Jij wordt ook versierd door mannen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 @ 17:41 schreef thewhiteguy het volgende:
Dus zo krijg je lelijke versierders uit je buurt? Die moet ik onthouden...
Ja of er gewoon uitzien zoals jijquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:41 schreef thewhiteguy het volgende:
Dus zo krijg je lelijke versierders uit je buurt? Die moet ik onthouden...
Is dat niet Duits?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:39 schreef deepart het volgende:
"haaj ich kum aufs limbòòrg.." Was daar gebleven dan nondetjuuh!
Harde Iquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Zachte G 14.gif.
Ik hoef niet te weten wat jij op zaterdagnacht allemaal doetquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij wordt ook versierd door mannen?
Ik relateerde aan de dames in de OP. Begrijpend lezen is best moeilijk natuurlijk dus ik neem het je niet kwalijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 @ 17:50 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten wat jij op zaterdagnacht allemaal doet
gayboyquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:57 schreef Dr.Crane het volgende:
Brabants is nog wel leuk bij een meisje.
Twents (en alle andere boerse talen) en Amsterdams is echter een afknapper.
Don't be a haterquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:00 schreef fathank het volgende:
Overal onder de riolen zijn de mensen niet te begrijpen, oprotten met je zachte G
Vlaams accent kan sexy zijn, dat moet ik toegeven. Maar niet zo vlaams dat je niks meer verstaat.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:00 schreef Renzoku het volgende:
Is toch geil als ze een vlaams accent hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |