Misschien levert hij ook wel boeken Nederlands.quote:Op zondag 7 september 2008 11:41 schreef Cyberzone het volgende:
Je hebt je pakketje toch?Man waar maak je je druk om?
Wees blij dat hij op zaterdag leverd.....
Leuk he, op de kleine dingen lettenquote:Op zondag 7 september 2008 11:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien levert hij ook wel boeken Nederlands.
Ik ben gewoon zo scherp en slim dat alles mij opvaltquote:Op zondag 7 september 2008 11:59 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Leuk he, op de kleine dingen lettenMisschien bestaat daar ook een boek voor
Pabo levert niet via Selektvracht.quote:Op zondag 7 september 2008 11:55 schreef Djeez het volgende:
Ik denk dat op de plek van die sterretjes in OP 'PABO' moet staan...
Dus met 'Vind de Verschillen' plaatjes ben jij altijd de eerste die hem goed heeft?quote:Op zondag 7 september 2008 12:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo scherp en slim dat alles mij opvalt
Het moet wel eerlijk blijven, daarom doe ik daar nooit aan mee.quote:Op zondag 7 september 2008 12:16 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dus met 'Vind de Verschillen' plaatjes ben jij altijd de eerste die hem goed heeft?
Misschien kan je er wel geld mee verdienen. En dan kan je pakketdienst opstarten. Met humorloze bezorgers om de TS blij te maken.quote:Op zondag 7 september 2008 12:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het moet wel eerlijk blijven, daarom doe ik daar nooit aan mee.
Dat is wel een idee ja! Ben jij toevallig humorloos?quote:Op zondag 7 september 2008 12:20 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Misschien kan je er wel geld mee verdienen. En dan kan je pakketdienst opstarten. Met humorloze bezorgers om de TS blij te maken.![]()
Nee, sorry.quote:Op zondag 7 september 2008 12:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is wel een idee ja! Ben jij toevallig humorloos?
Ik heb wel een rijbewijs maar ben ook niet humorloosquote:Op zondag 7 september 2008 12:35 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nee, sorry.En ik heb ook geen rijbewijs.
Is er wat mis met sleutelen aan de auto voor je huis dan? Ik vervang ook wel eens wiellagers o.i.d. aan mijn auto -als dat nodig is- voor de deur, scheelt mij veel geld vergeleken met het bij de garage laten doen. Het is hier absoluut geen kampbuurt. Maar goed, we kunnen niet allemaal in een villawijk wonen natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2008 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
TS sleutelt aan de wagen voor zijn huis.
TS woont naast Kempi ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |