quote:Op zondag 7 september 2008 17:28 schreef -Menn0- het volgende:
Zag dat ik em sloot, sorry
Psssssst: DeaTH Magnetic
Countdown to Extinction en Youthanasia vind ik best nog wel goed. Daarna is het inderdaadwel wat minder geworden maar met The system has Failed en United Abdominations zijn ze weer erg goed terug gekomen.quote:Op zondag 7 september 2008 14:31 schreef Cynic het volgende:
Als er een band is die na de eerste 4 albums had moeten stoppen dan is het MEgadeth wel... Hoe kan je met droge ogen zeggen dat de laatste albums goed waren?
Net die nummers even geluisterd. Het lijkt er op dat ze weer weten wat voor muziek ze moeten maken. Het doet me erg denken aan de tijd van ....And Justice for All.quote:Op zondag 7 september 2008 15:27 schreef -Menn0- het volgende:
Nee gek het album is zo vet! Echt een Metallica waardig album! All Nightmare Long, My Apocalypse, The Judas Kiss zijn gewoon instant classics!
Live is er nooit wat op Metallica aan te merken geweest (die keren dat ik ze gezien heb dan). Dat staat altijd als een huis.quote:Daar is nu echt verandering in gekomen! Tuurlijk zijn er weer mensen die wat te zeiken te hebben het is tenslotte Metallica dan moet je wel zeiken![]()
Is het optreden geniaal dan is het podium niet goed je kent het wel. Maar ik vind het echt moeilijk om hier iets op te zeiken te vinden. Misschien dat bij Cyanide de vocals nogal zacht zijn.
Shit, ze bestaan nog.quote:Op zondag 7 september 2008 16:24 schreef Deansensitized het volgende:
Ares en Daan, 20 september melden in Friesland, dan spelen we met deze band:
http://www.myspace.com/Sephyros
quote:Op zondag 7 september 2008 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
Dat is nog licht uitgedruktquote:Op zondag 7 september 2008 18:39 schreef Metalfreak het volgende:
Dribbel en werkenGeen goeie combinatie volgens mij
Godverkut! Ik wist dat ik wat vergeten was!quote:
Je kent ze?quote:Op zondag 7 september 2008 17:39 schreef Witchfynder het volgende:
Megadeth Magnetic.
[..]
Shit, ze bestaan nog..
quote:Op zondag 7 september 2008 19:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Godverkut! Ik wist dat ik wat vergeten was!
Nee, het eerste!quote:
quote:
Ik vind iemand 'aanschieten' in de winkel ofzo eigenlijk veel raarder...quote:
Ik niet.quote:
Ik vind het raar als ze in limburg zeggen dat ze gaan aanrijdenquote:Op zondag 7 september 2008 19:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik vind iemand 'aanschieten' in de winkel ofzo eigenlijk veel raarder...
verkutquote:
Nah, vind gewoon rood mooier bij een strat.quote:Op zondag 7 september 2008 19:31 schreef matjuhhh007 het volgende:
Mooi kleurtje http://www.mojocaster.com/photos/grst/phpslideshow.php?directory=.¤tPic=2
Of Belgen, die van België komen. Het is een leuk land, maar je kan overdrijven...quote:Op zondag 7 september 2008 19:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het raar als ze in limburg zeggen dat ze gaan aanrijden
Klopt, maar dit is toch wel bijzonder.quote:Op zondag 7 september 2008 19:33 schreef Moozze het volgende:
[..]
Nah, vind gewoon rood mooier bij een strat.
Er zit hier een belg in huis nuquote:Op zondag 7 september 2008 19:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of Belgen, die van België komen. Het is een leuk land, maar je kan overdrijven...
Ej daar gaat een vriend van me ook heenquote:
Of doe gewoon maar wat totdat je weet welke noten je kan gebruiken en go your gangquote:Op zondag 7 september 2008 19:49 schreef Jorikjet het volgende:
leer de blues toonladder, en go your gang
Maar ik speel pas een week of 2quote:Op zondag 7 september 2008 19:49 schreef Jorikjet het volgende:
leer de blues toonladder, en go your gang
Waarom weggedaan? en hoe heten die pick-ups ook alweer? laser nogwat ofzo?quote:Op zondag 7 september 2008 19:40 schreef Jorikjet het volgende:
oja stiekem toch wle beetje spijt dat ik me strat plus weg gedaan heb
[ afbeelding ]
toch wel erg goede strat, op de pickups na...
ja dat is ook een goeie! gewoon spelen en beetje blues proberen te doen ofzoquote:Op zondag 7 september 2008 19:51 schreef Moozze het volgende:
[..]
Of doe gewoon maar wat totdat je weet welke noten je kan gebruiken en go your gang
Ik snap hem niet?quote:Op zondag 7 september 2008 20:11 schreef guitarist.nl het volgende:
PAYTV.
Blues is koningsquote:
Speel Blues en Rock, dat boek van Loek vd Knaap, deel 1 serieus schaf hem aan, is die 15 euro meer dan waard danquote:Op zondag 7 september 2008 20:14 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Blues is konings![]()
Heel veel muziek overigens.. maar blues kan me echt raken.
Daarom lijkt het me ook zo geweldig om te kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |