Denk dat ik me ook wel kan vinden in de gedachte van Guuzewuus en de reactie van BE

. Ik kan het eigenlijk nog helemaal niet weten, want Jasja is pas een maand maar toen lief het laatst had over 'als jij weer gaat werken' zat ik met tranen in mijn ogen

. Maar ik heb echt heel erg leuk werk dus ga ervan uit dat ik straks ook heus wel weer zin heb maar het zal waarschijnlijk zo zijn als BE zegt..
Vandaag voor het eerst naar het CB geweest. Ze belden me om 12 uur, "Waar was u, u had een afspraak om 11.45" terwijl ik dus echt 13.45 in mijn hoofd had

. Laten we het nog maar onder zwangerschapsdementie scharen.. Ik woon gelukkig om de hoek dus was er binnen 5 minuten. Jasja (hoewel in allerijl uit haar diepste slaap gerukt) heeft zich voorbeeldig gedragen. Op wat kleine dingen na die ze even in de gaten houden was alles ok.
Ze is de laatste dagen zoveel aan het leren! Na het eerste sprongetje wat inderdaad een paar dagen heeft gezorgd voor een onrustig kind is ze nu weer het zonnetje! Ze kan nu echt lachen en is ook helemaal bezig met knuffels, trekt alles naar haar toe in de box en ligt er dan helemaal mee te kroelen

. Zie hier foto's van vanmorgen in bed, helemaal happy met haar kroelpopje.
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt blij, kreeg de indruk dat ze zich de laatste tijd echt een beetje lag te vervelen maar nog niets kon om zichzelf te vermaken. Nu is ze zelf lekker bezig.
Maar ze wordt wel heel snel groot

, mijn kleine popje weegt nu alweer een kilo meer dan bij de geboorte.