag 8 september 2008 07:11 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, maar jij bent na 22 ook al in dromenland dan. Wij kunnen nog ff door gaan..
tot 23...
in januari komt Dragonforce naar NL vlgs mij...quote:Op maandag 8 september 2008 00:09 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, heb me net in de oefenruimte ook goed stuk gespeeld. We hebben een nieuw nummer met een stuk in 7/8 waarbij de accenten omdraaien halverwege. Kost verdomd veel energie om dat bij te houden. En in een ander nieuw nummer ging ik spontaan een bassolo spelen.. Kreeg er een schouderklopje voor. Omdat ik zo goed stond te dragonforcen.
.
quote:Op maandag 8 september 2008 07:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
in januari komt Dragonforce naar NL vlgs mij...
quote:
Family reunion voor Herman en mijquote:
Ik wist niet dat wij familie warenquote:
De overeenkomsten zijn er toch duidelijk. Ik zag gelijk dat jij eigenlijk een Ibanez S in handen hoort te hebben.quote:Op maandag 8 september 2008 11:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat wij familie waren
Werkt niet... ben overgestapt op Gibsonquote:Op maandag 8 september 2008 11:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De overeenkomsten zijn er toch duidelijk. Ik zag gelijk dat jij eigenlijk een Ibanez S in handen hoort te hebben..
ach,. een beetje blijvende gehoorschade,. merk je pas boven je 30stequote:Op maandag 8 september 2008 10:45 schreef brother52 het volgende:
Naar een concert gaan wanneer ik de volgende dag weer moet werken is niet zo'n goed idee.
Ik werd vanochtend om 7:30 wakker, ik had toen al een half uur in de auto moeten zitten.![]()
En oordoppen vergeten is ook niet echt handig.
Het geluid was weer eens behoorlijk hard. Vanochtend had ik nog een beetje ruis op mijn oren.
Ik had het tegen Herman.quote:Op maandag 8 september 2008 11:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Werkt niet... ben overgestapt op Gibson
Heb je een goede brede gitaarband? Da's ook wel wat waard namelijk. En misschien eens een lichtere gitaar proberen? Iemand die ik ken heeft heel veel op een Parker Fly gespeeld omdat hij last van z'n rug had.quote:Op zondag 7 september 2008 23:50 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
me nek doet alleen zeer door het headbangen, verder geen problemen mee
en het is alleen de linker schouder... maar ja, we zien wel wat het wordt, ooit komt het goed
Iets met nog niet dood gevonden willen worden...quote:Op maandag 8 september 2008 07:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan liever een Eclipsequote:Op maandag 8 september 2008 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik had het tegen Herman..
Wacht maar, over een tijdje speel je op een ESP Viper met floyd rose speed loader..
.
quote:Op maandag 8 september 2008 12:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Iets met nog niet dood gevonden willen worden...
band is idd vrij breed, maar heb heel lang het smalste stuk over me schouder laten lopen, daarnaast loop ik al anderhalf tot 2 jaar met deze klachten, en ben net voor de 4e keer pas bij fysio geweest, gaat dus ooit wel goed komenquote:Op maandag 8 september 2008 12:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je een goede brede gitaarband? Da's ook wel wat waard namelijk. En misschien eens een lichtere gitaar proberen? Iemand die ik ken heeft heel veel op een Parker Fly gespeeld omdat hij last van z'n rug had.
Ik zit vandaag op mijn werk met een Dragonforce shirt aan, dus screw you peoplequote:Op maandag 8 september 2008 12:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Iets met nog niet dood gevonden willen worden...
Bandshirts... straks ga je nog met een SquareLight shirt rondlopenquote:Op maandag 8 september 2008 12:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zit vandaag op mijn werk met een Dragonforce shirt aan, dus screw you people.
.
Dat moet eigenlijk ook. Dan kan die hollowbody wel even wachten.quote:Op maandag 8 september 2008 11:27 schreef Witchfynder het volgende:
De overeenkomsten zijn er toch duidelijk. Ik zag gelijk dat jij eigenlijk een Ibanez S in handen hoort te hebben..
Dus als ik gehoorschade oploop merk ik het dus direct.quote:Op maandag 8 september 2008 12:25 schreef nightfall het volgende:
ach,. een beetje blijvende gehoorschade,. merk je pas boven je 30ste
Zijn er al mensen gaan wijzen en lachen naar jequote:Op maandag 8 september 2008 12:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zit vandaag op mijn werk met een Dragonforce shirt aan, dus screw you people.
.
Of hoef je daarvoor geen shirt van Dragonforce aan te trekken?quote:Op maandag 8 september 2008 13:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn er al mensen gaan wijzen en lachen naar je
quote:Op maandag 8 september 2008 16:49 schreef Doodkapje het volgende:
En ik ben nu Joshua Kadison aan het spelen...![]()
Acoustic... strandje... aardbeien... champagne... je date... dan zit je gebeiteldquote:
Nu verlang ik terug naar de vakantie..quote:Op maandag 8 september 2008 17:01 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Acoustic... strandje... aardbeien... champagne... je date... dan zit je gebeiteld
Man, lul niet, lace sensors zijn de bom!quote:Op zondag 7 september 2008 19:40 schreef Jorikjet het volgende:
oja stiekem toch wle beetje spijt dat ik me strat plus weg gedaan heb
[ afbeelding ]
toch wel erg goede strat, op de pickups na...
Had je een vakantievriendje die dit voor je speelde ofzo?quote:Op maandag 8 september 2008 17:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nu verlang ik terug naar de vakantie..
Wat liefquote:Op maandag 8 september 2008 17:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Had je een vakantievriendje die dit voor je speelde ofzo?
Norma Jean en Underoathquote:Op maandag 8 september 2008 16:49 schreef Witchfynder het volgende:
Ach, beter dan van die emo/screamo crap..
Precies, Dragonforce is the bomb!quote:Op maandag 8 september 2008 15:19 schreef Witchfynder het volgende:
Stelletje lijers.. Jullie zijn gewoon jaloers.
.
.
quote:Op maandag 8 september 2008 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Precies, Dragonforce is the bomb!![]()
1:04 Hansje Worst!![]()
Rocken!
Oh dat had ik nog nooit gehoordquote:Op maandag 8 september 2008 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Precies, Dragonforce is the bomb!![]()
1:04 Hansje Worst!![]()
Rocken!
haha grootste gayband na nitro!quote:Op maandag 8 september 2008 07:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
hahaha hansje worst!quote:Op maandag 8 september 2008 17:47 schreef TeleluvR het volgende:
Hoe kun je daar nou overheen luisteren?
Ik heb echt op moeten zoeken wat ie dan wel zei
AR-TI-CU-LE-REN!
Guided by Ibanezquote:Op maandag 8 september 2008 17:57 schreef Witchfynder het volgende:
Hehe misheard lyrics zijn leuk, maar dit is niet een erg sterke gezien die zanger best goed articuleert..
De beste blijft toch Nightwish, vind ik..
Fout, dat is Bear Force One.quote:Op maandag 8 september 2008 18:18 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
haha grootste gayband na nitro!
[ afbeelding ]
Dat dachten we al...quote:Op maandag 8 september 2008 19:10 schreef Witchfynder het volgende:
sorry DK, dat is een homo-erotisch eufemisme
Nee, dank je!quote:Op maandag 8 september 2008 19:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
....zei de persoon met de gitaar met de anal toy headstock..
Kom eraanquote:Op maandag 8 september 2008 20:17 schreef matjuhhh007 het volgende:
zit iedereen in de fok! radioo? heb net een verzoekje gedaan voor the day that never comes
Wat zijn ze toch mooi hè, die headstocksquote:
Tuurlijk johquote:Op maandag 8 september 2008 21:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch mooi hè, die headstocks
Daarom heb ik er ook tweequote:
Waarom zou je? Heb dat overigens nooit gesnapt...quote:Op maandag 8 september 2008 22:07 schreef Witchfynder het volgende:
Tenminste een behoorlijke headstock waar je je sleuteltjes achter kwijt kunt..
Ik heb nog nooit naar Fok! radio geluisterd, mis ik nu iets?quote:Op maandag 8 september 2008 20:17 schreef matjuhhh007 het volgende:
zit iedereen in de fok! radioo? heb net een verzoekje gedaan voor the day that never comes
Niks.quote:Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar Fok! radio geluisterd, mis ik nu iets?
als ik jouw username zo bekijk waarschijnlijk niet. Maar heb er zelf ook nog nooit naar geluisterd.quote:Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan raak je ze niet kwijt.quote:Op maandag 8 september 2008 22:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom zou je? Heb dat overigens nooit gesnapt...
Neequote:Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
In een bakje in het kabelkrat of gitaarkoffer ook niet.quote:
Wat een boutmuziek, maar wat een vette kapsels!quote:Op maandag 8 september 2008 18:18 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
haha grootste gayband na nitro!
[ afbeelding ]
Mijn fantasie,... wat doe je!?quote:Op maandag 8 september 2008 19:10 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ga straks worst eten..
sorry DK, dat is geen homo-erotisch eufemisme
Kabelkrat? Kratten zijn voor bier, joh.quote:Op maandag 8 september 2008 22:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In een bakje in het kabelkrat of gitaarkoffer ook niet.
Maar ik vind het erg leukquote:Op maandag 8 september 2008 23:29 schreef -Menn0- het volgende:
Doe het nou niet!! Kost allemaal veel te veel geld!!!
Kijkend naar mijn muur weet ik waar ik over praat
Het is dan ook een ex-bierkratquote:Op maandag 8 september 2008 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kabelkrat? Kratten zijn voor bier, joh..
Bij mij zijn de kabels opgerold en ingesnoerd (ingesnoerde kabels? sure!) in de deksel van mijn pedal case.
. Zelf uitgevonden.....met gaffer tape.
.
Het gaat hier wat minder hard qua SC dan in het Nijmegentopic...quote:Op maandag 8 september 2008 23:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar ik vind het erg leuk. Ik kan het alleen nog niet..
Tenzij vrijdag waar het over bossen hout en gele rakkers gaat... anders zijn we erg serieusquote:
Juistquote:Op dinsdag 9 september 2008 07:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Tenzij vrijdag waar het over bossen hout en gele rakkers gaat... anders zijn we erg serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |