Pfff idd. Ik rijd maandags nu naar Noordwijk en donderdags weer terug naar Zwolle. Wat een fucking drama! Afgelopen donderdag 160km in 3,5 uurquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:08 schreef navvy het volgende:
Al doende leert men rijden!!
Morgen mag ik mijn kunstje weer vertonen richting Apeldoorn.....d'r komt een dag swoll dat je autorijden gaat vervloeken......die dag ga ik morgen meemaken!
Haleluja en gegroet!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:42 schreef GLITCH. het volgende:
Toekomstige Zwollenaar meldt zich!
Woon nu in een gat ernaast.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:41 schreef beelz het volgende:
Pfff gister kies laten trekken... ik hou niet zo van tandartsen... mijn hele bek doet zeer en ik ben compleet wasted door de pijnstillers. Mijn ontbijt was interessant: 400mg ibuprofen, 1000mg paracetamol en 100mg caffeine.
Vloeibaar ontbijt is voor wijvenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
Met die cocktail kun je de maag flink mee beschadigen.
"ja maar kan niet eten".
Dan drink je een fruitontbijt, bak yoghurt or what so ever.
En een echte kerel volstaat een beetje pijn hè.![]()
Assendorperstraat hier!quote:
Al een wijk op het oog waar je wil gaan wonen dan? Of blijf je in Deventer en ga je toch naar Tilburgquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef mordradead het volgende:
Ik ben vandaag ook in Zwolle geweest, ik moest dus naar Windesheim maar liep helemaal verkeerdblijkbaar had ik niet goed opgelet... kwam ik bij een of andere gereformeerde hogeschool uit.
Dus toen maar even mezelf op een toeristische tour door Assendorp getrakteerd. Daarna toch maar goed gelopen en wat dingen daar gefixt, donderdag dus beginnen in 1I. Windesheim is goed te doen vanaf het station als je in 1x goed loopt.... de eerste tijd dus even heen/weer reizen om te checken of het wel bevalt en als dat zo is maar een kamer zoeken.
Holtenbroek ftwquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:39 schreef GLITCH. het volgende:
Waar in Zwolle wonen jullie?
Dus je geeft aan dat je een ontbijt hebt van medicatie + caffeïne en vervolgens zeg je dat niet kan eten om dat je een kies mist, iets is voor faalhazen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Vloeibaar ontbijt is voor wijven
Ik eet alleen warm spul. Dood dier is favoriet en vanavond eet ik gewoon dood dier. Niet kunnen eten omdat je een kies mist is voor faalhazen.
Deventer? Wat is daar te doen dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Al een wijk op het oog waar je wil gaan wonen dan? Of blijf je in Deventer en ga je toch naar Tilburg
Zwolle-Zuid (Geren om precies te zijn)quote:
Het eerste wat je binnen krijgt is ontbijt. Ik eet 's ochtends bijna nooit. Vandaag was het eerste wat ik binnen kreeg een fijne cocktail van pijnstillers.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus je geeft aan dat je een ontbijt hebt van medicatie + caffeïne en vervolgens zeg je dat niet kan eten om dat je een kies mist, iets is voor faalhazen?
Ik snap je niet mèn.![]()
Ik woon in Dieze
OK. Jouw maag. Niet de mijne.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Het eerste wat je binnen krijgt is ontbijt. Ik eet 's ochtends bijna nooit. Vandaag was het eerste wat ik binnen kreeg een fijne cocktail van pijnstillers.
Dieze Oost jeweets. Geen Westquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:47 schreef Elfletterig het volgende:
Ik woon ook in Dieze. Best veel Dieze hier.
Gozert, we zijn klasgenotenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef mordradead het volgende:
Ik ben vandaag ook in Zwolle geweest, ik moest dus naar Windesheim maar liep helemaal verkeerdblijkbaar had ik niet goed opgelet... kwam ik bij een of andere gereformeerde hogeschool uit.
Dus toen maar even mezelf op een toeristische tour door Assendorp getrakteerd. Daarna toch maar goed gelopen en wat dingen daar gefixt, donderdag dus beginnen in 1I. Windesheim is goed te doen vanaf het station als je in 1x goed loopt.... de eerste tijd dus even heen/weer reizen om te checken of het wel bevalt en als dat zo is maar een kamer zoeken.
hahaha.. keuzes he (hap hapquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Al een wijk op het oog waar je wil gaan wonen dan? Of blijf je in Deventer en ga je toch naar Tilburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |