Niet van de partij, die week heb ik de kids! Volgende keer beter!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:24 schreef beelz het volgende:
Volgens de poll van paar posts terug is het 3 oktober
Slayer?quote:
Als het mijn moeder zou zijn zou ik het nog even een handje helpen dat het haar laatste weekend zou zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 08:57 schreef navvy het volgende:
Nu kan je me voor veel dingen vragen maar om het uur iemand wakker maken.......als het mijn moeder zou zijn vrees ik dat dit weekend haar laatste zou zijn......damn....koffie?
Post dan wel ff het filmpje op youtube (of 123videoquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Als het mijn moeder zou zijn zou ik het nog even een handje helpen dat het haar laatste weekend zou zijn
Popfront is leukquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren voor het eerst in jaren in popfront geweest. Was leuk
Wilbert is een goed jonkquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:26 schreef stbabylon het volgende:
Nou hoop ik dat het goed onthouden heb, iig Wilbert en volgens mij heette ze Jacqueline (maar ik ben ontZETTEND slecht in namen).
Zie. Slecht in namenquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Wilbert is een goed jonk
Jacqueline lijkt me sterk, we hebben geen vrijwilliger die Jacqueline heet
Ow dat is Patricia.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zie. Slecht in namenGrote meid iig. Tattoos op der vingers.
Als jij het zegtquote:
Tries voor intimi?quote:
begint nu ook minder te wordenquote:Op zondag 14 september 2008 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nergens last van (vreemd genoeg)
Bedanktquote:Op zondag 14 september 2008 01:13 schreef MrManiak het volgende:
Voor de jarigen;gefeliciteerd nog! Erg laat, maar beter laat dan nooit he.
3 oktober meet dus? Waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |