Ben daar ook nog wezen kijken toen ik een appartement zocht. Mooi gebouw, leuk zwembad, maar die kamertjes zijn me veel te klein.quote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef stbabylon het volgende:
Een bekende woont er nu in een appartementen complex met zwembad voor het complex. Het gaat de slechte kant op met de bronx![]()
Kwestie van karmaquote:Op zondag 28 september 2008 22:03 schreef Misstique het volgende:
Ik ben destijds uit de Bronx gevlucht naar Stadshagen, omdat ik me er niet meer veilig voelde.
Nu gaan ze Holtenbroek platgooien en opnieuw opbouwen en stromen al die tokkies weer naar Stadshagen.
Top geregeld hoor..
Jij woont ook in een tokkie wijkquote:
Pardon? Goed, Assendorp heeft misschien 2 straten met een aantal tokkiefamilies, maar over het algemeen is het tokkie vrij.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jij woont ook in een tokkie wijk
(Nu ik er zo over nadenk heeft Zwolle helemaal geen fatsoenlijke wijken...)
Spolde?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:30 schreef Misstique het volgende:
Spoolde is een heel fatsoenlijke wijk..
Misschien geen tokkies, maar als je kijkt naar hoe de verhuurders de studentenwoningen onderhouden, dan mag die wijk ook wel eens een opknap beurt hebben. Voor de rest is het wel een hele aardige wijk.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pardon? Goed, Assendorp heeft misschien 2 straten met een aantal tokkiefamilies, maar over het algemeen is het tokkie vrij.
Ik weet 't, voel me soms best ongemakkelijk tussen 't plebs maar ik pas me wel aan...... integreren kan je leren! Daarom ram ik medeflatbewoners met mandjes na 24 blikken euroshopperbier. Pis van 't balkon en heb de scanner de hele dag aan staan. Ik moet alleen nog naar 't asiel om een kutkeffer aan te schaffen die ik 1x per dag uit kan laten op mijn opgevoerde sparta-met.quote:
Dat is meer een gehucht op zichzelf dan een wijk. Het ligt nergens echt tegenaan en de bewoners lullen daar nog meer over elkaar dan een stel staphorster gereformeerden die een meid in een spijkerbroek zien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:30 schreef Misstique het volgende:
Spoolde is een heel fatsoenlijke wijk..
Heey iedere keer als we bij jou zijn mogen Beelz en ik niet van het balkon pissen...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik weet 't, voel me soms best ongemakkelijk tussen 't plebs maar ik pas me wel aan...... integreren kan je leren! Daarom ram ik medeflatbewoners met mandjes na 24 blikken euroshopperbier. Pis van 't balkon en heb de scanner de hele dag aan staan. Ik moet alleen nog naar 't asiel om een kutkeffer aan te schaffen die ik 1x per dag uit kan laten op mijn opgevoerde sparta-met.
Dat hoeft niet meer. had vanmorgen om 5 voor 9 rijexamen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:42 schreef ghizzer het volgende:
Swollywood, als je dit nog leest vandaag, zet 'm op!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet jij nu wel heel goed kunen rijden!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:15 schreef Ps2K het volgende:
gefeliciteerd Swolly. Maar je kunt pas echt rijden na je eerste ongeluk
Vergeleken met die lui in Rome rijdt ik heel erg netjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Dan moet jij nu wel heel goed kunen rijden!!!
Ow ja, feli Swol!!
Dude... Don't get high on your own supplyquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef ghizzer het volgende:
Grappig detail.. in 2008 ben ik 23 geworden en het is vandaag op de dag precies dat ik 23 maanden geleden slaagde voor het afrijden in Deventerror.
Voorlopig ff niet, kan op de zaak voldoende rijden en als ik over een tijdje een auto aanschaf eerst maar een barrel van een paar honderd euro met een jaar APK of zo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:49 schreef Devlinsect het volgende:
Ga je gelijk een auto aanschaffen of wacht je nog ff?
ok gappie van Bas.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Dude... Don't get high on your own supply
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jij woont ook in een tokkie wijk
(Nu ik er zo over nadenk heeft Zwolle helemaal geen fatsoenlijke wijken...)
Oeh vanavond? Onder voorbehoud doe ik er ook nog wel een paar mee dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:35 schreef swollywood het volgende:
Vanavond de ZUIPMEET in het Popfront.![]()
Uurtje of 8 zoals gewoonlijk ga ik maar weer van uit dan?
Wie komen er nu wel en wie niet?
Ik ga trouwens niet zuipen. Paar biertjes en dan aan de fris. Zaterdagmorgen ga ik naar een crematie.
Ben er niet bij. Heb andere verplichtingenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:35 schreef swollywood het volgende:
Vanavond de ZUIPMEET in het Popfront.![]()
Uurtje of 8 zoals gewoonlijk ga ik maar weer van uit dan?
Wie komen er nu wel en wie niet?
Ik ga trouwens niet zuipen. Paar biertjes en dan aan de fris. Zaterdagmorgen ga ik naar een crematie.
WTF! Een meet zonder Beelz?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:50 schreef beelz het volgende:
Ik ben er vanavond ook niet bij... Hiphop
En heb ook een verjaardag.
quote:
Ja ik ben allergisch voor hiphop... krijg ik overal jeuk enzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:31 schreef swollywood het volgende:
[..]
WTF! Een meet zonder Beelz?![]()
[..]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef ghizzer het volgende:
hihi Doorgewinterd treedt ook op. En laat ik nou net die gasten kennen..ik scoor hier geen punten de afgelopen dagen.
Dan maar eens ff een serieuse reactie:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:20 schreef navvy het volgende:
Swol, je bent wel in een erg jolige stemming voordat je naar een crematie moet. Who died?
Pfff idd. Ik rijd maandags nu naar Noordwijk en donderdags weer terug naar Zwolle. Wat een fucking drama! Afgelopen donderdag 160km in 3,5 uurquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:08 schreef navvy het volgende:
Al doende leert men rijden!!
Morgen mag ik mijn kunstje weer vertonen richting Apeldoorn.....d'r komt een dag swoll dat je autorijden gaat vervloeken......die dag ga ik morgen meemaken!
Haleluja en gegroet!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:42 schreef GLITCH. het volgende:
Toekomstige Zwollenaar meldt zich!
Woon nu in een gat ernaast.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:41 schreef beelz het volgende:
Pfff gister kies laten trekken... ik hou niet zo van tandartsen... mijn hele bek doet zeer en ik ben compleet wasted door de pijnstillers. Mijn ontbijt was interessant: 400mg ibuprofen, 1000mg paracetamol en 100mg caffeine.
Vloeibaar ontbijt is voor wijvenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
Met die cocktail kun je de maag flink mee beschadigen.
"ja maar kan niet eten".
Dan drink je een fruitontbijt, bak yoghurt or what so ever.
En een echte kerel volstaat een beetje pijn hè.![]()
Assendorperstraat hier!quote:
Al een wijk op het oog waar je wil gaan wonen dan? Of blijf je in Deventer en ga je toch naar Tilburgquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef mordradead het volgende:
Ik ben vandaag ook in Zwolle geweest, ik moest dus naar Windesheim maar liep helemaal verkeerdblijkbaar had ik niet goed opgelet... kwam ik bij een of andere gereformeerde hogeschool uit.
Dus toen maar even mezelf op een toeristische tour door Assendorp getrakteerd. Daarna toch maar goed gelopen en wat dingen daar gefixt, donderdag dus beginnen in 1I. Windesheim is goed te doen vanaf het station als je in 1x goed loopt.... de eerste tijd dus even heen/weer reizen om te checken of het wel bevalt en als dat zo is maar een kamer zoeken.
Holtenbroek ftwquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:39 schreef GLITCH. het volgende:
Waar in Zwolle wonen jullie?
Dus je geeft aan dat je een ontbijt hebt van medicatie + caffeïne en vervolgens zeg je dat niet kan eten om dat je een kies mist, iets is voor faalhazen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Vloeibaar ontbijt is voor wijven
Ik eet alleen warm spul. Dood dier is favoriet en vanavond eet ik gewoon dood dier. Niet kunnen eten omdat je een kies mist is voor faalhazen.
Deventer? Wat is daar te doen dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Al een wijk op het oog waar je wil gaan wonen dan? Of blijf je in Deventer en ga je toch naar Tilburg
Zwolle-Zuid (Geren om precies te zijn)quote:
Het eerste wat je binnen krijgt is ontbijt. Ik eet 's ochtends bijna nooit. Vandaag was het eerste wat ik binnen kreeg een fijne cocktail van pijnstillers.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus je geeft aan dat je een ontbijt hebt van medicatie + caffeïne en vervolgens zeg je dat niet kan eten om dat je een kies mist, iets is voor faalhazen?
Ik snap je niet mèn.![]()
Ik woon in Dieze
OK. Jouw maag. Niet de mijne.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Het eerste wat je binnen krijgt is ontbijt. Ik eet 's ochtends bijna nooit. Vandaag was het eerste wat ik binnen kreeg een fijne cocktail van pijnstillers.
Dieze Oost jeweets. Geen Westquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:47 schreef Elfletterig het volgende:
Ik woon ook in Dieze. Best veel Dieze hier.
Gozert, we zijn klasgenotenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef mordradead het volgende:
Ik ben vandaag ook in Zwolle geweest, ik moest dus naar Windesheim maar liep helemaal verkeerdblijkbaar had ik niet goed opgelet... kwam ik bij een of andere gereformeerde hogeschool uit.
Dus toen maar even mezelf op een toeristische tour door Assendorp getrakteerd. Daarna toch maar goed gelopen en wat dingen daar gefixt, donderdag dus beginnen in 1I. Windesheim is goed te doen vanaf het station als je in 1x goed loopt.... de eerste tijd dus even heen/weer reizen om te checken of het wel bevalt en als dat zo is maar een kamer zoeken.
hahaha.. keuzes he (hap hapquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Al een wijk op het oog waar je wil gaan wonen dan? Of blijf je in Deventer en ga je toch naar Tilburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |