* Bjoro ligt er ook al in. 1e comp we wedstrijd met 4quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:16 schreef appelsientje het volgende:
Goed ik duik erin
Fijne avond nog
Een ticket naar Uzbekistan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:26 schreef tong80 het volgende:
Wat verdient Pim Verbeek nou ?
Wat vindt ie morgen in zijn buidel ?
Neequote:Op zaterdag 6 september 2008 23:54 schreef SCH het volgende:
Het zijn toch kangaroes?
quote:Op zondag 7 september 2008 00:08 schreef SCH het volgende:
Nee, ik ben een goeroe, da's weer wat anders
106quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:49 schreef denthemen het volgende:
Tong, hoeveel notes heb jij?
Verder duik, rol, vlieg, struikel ik mijn bed weer in
quote:Op zondag 7 september 2008 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
106
Bluezz aan het rukken op Barry Hay.
Nu doet ie Thin Lizzy
Ik ben op weg je in te halenquote:
Ik zag 106quote:
Oud nieuws, je tong gaat rimpelenquote:Op zondag 7 september 2008 00:15 schreef tong80 het volgende:
106
Bluezz aan het rukken op Barry Hay.
Nu doet ie Thin Lizzy
Zekerquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 04:24 schreef tong80 het volgende:
Mooie dienst Appelsientje.
Smijt boris in het nog net niet leeggelopen badquote:Op zondag 7 september 2008 16:56 schreef borisz het volgende:
* Boris gooit een emmer modder over Bloes heen
Ben ik tenminste weer schoonquote:Op zondag 7 september 2008 16:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Smijt boris in het nog net niet leeggelopen bad
Je moet wel zeep gebruiken als je je wast tante, je ruikt je zelf denk ikquote:
Laat maar gewoon in de doos zitten danquote:Op zondag 7 september 2008 19:53 schreef borisz het volgende:
Mart Smeets moeten ze echt alleen bij het wielrennen, schaatsen of OS uit de doos halen. Anders is hij totaal niet geintresseerd om dingen te presenteren.
quote:Op zondag 7 september 2008 19:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Laat maar gewoon in de doos zitten dan
arme ria visserquote:Op zondag 7 september 2008 19:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Laat maar gewoon in de doos zitten dan
quote:
Jottemquote:Op zondag 7 september 2008 21:52 schreef dndiek het volgende:
[..]de ontknoping van de Eredivisie 2006/2007 net op EredivisieLive
Maar toch verlorenquote:
Idd...quote:Op zondag 7 september 2008 23:29 schreef tong80 het volgende:
Wat een rust hier.
Nadal is aan het winnen
idem.quote:Op maandag 8 september 2008 00:56 schreef tong80 het volgende:
Jammer ik had graag Nadal Federer gezien.
gossiequote:Op maandag 8 september 2008 08:12 schreef borisz het volgende:
MOgge
komende dagen wordt er aan de dakkapel gewerkt.
Zielige poes
Poes is nu wat rustiger, heeft een goed plekje gevonden. Maar net liep ze rondjes in het huis op zoek naar een goede plek.quote:Op maandag 8 september 2008 09:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
gossie
wij moeten vlg. week dinsdag Xena wegbrengen naar het pension voor 3 weken, ook al zo klotuh
Ik had nog aan je gedacht toen de regen begonquote:Op maandag 8 september 2008 11:16 schreef Suijk het volgende:
Mogguh.
F1 was super, mooie ontknoping en op zo'n moment is regen eigenlijk helemaal niet zo erg.
Officieel wel.quote:Op maandag 8 september 2008 16:53 schreef Ole het volgende:
Jeeej wat druk hier![]()
Allemaal zo hard aan het werk/studie?
mag ik morgenmiddag weerquote:
heb je zoveel gezopen van het weekend?quote:Op maandag 8 september 2008 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik voel me nog net als toen ik vanmiddag wakker werd, in ieder geval.
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom net binnen.
Maar als ik niet gewenst ben, ga ik wel weer hoor...
Dan kunnen we weer Bjoro-spottenquote:Op maandag 8 september 2008 18:15 schreef Bjoro het volgende:
Vanavond naar de opnames van Holland Sport. Ben benieuwd bij petje op, petje af.
leuk.quote:Op maandag 8 september 2008 18:15 schreef Bjoro het volgende:
Vanavond naar de opnames van Holland Sport. Ben benieuwd bij petje op, petje af.
*tik*tak*tik*tak*quote:
Pak anders ff zijn tvquote:Op maandag 8 september 2008 22:05 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Even afstandbediening van huisgenoot gepakt, hopelijk kan ik rtl7 nu wel vinden!
wat heeft die trol nou weer?quote:
Ik wist dat jij ging reageren.quote:
dat mens moet eens in de NZ lijn verdwijnenquote:Op maandag 8 september 2008 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wist dat jij ging reageren.
Ze zat in het programma van Max Westerman. Al dr regeltjes
quote:Op maandag 8 september 2008 22:26 schreef tong80 het volgende:
Bos gaat tegenwoordig voor half elf slapen nu ie op zichzelf woont.
Hij werd door zijn vader gedwongen tot half 12 wakker te blijven.
alles prima hierquote:Op maandag 8 september 2008 23:28 schreef Bos81 het volgende:
Slapen lukt niet echtEendje
Lang geleden, alles goed?
Okeequote:Op dinsdag 9 september 2008 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alles prima hierja weer erg druk gehad, dus niet aan FOK! toegekomen. Nu gelukkig wel weer, toch lekker met een biertje erbij
Ja, ik voel me best al thuis hier.quote:en hoe is het daar bij u? Al een beetje lekker gesetteld?
Ik zou ervoor zijnquote:Op dinsdag 9 september 2008 07:55 schreef Ole het volgende:
Ik ben ovgs principieel tegen beginnen met werken om 9 uur
Lijkt me echt vreselijk, college van Olequote:
Nee hoor, het is altijd heel gezellig bij mij in de klas! Ik heb dan ook hele leuke lievequote:Op dinsdag 9 september 2008 08:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk, college van Ole
Linkje? Al gezien...quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:13 schreef borisz het volgende:
net deel 1 van buzzer gezien. Word je wel een beetje stil van.
Buzzer ken ik indirect ook een beetje via mijn moeder.
Buzzur? Serie? Ik mis volgens mij watquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Voorlopig werd ik niet stil van die serie over buzzer. Wat is er precies gebeurt? Ik kan niet zo goed tegen het gehakkel van SunChaser...
De bescheidenheid!quote:Op maandag 8 september 2008 23:58 schreef Bjoro het volgende:
en was ik in beeld ? Zat vlak naast de zangeres annex winnares van de quiz. Ging zelf bij vraag 1 al zitten
Hebben we wel al eens over zitten brainstormen. Maar we houden het eerst maar eens hierbijquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:04 schreef VoreG het volgende:
Wil je je alleen bezig houden met Zeeland of ben je van plan te groeien naar een nationale site?
Is Zeeland dan niet erg klein om daar full-time mee bezig te zijn?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hebben we wel al eens over zitten brainstormen. Maar we houden het eerst maar eens hierbij.
Zo'n site staat of valt met je betrouwbaarheid van berichten. Dat is landelijk ontzettend lastig, kijk maar naar al die prutsites.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is Zeeland dan niet erg klein om daar full-time mee bezig te zijn?
90% van Zeeland moet nog kaarsen branden voor het licht 's avonds, laat staan dat er internet is.
Dat zou een eerste stap kunnen zijn. Of Zuid-Holland-Zuid kan ook nog, er zijn weinig nieuwssites over mooie verenigingen als Nieuwenhoorn!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zo'n site staat of valt met je betrouwbaarheid van berichten. Dat is landelijk ontzettend lastig, kijk maar naar al die prutsites.
Misschien eerst nog uitbreiden naar West Brabant, daar is ook nog weinig over.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is Zeeland dan niet erg klein om daar full-time mee bezig te zijn?
90% van Zeeland moet nog kaarsen branden voor het licht 's avonds, laat staan dat er internet is.
Zijn vrouw is vorig jaar (? ) overledenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:38 schreef appelsientje het volgende:
Buzzur? Serie? Ik mis volgens mij wat
ooo wacht ff daar heb ik wel iets van mee gekregen volgens mij, oke daar gaat het dus over.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn vrouw is vorig jaar (? ) overledenBlijft dus achter met 2 kleine dochtertjes.
Wauw, succes sendjequote:Op dinsdag 9 september 2008 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Hehe. We hebben een internetsite over Voetbal In Zeeland, http://www.voetbalinzeeland.nl, waarop we alles over het amateurvoetbal in onze provincie gaan bijhouden. De bedoeling is dat dit op termijn kan uitgroeien tot een bedrijf waaraan wij beiden fulltime aan gaan werken.
Nog ff en je loopt binnen met je sitequote:Op dinsdag 9 september 2008 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
En nu gaan we maar naar de baas toe.
.
Nee ik ben nutteloosquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:25 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand zin?
Geen kekke headers voor Grulez?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:29 schreef Grulez het volgende:
Aan zulke onzin doe ik niet mee.
je wil de Utrecht tak gaan eploiteren?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:04 schreef VoreG het volgende:
Wil je je alleen bezig houden met Zeeland of ben je van plan te groeien naar een nationale site?
dit is een mooie proeftuin, je kan mooi contacten opbouwen met de clubs zodat je nieuws ook direct krijgt! En voor uitbreiding zou je mensen moeten hebben die erg bekend zijn in bepaalde regio's, mensen als MethodMich bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hebben we wel al eens over zitten brainstormen. Maar we houden het eerst maar eens hierbij.
Jep, mijn moeder was nog op de begrafenis van zijn vrouw.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn vrouw is vorig jaar (? ) overledenBlijft dus achter met 2 kleine dochtertjes.
We móeten winnen toch?quote:
Salonremise dus.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:25 schreef borisz het volgende:
Puntje is genoeg.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:27 schreef pascalheister het volgende:
Volgende week op gesprek bij de hypotheker, eens kijken wat er allemaal mogelijk is
nee, ook niet echt wat op het oog.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat voor iets zoek je. Een flatje of gewoon een rijtjeshuis?
Of heb je al iets gekocht?
OKeequote:Op dinsdag 9 september 2008 21:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, ook niet echt wat op het oog.
Ga voor een rijtjeshuis en dan eventueel zelf nog wat kluswerk doen.
Briljante afleveringquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:07 schreef borisz het volgende:
Het restaurant waar Gordon Ramsey nu mee bezig is
Van een ex-collegaquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:55 schreef tong80 het volgende:
Sjimz terug van het werk ?
Of van het studeren ?
Wanneer stop je je blauwe kostuum definitief in de kast ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van een ex-collega
Morgen mijn roostervrije dag.
Morgen moet ik mijn laatste spullen inleveren.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer stop je je blauwe kostuum definitief in de kast ?
fijn dat er iemand over ons waaktquote:Op woensdag 10 september 2008 06:00 schreef sjimz het volgende:
Nee hoor, ik moest ook even en nu ben ik waker
ach arme.. en dan heb je nog wel een rooster vrije dagquote:
Je kan beter de hele dag op een monteur gaan zitten wachtenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 08:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan beter de hele dag op een monteur gaan zitten wachten
Ik had niet eens gezien dat je er ook wasquote:
Ik weet het niet precies maar iets zegt me dat gewoon de indeling veel overzichtelijker kan.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er te druk aan? Te veel tekst, te veel onderwerpen, te veel reclame spots?
Ik ben vrij en was er om 06.00 uur al uitquote:Op woensdag 10 september 2008 08:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Fucking hell borisz, je hebt een dag vrij en je bent om 08.20 je bed uit.
De laatste dingen van de verbouwing worden vandaag geregeld. Dus ik moest er wel vroeg uitquote:Op woensdag 10 september 2008 08:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Fucking hell borisz, je hebt een dag vrij en je bent om 08.20 je bed uit.
quote:Op woensdag 10 september 2008 08:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben vrij en was er om 06.00 uur al uit
Ah oke, dat is wel een plausibele verklaring...quote:Op woensdag 10 september 2008 08:23 schreef borisz het volgende:
[..]
De laatste dingen van de verbouwing worden vandaag geregeld. Dus ik moest er wel vroeg uit.
Mee eens.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar iets zegt me dat gewoon de indeling veel overzichtelijker kan.
Dan heb ik het vooral over de main pagina hoor want de rest vind ik wel duidelijk.
Maar die eerste pagina is toch het eerste wat men ziet.
Ze zijn al weer lekker aan het timmeren.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah oke, dat is wel een plausibele verklaring...
Oh ja daar las ik iets van. Jij wist tenminste wanneer ze kwamenquote:Op woensdag 10 september 2008 08:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze zijn al weer lekker aan het timmeren.We hebben een nieuw dakkapel en vandaag zijn de laatste dingetjes aan de beurt.
Ikzelf vind het juist fijner als ik scroll.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is dus juist voor gekozen dat er niet of ampergescrolled hoeft te worden. Eén oogopslag en je ziet het laatste nieuws, plus twee achtergronden. Zo veel lijkt mij dat toch niet?
Jij ook alleen met een ruimere spelingquote:Op woensdag 10 september 2008 08:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh ja daar las ik iets van. Jij wist tenminste wanneer ze kwamen.
Ik snap de keuze ook wel, ik dacht al dat zoiets erachter stak.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is dus juist voor gekozen dat er niet of ampergescrolled hoeft te worden. Eén oogopslag en je ziet het laatste nieuws, plus twee achtergronden. Zo veel lijkt mij dat toch niet?
Maar goed dat je weer terug naar school gaat.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ikzelf vind het juist fijner als ik scroll.
Kan ik me tenminste op 1 nieuwsfeit concentreren zonder dat ik wordt afgeleid.
Maar dat ben ik.
touche.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar goed dat je weer terug naar school gaat.
Berg eerst maar die zweep op, dan komt men wel weerquote:Op woensdag 10 september 2008 14:44 schreef Ole het volgende:
nou gezellig!
You're to sexy for this pub.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:44 schreef Ole het volgende:
nou gezellig!
Neuke?quote:
Wild.quote:
Geen behoefte om in dat topic te posten. Maar hoe was de uitspraak van die naam ook al weer.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:29 schreef Ole het volgende:
Voor de roddelliefhebbers:
[RACHELGATE] ouders Rachel Hazes brengen boek uit
Geyl mokkel irl hoor.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:03 schreef rubbereend het volgende:oi
hoe halen ze het toch in hun hoofd om dat gedrocht Lieke van Lexmond weer voor de Playboy te vragen
irl is ze hoe mogelijk nog viezerquote:
Met of zonder fotosjop?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen GTST vanavond )(*&(*&(^$*$#
morgen papadagquote:
Welkom in Nederland....quote:Op woensdag 10 september 2008 20:51 schreef RayMania het volgende:
Ik liep vanavond naar huis vanaf het station. Kom ik langs een groep Marokkanen. Werd ik bekogeld met stenen. Ik zei niets, ik keek niet, helemaal niets. Uurtje daarvoor zag ik twee kleine Mocro's pennen stelen bij de Bruna. Gezellige mensen.
Ja, dat krijg je he als je de hele dag niet eetquote:Op woensdag 10 september 2008 20:51 schreef RayMania het volgende:
Ik liep vanavond naar huis vanaf het station. Kom ik langs een groep Marokkanen. Werd ik bekogeld met stenen. Ik zei niets, ik keek niet, helemaal niets. Uurtje daarvoor zag ik twee kleine Mocro's pennen stelen bij de Bruna. Gezellige mensen.
Gelukkig is niet iedereen zo, maar het wordt wel steeds erger. Ik heb bewust maar niks gezegd en niet omgekeken, want tegenwoordig word je dan in elkaar geslagen. En jonge mocro's hebben altijd tachtig broers en die wil je niet liever op je dak hebbenquote:
True!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef RayMania het volgende:
Gelukkig is niet iedereen zo, maar het wordt wel steeds erger. Ik heb bewust maar niks gezegd en niet omgekeken, want tegenwoordig word je dan in elkaar geslagen. En jonge mocro's hebben altijd tachtig broers en die wil je niet liever op je dak hebben.
Dat krijg je als nou als mod.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:51 schreef RayMania het volgende:
o ja, het is de 10de!! hoeveel heb je gewonnen tong?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, het is de 10de!! hoeveel heb je gewonnen tong?
Denk dat het m'n FOK!shirt was ja.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, het is de 10de!! hoeveel heb je gewonnen tong?
Staatsloterij tongquote:
Okquote:
Tegen Nantes inderdaad. Vergeet je nooit meer.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:25 schreef SCH het volgende:
Morgen 11 september, weet nog precies dat er 7 jaar geleden een CL-wedstrijd was van PSV die avond.
Ik zat die dag met griep thuis.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tegen Nantes inderdaad. Vergeet je nooit meer.
Ik lag met griep in bed en was de laatste Nederlander die wist wat er was gebeurd.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:25 schreef SCH het volgende:
Morgen 11 september, weet nog precies dat er 7 jaar geleden een CL-wedstrijd was van PSV die avond.
Jij was toen toch nog hetero?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had je misschien niet meer geleefd
Je was toen 5 toch?
Dat valt ook niet snel op te lossen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:53 schreef Againzender het volgende:
gvd, krijg net een berichtje van een collega dat ook ons pand ontruimd is vanwege verzakkingen door de NZ lijn
Goeiemorgenquote:Op donderdag 11 september 2008 00:18 schreef RayMania het volgende:
Boogerd wil ook terugkeren.
Was het ook.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:12 schreef tong80 het volgende:
Zo Herman Brusselmans in DWDD.
Schijnt erg leuk te zijn.
Ik vlieg op 9/11 naar Amerika!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:25 schreef SCH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |