Ik ken jouquote:Op zondag 7 september 2008 21:28 schreef ImTheBase het volgende:
Ben ik als Arnhemmer die zo nu en dan in Nijmegen uitgaat ook welkom?
Als je aardig tegen mij doet zeker wetenquote:Op zondag 7 september 2008 21:28 schreef ImTheBase het volgende:
ik regel de intake voor vrouwenquote:Op zondag 7 september 2008 21:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik geloof dat Piet of Swarma dan wat vragen hebben
En al doet "men" dat niet is 't wel te waarderen als je gewoon je eigen ding doet en 't uitdraagt als leuk zijndequote:Op zondag 7 september 2008 21:24 schreef LastRequest het volgende:
Vind het ook niet erg als je kritiek geeft, maar mag wel iets genuanceerder eigenlijk.
Vandaar dat er zo weinig in dit topic rondzwervenquote:Op zondag 7 september 2008 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik regel de intake voor vrouwen![]()
Stel jezelf ff voor, wat doe je, hoe oud ben je, etc.quote:Op zondag 7 september 2008 21:28 schreef ImTheBase het volgende:
Ja hij eist iets teveel qua respect opbrengen.quote:Op zondag 7 september 2008 21:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vandaar dat er zo weinig in dit topic rondzwerven
Dat bleek vanmiddag wel jaquote:Op zondag 7 september 2008 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik regel de intake voor vrouwen![]()
de rest durft gewoon niet en ik ben erg nieuwschierigquote:
Haha, groot gelijkquote:Op zondag 7 september 2008 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de rest durft gewoon niet en ik ben erg nieuwschierig
Tent van Pietjequote:Op zondag 7 september 2008 21:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Haha, groot gelijk![]()
Trouwens, waarom scoorde ik eigelijk punten toen ik zei dat ik naar Samson & Dollars ging?
Dat zei ik geloof ik, kom daar ook vaak en beide zijn favoriete kroegen in Nijmegenquote:Op zondag 7 september 2008 21:39 schreef xalo het volgende:
Trouwens, waarom scoorde ik eigelijk punten toen ik zei dat ik naar Samson & Dollars ging?
Hm.. niet meegekregen danquote:Op zondag 7 september 2008 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zei ik geloof ik, kom daar ook vaak en beide zijn favoriete kroegen in Nijmegen.
Je moet ff bijlezen, linkjequote:
Nee, van een film met die dude waarvan ik de naam nooit onthoudquote:Op zondag 7 september 2008 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
linkje van de politieauto? of welke.. die wil ik iig nog wel zien
Dollars is het verzamelpunt in Nijmegen van alternatievelingen en HLO-studentenquote:Op zondag 7 september 2008 21:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Haha, groot gelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |