Bedanktquote:Op donderdag 11 september 2008 12:36 schreef beelz het volgende:
Gefeliciteerd Misstique en Elfletterig![]()
Als iedereen die mij feliciteert, een charme-offensief voor ogen heeft... poeh...quote:Op donderdag 11 september 2008 12:57 schreef navvy het volgende:
Is dit een charme offensief?
Dank u, dank uquote:Op donderdag 11 september 2008 13:23 schreef rudedeltadude het volgende:
Ohw en Misstique en Elfletterig ook gefeliciteerd![]()
Bedankt ookquote:Op donderdag 11 september 2008 13:37 schreef ghizzer het volgende:
Mistique en Elflettering gefeliciteerd met jullie verjaardag! En als Beelz ook jarig is, dan natuurlijk ook van harte!![]()
quote:
quote:11-09-2008: Kut user Beelz doet eens niet gemeen. Suggestie: 48 uur ban
Ik ben ziek... zit met koorts op de bank te gamen... tussendoor lees ik op Fok... Niets te doen iddquote:Op donderdag 11 september 2008 14:23 schreef rudedeltadude het volgende:
hahahaha... Beelz ga jij ff lekker het Feedback topic lezen... haha...
Als je dan echt niks te doen hebt mag je hier de was ook wel op komen vouwen hoor
dude....quote:Op donderdag 11 september 2008 16:00 schreef Devlinsect het volgende:
is dit het centrale 'feliciteer mij hier met bijbehoredenk*nkerlelijke niet grappige kattenfoto's' topic geworden.
![]()
Poekies liev!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:00 schreef Devlinsect het volgende:
is dit het centrale 'feliciteer mij hier met bijbehoredenk*nkerlelijke niet grappige kattenfoto's' topic geworden.
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:00 schreef Devlinsect het volgende:
![]()
Ja. Weest welkom.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:00 schreef Devlinsect het volgende:
![]()
Toch niet alleen hier?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd lekker negatief hier...
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:00 schreef Devlinsect het volgende:
![]()
is al geweestquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:56 schreef Radobe het volgende:
Zeg, wanneer is die meet nu?
primaquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:24 schreef beelz het volgende:
Volgens de poll van paar posts terug is het 3 oktober
een cursus nederlands?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:46 schreef stbabylon het volgende:
Morgenavond weer de stad in
En tsja, voor vanavond nog niks geplant. Ideeën??
Yep, is op vrijdag.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:08 schreef Kekaa het volgende:
ja, 3 oktober?
Ik ga er even over nadenken. Op een vrijdag is dat, of niet? Vriendje doet dat oefenen in Popfront, dus misschien ben ik er wel.
Niet van de partij, die week heb ik de kids! Volgende keer beter!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:24 schreef beelz het volgende:
Volgens de poll van paar posts terug is het 3 oktober
Slayer?quote:
Als het mijn moeder zou zijn zou ik het nog even een handje helpen dat het haar laatste weekend zou zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 08:57 schreef navvy het volgende:
Nu kan je me voor veel dingen vragen maar om het uur iemand wakker maken.......als het mijn moeder zou zijn vrees ik dat dit weekend haar laatste zou zijn......damn....koffie?
Post dan wel ff het filmpje op youtube (of 123videoquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Als het mijn moeder zou zijn zou ik het nog even een handje helpen dat het haar laatste weekend zou zijn
Popfront is leukquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren voor het eerst in jaren in popfront geweest. Was leuk
Wilbert is een goed jonkquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:26 schreef stbabylon het volgende:
Nou hoop ik dat het goed onthouden heb, iig Wilbert en volgens mij heette ze Jacqueline (maar ik ben ontZETTEND slecht in namen).
Zie. Slecht in namenquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Wilbert is een goed jonk
Jacqueline lijkt me sterk, we hebben geen vrijwilliger die Jacqueline heet
Ow dat is Patricia.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zie. Slecht in namenGrote meid iig. Tattoos op der vingers.
Als jij het zegtquote:
Tries voor intimi?quote:
begint nu ook minder te wordenquote:Op zondag 14 september 2008 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nergens last van (vreemd genoeg)
Bedanktquote:Op zondag 14 september 2008 01:13 schreef MrManiak het volgende:
Voor de jarigen;gefeliciteerd nog! Erg laat, maar beter laat dan nooit he.
3 oktober meet dus? Waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |