Weet ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:30 schreef Ticootje het volgende:
Troel, de jam van de zonnatura is ook zonder suiker. Wij hebben hier voor Jen alleen maar de producten van zonnatura op brood.
Ja, het staat op mijn mooie overzicht dat ik zowel bij het cb kreeg als van de dietist.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:46 schreef p_iglet het volgende:
Ticootje ze hoeven echt geen 150ml per kilo aan vocht per dag hoor.
Totaal aan vocht rond de liter houden is prima, incl melk.
Anders zou een kindje van bijna 1 en een kilo of 11 1650ml moeten drinken, de meeste kindjes van 1-2 jaar hebben al moeite genoeg met 1 a 1,5 liter.
Mijn portemonnee vond ze wat minder liefquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:13 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, en Troel, ik vind die kleertjes die je gescoord hebt voor dat knappe ventje van je ook echt h'éél erg lief en leuk. En het staat hem ook super.
quote:In welk volgorde?
Terwijl de leeftijd sterk verschilt, is de volgorde waarin de tanden groeien meestal dezelfde. Eerst komen de middelste, onderste snijtanden kijken. Dan volgen de twee middelste snijtanden bovenaan, vervolgens de twee buitenste snijtanden bovenaan en daarna de buitenste snijtanden onderaan.
Ter informatie:
Bovenste/onderste snijtanden: 6-8 maanden / 6-7 maanden
Bovenste /onderste buitenste snijtanden: 7-10 maanden / 8-11 maanden
Eerste kiezen 10-16 maanden
Hoektanden: 16-20 maanden
Tweede kiezen: 20-30 maanden.
Bron
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Troel...
Ik ben nu elk vlekje dat ik op Sasha's gezicht zie aan het insmeren met sudocreme, op aanraden van de huisarts, want het heerst bij ons in de buurt ook en ik hoop het toch te kunnen voorkomen.
Maar wat gek dat Ruben het zo vaak krijgt... zijn er meer kindjes bij de opvang die het hebben?
Sasha is idd wel snel met tandjes, maar dit is wel heeeeul snel dan. Maar goed, het kan natuurlijk wel. Het zou een hoop verklaren. Het huilen en hij kwijlt met hele emmers tegelijk.
BE, je hebt van die eigenwijze kinders... hier zijn we begonnen met hoek- of snijtandjes boven (ik weet het nog steeds niet of het nou echt de hoektandjes zijn of niet, maar ze zijn wel puntig dus ik denk het wel).quote:Op woensdag 10 september 2008 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, vanmiddag nog maar eens spieken, want nu ga ik weer twijfelen of ik het wel goed gezien heb. Dit vind ik namelijk net. Ok, het is maar bij benadering natuurlijk, maar ik vind het wel heel vlot dan, als er in dat schema'tje staat 16-20 maanden.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |