Nice! Nu nog een manier vinden om zulke plassen water te maken, maar daar kom ik nog wel uitquote:Op zondag 8 maart 2009 22:14 schreef Hukkie het volgende:
Stond een tijd terug een tutorial over in een photoshopblad, zal het eens opzoeken.
-edit-
Kom ik deze tutorial tegen, die precies daarover gaat.
glas water pakken en omkiepen/leeg gooien en dat op de foto proberen te krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nice! Nu nog een manier vinden om zulke plassen water te maken, maar daar kom ik nog wel uit
Ik dacht eigenlijk meer aan een emmer, omdat het relatief dun moet zijn. Maar oefenen met een glas is wel een goed plan, het geeft een stuk minder rotzooi om op te ruimen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
glas water pakken en omkiepen/leeg gooien en dat op de foto proberen te krijgen.
denk dat dat het ongeveer is als ik naar het voorbeeld kijk..
kan er ook vierkant naast zitten hoor.
dan zou ik beginnen met een borrelglaasje. (heb het niet zo op opruimen)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meer aan een emmer, omdat het relatief dun moet zijn. Maar oefenen met een glas is wel een goed plan, het geeft een stuk minder rotzooi om op te ruimen.
klinkt leuk maar bij mij staat die optie er dus niet bij filter. Waar moet dat staan dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:32 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Filter > Filter Gallery (in de engelse versie dan).
Voor a3 heb je MINSTENS een grotere foto nodig....dus, grotere foto/scan maken!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:45 schreef harrie1 het volgende:
wie kan deze foto voor mijn vader bewerken / op-poetsen?
we willen deze afdrukken op een a3 formaatr (mits mogenlijk)
wie kan ons helpen?
ik heb nero foto bewerking geprobeert maar het resultaat was erg slecht
hier het url
http://img26.imageshack.us/img26/5727/94729034.jpg
hier heb een bewerkte versie:quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:45 schreef harrie1 het volgende:
wie kan deze foto voor mijn vader bewerken / op-poetsen?
we willen deze afdrukken op een a3 formaatr (mits mogenlijk)
wie kan ons helpen?
ik heb nero foto bewerking geprobeert maar het resultaat was erg slecht
hier het url
http://img26.imageshack.us/img26/5727/94729034.jpg
Dat ziet er uit als CS2quote:
Fijn wel he? Hoe meer ik ermee werk, hoe meer voordelen ik tegenkom.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:23 schreef katerwater het volgende:
Ik heb net de trial van ps cs4 geïnstalleerd.
Ik zit met mijn 512mb ram dik onder de systeemvereisten, maar hij werkt prima!
Kan het eigenlijk kwaad om onder de systeemvereisten te werken?
rechtermuisknop op de laag die je samen wilt voegen met die eronder, merge downquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:44 schreef Paul het volgende:
Vraagje
Hoe krijg ik een paar lagen tot 1 gevoegd zodat ik bijv 3 lagen als copy in 1 laag kan gebruiken ( engele photoshop ) Waarschijnlijk is het makkelijk maar kan het niet vinden
Snap het niet en het wil nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
rechtermuisknop op de laag die je samen wilt voegen met die eronder, merge down
dit duidelijker?quote:
t kan anders ook via layers en dan onderaan merge downquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb al die opties niet
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |