Alsof jij wil dat ze alleen maar met je praat.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:05 schreef deepart het volgende:
[..]
Vlaams accent kan sexy zijn, dat moet ik toegeven. Maar niet zo vlaams dat je niks meer verstaat.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:13 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Alsof jij wil dat ze alleen maar met je praat.
Is ook zo irritant dat bossche accent. Daar gaat helemaal niks van uitquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:39 schreef deepart het volgende:
"haaj ich kum aufs limbòòrg.." Was daar gebleven dan nondetjuuh!
OMGquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:48 schreef Djeez het volgende:
Eens met TS, ondanks de GW-icon. Limburg en Brabants zijn dialecten waarbij je schaamhaar kunstgras wordtDrents daarentegen klinkt stukken beter. "Wol ie d'r nog ee'm op?" uit een paar dameslippen klinkt stukken geilerder!
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
Mijn mijn tukkerse dialect wind ik zo alle dames om mijn tong(val)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
En ik twijfelde nog wel of ik je XBOX spullen zou kopenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:51 schreef cheqy het volgende:
Plat Volendams vind ik het ergst, als je dat gehoord heb vind je zelfs Limburgs tof.
Niks van aan trekken, soms weet ik niet wat ik zeg.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:53 schreef Rhythm het volgende:
[..]
En ik twijfelde nog wel of ik je XBOX spullen zou kopen![]()
.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:05 schreef Amy- het volgende:
Als je een zachte G hebt kom je er toch niet meer vanaf ofwel?
Ik probeer het ook maar dat lukt echt niet.
nee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:05 schreef Amy- het volgende:
Als je een zachte G hebt kom je er toch niet meer vanaf ofwel?
Ik probeer het ook maar dat lukt echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |