Vind jij!quote:Op zondag 7 september 2008 20:32 schreef swarmahoer het volgende:
dan ben je gewoon een kansloze rukkert
quote:Op zondag 7 september 2008 20:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Iron Man of Death Race. Maar ik kom net weer het meest tenenkrommende programma van de NL televisie tegen: Wegmisbruikers. [ afbeelding ]
flikker toch op met die onzin alsof dat boeiend isquote:Op zondag 7 september 2008 20:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Vind jij!
Maar precies wat Mik zegt, respect tonen voor de overige leden en erkennen welke jaarclubs er zijn.
tja was de eerste die eruitkwam bij wegmisbruikersquote:
Doe ff normaalquote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
flikker toch op met die onzin alsof dat boeiend is
wel zielig als je op zon manier respect toont/afdwingt
maarja das mijn mening
Die aflevering heb ik gemist, heb je die toevallig op video?!quote:Op zondag 7 september 2008 20:54 schreef swarmahoer het volgende:
en om nou die 5 in beslag genomen rode autotjes te posten
Heb je zin om ergens tegenaan te schoppen ofzo?quote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
flikker toch op met die onzin alsof dat boeiend is
wel zielig als je op zon manier respect toont/afdwingt
maarja das mijn mening
nee mn videorecorder was stukquote:Op zondag 7 september 2008 21:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik gemist, heb je die toevallig op video?!
nee dus daarom is t ook onzin alsof ik respect heb voor iemand die toevallig wat uit zn hoofd kentquote:Op zondag 7 september 2008 21:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Respect kun je niet eens afdwingen, dat moet je verdienen.
dan vind ik het een zwakte dat je dr in meegaat en niet bij je principes blijftquote:Op zondag 7 september 2008 21:09 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens ik heb dezelfde mening tot nu toe gehad.. was ook fel tegen deze bende.. maar heb nu gemerkt dat ik toch te weinig contacten op doe, aangezien ik in Arnhem op school zit en in Nijmegen woon.. en dit lijkt me een supervereniging. Het is alleen klote om die eerste week door te komen, en het gaat ook geheel tegen m'n principes in, maar ik heb het er op dit moment voor over. Het kan maar zo zijn dat ik het van de week echt niet meer trek en ermee kap, maar dat zie ik dan wel weer..
Sportclub trekt me niet en ik ben daarvoor teveel geblesseerd.quote:Op zondag 7 september 2008 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan vind ik het een zwakte dat je dr in meegaat en niet bij je principes blijft
je kan natuurlijk ook bij een sportclub gaan ofzo voor contacten....
Wat, download jij screenersquote:Op zondag 7 september 2008 20:44 schreef Mikkie het volgende:
Iron Man of Death Race. Maar ik kom net weer het meest tenenkrommende programma van de NL televisie tegen: Wegmisbruikers. [ afbeelding ]
Dat bedoel ik, dit spelletje is klote maar het blijft een spel, het is niet iets wat daarna blijft.quote:Op zondag 7 september 2008 21:17 schreef Manu82 het volgende:
Ovum is toch ook eigenlijk een 'softe' vereniging?
Dat dus. Als je bij Carolus was gegaan was kritiek terecht geweest op het laten varen van je principes, nu is het slechts ten dele waarquote:Op zondag 7 september 2008 21:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dit spelletje is klote maar het blijft een spel, het is niet iets wat daarna blijft.
Het is geen harde vereniging waar je in een hiërarchie terecht komt waarin je als eerstejaars altijd de lul bent ofzo.
Haha zoiets ja.quote:Op zondag 7 september 2008 21:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat dus. Als je bij Carolus was gegaan was kritiek terecht geweest op het laten varen van je principes, nu is het slechts ten dele waar
Tuurlijkquote:Op zondag 7 september 2008 21:28 schreef ImTheBase het volgende:
Ben ik als Arnhemmer die zo nu en dan in Nijmegen uitgaat ook welkom?
Ik ken jouquote:Op zondag 7 september 2008 21:28 schreef ImTheBase het volgende:
Als je aardig tegen mij doet zeker wetenquote:Op zondag 7 september 2008 21:28 schreef ImTheBase het volgende:
ik regel de intake voor vrouwenquote:Op zondag 7 september 2008 21:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik geloof dat Piet of Swarma dan wat vragen hebben
En al doet "men" dat niet is 't wel te waarderen als je gewoon je eigen ding doet en 't uitdraagt als leuk zijndequote:Op zondag 7 september 2008 21:24 schreef LastRequest het volgende:
Vind het ook niet erg als je kritiek geeft, maar mag wel iets genuanceerder eigenlijk.
Vandaar dat er zo weinig in dit topic rondzwervenquote:Op zondag 7 september 2008 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik regel de intake voor vrouwen![]()
Stel jezelf ff voor, wat doe je, hoe oud ben je, etc.quote:Op zondag 7 september 2008 21:28 schreef ImTheBase het volgende:
Ja hij eist iets teveel qua respect opbrengen.quote:Op zondag 7 september 2008 21:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vandaar dat er zo weinig in dit topic rondzwerven
Dat bleek vanmiddag wel jaquote:Op zondag 7 september 2008 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik regel de intake voor vrouwen![]()
de rest durft gewoon niet en ik ben erg nieuwschierigquote:
Haha, groot gelijkquote:Op zondag 7 september 2008 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de rest durft gewoon niet en ik ben erg nieuwschierig
Tent van Pietjequote:Op zondag 7 september 2008 21:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Haha, groot gelijk![]()
Trouwens, waarom scoorde ik eigelijk punten toen ik zei dat ik naar Samson & Dollars ging?
Dat zei ik geloof ik, kom daar ook vaak en beide zijn favoriete kroegen in Nijmegenquote:Op zondag 7 september 2008 21:39 schreef xalo het volgende:
Trouwens, waarom scoorde ik eigelijk punten toen ik zei dat ik naar Samson & Dollars ging?
Hm.. niet meegekregen danquote:Op zondag 7 september 2008 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zei ik geloof ik, kom daar ook vaak en beide zijn favoriete kroegen in Nijmegen.
Je moet ff bijlezen, linkjequote:
Nee, van een film met die dude waarvan ik de naam nooit onthoudquote:Op zondag 7 september 2008 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
linkje van de politieauto? of welke.. die wil ik iig nog wel zien
Dollars is het verzamelpunt in Nijmegen van alternatievelingen en HLO-studentenquote:Op zondag 7 september 2008 21:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Haha, groot gelijk![]()
wil je geen foto's van mij posten ajbquote:Op zondag 7 september 2008 21:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even foto's van het toestel overzetten.. dan ga ik zo een foto posten van mij en een![]()
!
Ik zag het al, ga het zo even bekijken moest nog wat installeren..quote:Op zondag 7 september 2008 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet ff bijlezen, linkje.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zag het al, ga het zo even bekijken moest nog wat installeren..
Minder.quote:
Nee ik zat op die eerst foto te denken wat ik er allemaal van kan makenquote:Op zondag 7 september 2008 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
je kijkt echt naar dat beest van "is dat nou een biefstuk???![]()
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |