`t Is Hamtaro tijd!quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Die grote banners maken lukt mij niet, wil iemand voor mij wat soepen?
Dat is een kwestie van smaak denk ik. alhoewel het bij sommige wel mooier zou zijn, als ze iets "faden".quote:Op woensdag 17 september 2008 14:22 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind die grote headers te druk... kan wel mooi zijn maar dan moet je het gebieden wat buiten de normale header valt lichter/doorzichtig maken.
quote:Op donderdag 18 september 2008 11:16 schreef dennistd het volgende:
ehm, dit gaat over de FOK!forum-banners
Thanksquote:Op donderdag 18 september 2008 11:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Jo0Lz: nice!
Welke foto wil je er in ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Kan iemand mij helpen met die grote banners?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
goed bezig joolz!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:09 schreef kleinzusje het volgende:
Welke foto wil je er in ?
met bijvoorbeeld deze:quote:Op woensdag 10 september 2008 18:01 schreef qu63 het volgende:
wil trouwens ook meteen een request doen voor een Queen en/of We Will Rock You The Musical banner
quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Kan iemand mij helpen met die grote banners?
Moet nog flink oefenenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:19 schreef qu63 het volgende:
met bijvoorbeeld deze:
http://www.applause-tickets.com/images/will-will-rock-you.jpg
http://wewillrockyou.quee(...)ckyou_wall0_1280.jpg
Dit snap ikquote:1 - plak je plaatje in de GROTE template
2 - ga naar de layer IN DIE TEMPLATE met het witte vlak in het midden. Selecteer dat hele vlak (is 770x212 pixels)
3 - ga naar de layer waar je plaatje in staat terwijl dat witte vlak geselecteerd staat. datzelfde vlak is nu geselecteerd in je plaatje. knip het er nu uit (ctrl+x)
Dit nietquote:4 - plak nu je clipboard in de KLEINE headertemplate in de juiste layer.
5 - sla beide bestanden op. Ze passen nu en sluiten altijd aan.
Het gaat WEL goed.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit snap ik![]()
[..]
Dit niet
Bedoel je de kleine layer/header in de andere pshtempl. ( alleen de header)?
Bij mij sluit het niet precies aan en gaat er iets mis met die grijze balken![]()
Ja!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Zoiets als dit? :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of een beetje vervaagde achtergrond:
[ afbeelding ]

Ik ga ff kijken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:43 schreef qu63 het volgende:
Hij valt wel mooit precies samen met mn bureaubladachtergrond
Als ik fok minimaliseer zie ik hetzelfde plaatje gewoon
Alleen zitten er wel witte balkjes links en rechts naast de header
foto's gehost op mn fotoboek..
[ afbeelding ]
En de trackerblokjes kloppen ook niet helemaal
nopequote:Op vrijdag 19 september 2008 14:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken.
EDIT:
Probeer deze eens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, bljikbaar had ik dat witte vakje een pixel verschoven. Als je hem nu opnieuw upload en CTRL+F5 doet, komt het goed. Ik heb het net getest, hij is nu goed.quote:
Thx !quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het gaat WEL goed.
Je upload alleen naar TINYPIC.
Die maakt van je achtergrond, die eigenlijk 1920 pixels breed is, een plaatje van 1600 pixels breed. Daardoor wordt hij ook minder hoog, want hij blijft wel in dezelfde aspect ratio.
Upload de headers maar eens naar je fotoboek, en gebruik de link vanaf daar in je template, dan past het WEL.. Had ik eerst ook last van, snapte al helemaal niet wat er nou mis ging, totdat ik zag dat het plaatje op Tinypic hele andere afmetingen had dan het plaatje dat ik had geupload.
Sure. Nobody is perfect.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx !![]()
Snap het nog niet helemaal, omdat hier in PSH ook rare dingen gebeuren
Wel leuk om te lezen dat jij ook hebt gewosteld met vreemde zaken.
"Show hier je banners" mogen ook mislukkingen zijn, dacht ik zo![]()
Thanksquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oke, bljikbaar had ik dat witte vakje een pixel verschoven. Als je hem nu opnieuw upload en CTRL+F5 doet, komt het goed. Ik heb het net getest, hij is nu goed.
Dat kan alleen met een FULL of PIMP abo, niet met een PLUS abo. En jij hebt een PLUS abo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Dit is raar. Ik kan helemaal geen background url toevoegen.... Iemand een idee waarom niet?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:53 schreef Light het volgende:
[..]
Dat kan alleen met een FULL of PIMP abo, niet met een PLUS abo. En jij hebt een PLUS abo.
Verschil tussen abo's moet er wel zijn natuurlijk hequote:
quote:
Dat geldt voor de meeste banners. En als mensen een banner maken en die voor zichzelf willen houden dan moeten ze 'm niet in dit topic postenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef dennistd het volgende:
nr 1 en 4 heb je niet zelf gemaakt hoor, light
maar gebruik ze gerust
quote:edit: ze veranderen steeds
Leuk gedaan. Je moet alleen in het lagen overzicht, het oogje voor de "Trackers" weghalen. Als je hem dan opslaat voor "Web" dan heb je die blokjes niet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:52 schreef R2k2 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de mindere kwaliteit...
Ik heb nog niet zoveel ervaring met Photoshop...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |