Is ook maar net hoe het ge-edit wordt. Uiteindelijk wordt er een beeld van iemand neergezet, bepaald door het programma.quote:Op zondag 7 september 2008 22:19 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Valt me overigens op hoeveel egotrippers er in dit programma zitten. Ik hoor de hele tijd 'Ik dit' en 'Ik dat'...flauw wordt je ervan
Vindt je het raar? In het voorstukje zag je dat de echte band spelers hun band niet wilde ditchen voor een "dom programma"quote:Op zondag 7 september 2008 22:19 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Valt me overigens op hoeveel egotrippers er in dit programma zitten. Ik hoor de hele tijd 'Ik dit' en 'Ik dat'...flauw wordt je ervan
jha Anouk ROCKS!! en die gast die op Bam lijkt is ook grappig hehehequote:Op zondag 7 september 2008 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind Anouk echt geweldig![]()
Die neger en Noah ofzo zijn ook wel tof. 14.gif
Ik hoop dat de productie die nummers heeft uitgekozen, anders heb ik geen hoge pet op van die muzikanten. Als muzikant wil je je publiek kennis laten maken met iets nieuws/unieks, en je knowhow van muziek delen? Sowieso vind ik het maar een stel op uiterlijk en populariteit gerichte gelikte jongeren. Beetje die Stijn afzeiken omdat hij er 'niet uitziet'. Ik vind Stijn de enige authentieke figuur tot nu toe.quote:Op zondag 7 september 2008 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat de makers van het programma willen dat ze nummers zouden kiezen die een zekere bekendheid genieten gelet op de kijkers, 90% van de zangeressen in dat topic zijn volstrekt onbekend (voor het grote publiek).
Daan (blonde gitarist met zwart t-shirt van The Spades) is toch ook een echte bandspeler, maar heeft wel The Goods verlaten hiervoor. Als je met je eigen band niet meer verder komt, kan dit een hele mooie manier zijn om professioneel verder te komen, hier kunnen zoveel kansen uitrollen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:21 schreef Liquidootje het volgende:
In het voorstukje zag je dat de echte band spelers hun band niet wilde ditchen voor een "dom programma"
Ik zou dat dansen laten zitten, dat gaat te verquote:Op zondag 7 september 2008 22:24 schreef Liquidootje het volgende:
Even tussendoor... het is wel erg hoor op donderdag so you think you can dance, vrijdag popstars, zaterdag het beste idee van nederland, zondag expeditie en rock nation (misschien).... Ik moet iets laten vallen dan
Wat een stem heeft ze.quote:Op zondag 7 september 2008 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind Anouk echt geweldig![]()
Die neger en Noah ofzo zijn ook wel tof. 14.gif
Thank you. Ik heb een half uur gedacht dt het onze stagiare van vroeger wasquote:Op zondag 7 september 2008 22:25 schreef Karina het volgende:
Die ene gast was toch de Mol?
Wel leuk dat ze zelf moeten kiezen.
Gotta try it, gotta tast it firstquote:Op zondag 7 september 2008 22:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou dat dansen laten zitten, dat gaat te ver
Is dat waar Patty Brard in de spagaat glijdt?quote:Op zondag 7 september 2008 22:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Gotta try it, gotta tast it first
goeie tip van je in 'ons' lieve sub-forumquote:
Maandag nog America's Next Top Model!quote:Op zondag 7 september 2008 22:24 schreef Liquidootje het volgende:
Even tussendoor... het is wel erg hoor op donderdag so you think you can dance, vrijdag popstars, zaterdag het beste idee van nederland, zondag expeditie en rock nation (misschien).... Ik moet iets laten vallen dan
En Project Catwalk!!quote:Op zondag 7 september 2008 22:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maandag nog America's Next Top Model!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |