Jup, yo hablar heb gehad 1 1/2 jaar spaansquote:Op woensdag 10 september 2008 22:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Is dāt wat dat betekent?
Yo hablar un pokito espaņol pero yo no te begrijp ppr
1. Builder - Skydragon (DBSTF Mash-Up)quote:
Geript van een video opname.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:45 schreef Da_Ripper het volgende:
SouthStylerz ook te vinden... nu komen ze ineens allemaal?
yup dat is diequote:Op woensdag 10 september 2008 22:56 schreef 16meter het volgende:
Geript van een video opname.Zeker van dat kereltje die de hele set heeft lopen filmen.
dat hele Evilution album is niet verkeerd vind ik...quote:Op woensdag 10 september 2008 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, om nu de Partij Progressieve Radicalen erbij te slepen....![]()
Ook lekker:
Evil Activities - Never Fall Asleep
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:14 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
dat hele Evilution album is niet verkeerd vind ik...
Als we het dan toch tijdelijk over HC hebben hier. Noize supressor @ Black 2008quote:Op donderdag 11 september 2008 09:40 schreef MrDice het volgende:
Hardcore is taking ooooover, it's taking ooooover![]()
EA @ Black 2008 blijft een heerlijk setje
haha tijdens noizesuppressor was ik echt verrottttt maar ze draaide zo kk hard dat ik wel moest blijven gaanquote:Op donderdag 11 september 2008 10:22 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Als we het dan toch tijdelijk over HC hebben hier. Noize supressor @ Black 2008![]()
Ennnnnnn Thunderdome 2008 word weer in de jaarbeurs gehouden. Kortom thuiswedstrijd voor deze jongen. Ben ik binnen 5 minuten thuis
Wrom niet?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:34 schreef Da_Ripper het volgende:
tmoet niet langer duren dit off-topique gezwets ...
he will Ripp you da new onequote:
bestaat alquote:Op donderdag 11 september 2008 11:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Jullie zijn vrij om een eigen [Hardcore]reeks te starten... kan het daar verder
Hardcore #2quote:Op donderdag 11 september 2008 11:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Jullie zijn vrij om een eigen [Hardcore]reeks te starten... kan het daar verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |