Zeg hu ho, ik wil nog helemaal niet trouwenquote:Op maandag 8 september 2008 16:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wie gaat wie vragen, of hebben jullie dat samen al besloten, je moet wel opschieten anders kom je veel tekort![]()
Waar ga je dan trouwen ?
ooooh, het is dus gewoon een tweederhandsje dat de vorige eigenaar thuis zelf heeft uitgeprobeerdquote:Op maandag 8 september 2008 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast wel
Ik wist trouwens niet dat de vorige eigenaar van de sauna en de huidige eigenaar van de sauna nog vrienden waren. De vorige eigenaar komt zelfs kijken naar Rein's versie van Les Miserables
Ik wel, maar het kan (nog) nietquote:Op maandag 8 september 2008 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg hu ho, ik wil nog helemaal niet trouwen
Misschien wel NOOIT!
Weet ik niet. Hij was gister al doodnerveus omdat ik in 't publiek zatquote:Op maandag 8 september 2008 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ooooh, het is dus gewoon een tweederhandsje dat de vorige eigenaar thuis zelf heeft uitgeprobeerd![]()
maar wel gaaf voor hem, en wil hij het van te voren weten, of juist niet, dat die in het publiek zit.
en jij hem terug geplaagd zo van weet jij ook hoe het voelt om nerveus te zijn en hoe ik mij afgelopen vrijdag gevoeld hebquote:Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hij was gister al doodnerveus omdat ik in 't publiek zat
Waar ben je heen geweest, diana?quote:Op maandag 8 september 2008 13:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
1. Jongens dansen niet.
2. Ik zie leuke jongens, maar kan daar verder niks mee doen.
3. Meisjes willen ook niet met je dansen, omdat ze denken dat je iets van ze wil![]()
Het is leuk zolang je met een leuk groepje op stap bent, en dat was ook het geval
Ja dat gebeurt, hoe dichter bij de mensen staan, hoe nerveuzer je bent (en zeker als het de eerste keer is). Maar het is gewoon liefquote:Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hij was gister al doodnerveus omdat ik in 't publiek zat
Die idioot zat gewoon dik met mij te flirten tijdens z'n rolquote:Op maandag 8 september 2008 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij hem terug geplaagd zo van weet jij ook hoe het voelt om nerveus te zijn en hoe ik mij afgelopen vrijdag gevoeld heb
flirten tijdens een musicalquote:Op maandag 8 september 2008 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die idioot zat gewoon dik met mij te flirten tijdens z'n rol
Nou dat liet mij geen zenuwen zien hoor!
En jij heb jij een vriendje ? of iemand op het oog, jij mag het ook vertellen hoorquote:Op maandag 8 september 2008 18:06 schreef Cybart het volgende:
ik zou bijna gaan denken dat Ang3l een vriendje heeft
Het is niet zo dat iedereen hem daar helemaal over op loopt te hemelen en het nergens anders meer over kan hebben ofzo...
Ang3l is god in deze topicreeks?
Volgens mij is Cybart meer op zoek naar iemand met kennis van Centernovum regelingen en andere subsidies voor startende ondernemers, maar iemand met toegang tot KvK is vast ook zeer welkomquote:Op maandag 8 september 2008 18:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En jij heb jij een vriendje ? of iemand op het oog, jij mag het ook vertellen hoor![]()
Of iets anders mag ook
haha lol...quote:Op maandag 8 september 2008 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij is Cybart meer op zoek naar iemand met kennis van Centernovum regelingen en andere subsidies voor startende ondernemers, maar iemand met toegang tot KvK is vast ook zeer welkom
Ik weet wel wat over de europese subsidiesquote:Op maandag 8 september 2008 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij is Cybart meer op zoek naar iemand met kennis van Centernovum regelingen en andere subsidies voor startende ondernemers, maar iemand met toegang tot KvK is vast ook zeer welkom
Cybart maakt vast nog wel kans op wat extra's uit Brussel als hij een "bijzondere" horecazaak gaat starten ?quote:Op maandag 8 september 2008 18:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik weet wel wat over de europese subsidies
Scoor je nog punten als je het aan een account manager van een bank heb voorgelegd en bank of brouwerij geven aan dat het levensvatbaar is ? of gaat school daar al vanuit/maakt deel uit van je opdracht ?quote:Op maandag 8 september 2008 18:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha lol...
nou dat valt wel weer mee eigenlijk
hoef alleen nog maar een liquiditeitsprognose van de eerste drie jaar in elkaar te zetten.
en dan hopen dat dat goed gekeurd word, en dan kan ik eindelijk afstuderen en ...
mjah, dat vertel ik tegen die tijd wel
ik mag het nog niet eens inleveren als het niet geloofwaardig en geheel onderbouwd is....quote:Op maandag 8 september 2008 18:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Scoor je nog punten als je het aan een account manager van een bank heb voorgelegd en bank of brouwerij geven aan dat het levensvatbaar is ? of gaat school daar al vanuit/maakt deel uit van je opdracht ?
haha, tijd voor een groepsgesprek enzo...quote:Op maandag 8 september 2008 18:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En jij heb jij een vriendje ? of iemand op het oog, jij mag het ook vertellen hoor![]()
Of iets anders mag ook
wat voor een "bijzondere" horecazaak gaat het worden ?quote:Op maandag 8 september 2008 18:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Cybart maakt vast nog wel kans op wat extra's uit Brussel als hij een "bijzondere" horecazaak gaat starten ?
Zolang je sexleven maar geen nee sticker isquote:Op maandag 8 september 2008 18:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, tijd voor een groepsgesprek enzo...
nee ik heb geen vriendje
nee ik heb niemand op het oog
dus als het ware zou mijn liefdesleven wel een nee/nee sticker kunnen voorstellen
eindhoven het Sodom en Gammorra van het zuidenquote:Op maandag 8 september 2008 18:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zolang je sexleven maar geen nee sticker is![]()
Maar waarom niet, je komt toch ook uit Eindhoven, het schijnt daar een goede gelegenheid te zijn om wat te scoren.
Vraag ik er om?quote:Op maandag 8 september 2008 18:06 schreef Cybart het volgende:
Het is niet zo dat iedereen hem daar helemaal over op loopt te hemelen en het nergens anders meer over kan hebben ofzo...
Nee, God is iemand anders. Ik ben de Engelquote:Ang3l is god in deze topicreeks?
Eerst naar Zusjes en daarna Diana ja, hoezo ben je er ook geweest?quote:Op maandag 8 september 2008 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar ben je heen geweest, diana?
Nope, ben al tijden niet uitgeweestquote:Op maandag 8 september 2008 19:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eerst naar Zusjes en daarna Diana ja, hoezo ben je er ook geweest?
jij hebt (nog) geen tattooquote:Op maandag 8 september 2008 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Nee, God is iemand anders. Ik ben de Engel
Wat doe je dan in de weekenden vraag ik me af...quote:Op maandag 8 september 2008 19:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nope, ben al tijden niet uitgeweest
Helemaal niksquote:Op maandag 8 september 2008 19:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat doe je dan in de weekenden vraag ik me af...
Heb hem al eerder meegevraagd, maar meneer houdt niet van uitgaan. Dan nietquote:Op maandag 8 september 2008 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wellicht kan MisterO je eens een avondje meenemen
onbekend maakt onbemind, en je moet hem ook niet direct meeslepen naar Exit in Amsterdamquote:Op maandag 8 september 2008 20:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb hem al eerder meegevraagd, maar meneer houdt niet van uitgaan. Dan niet
Pas op hoor, je gaat nu wel tegen hare majesteit Ang3l in.quote:Op maandag 8 september 2008 18:06 schreef Cybart het volgende:
Ang3l is god in deze topicreeks?
en al een paar goede pinotages mogen proeven ?quote:Op maandag 8 september 2008 21:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pas op hoor, je gaat nu wel tegen hare majesteit Ang3l in.
het zijn alle twee brabo's, dus die vechten dat wel boven een paar potten bier uit in plaats van met de handtasquote:Op maandag 8 september 2008 21:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pas op hoor, je gaat nu wel tegen hare majesteit Ang3l in.
quote:Op maandag 8 september 2008 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Nee, God is iemand anders. Ik ben de Engel
Nee, wat is dat?quote:Op maandag 8 september 2008 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en al een paar goede pinotages mogen proeven ?
en jij werkte in de horecaquote:
En daarom draait je rechterhand overurenquote:Op maandag 8 september 2008 18:40 schreef Cybart het volgende:
nee ik heb geen vriendje
nee ik heb niemand op het oog
Jap, Duiven of Amersfoort, nu ik dit typ: Duiven natuurlijk, want dat is dichterbij. Maar wil ook nog even kijken bij andere aanbieders. Ik heb hem niet opgslagen maar het wordt, rechts een hoge kast met inbouwkoelkast. Dan een 60cm ladekast met de ronde spoelbak (wil nog even kijken of er ergens anders een vierkante te krijgen is die een beetje smal is, daarboven komt een 92cm bovenkast. Dan een 40cm kasten met laden en daarboven een vitrinekast, daarnaast weer een ladekast met een gas op glas kookplaat, daarboven wil ik de magnetron/afzuigkap combo in een magnetronkast als dat mogelijk is. Frondjes worden stat of duvbo. Met grijs/aluminium numerar keukenblad of met een steenpatroon(maar denk de eerste)quote:Op maandag 8 september 2008 01:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke leuk man!
Nu ga je zeker je keuken in Duiven halen he
Heb je je keuken ergens digitaal opgeslagen?
Hij is blijkbaar nu ook weer bezig.quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Cairon het volgende:
[..]
En daarom draait je rechterhand overuren
Omdat ik dat afgelopen maandag ook had, toen ik zo zonder Antje alleen school moest facen.quote:
oordeel zelf maar www.gay-arnhem.nlquote:Op maandag 8 september 2008 22:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat ik dat afgelopen maandag ook had, toen ik zo zonder Antje alleen school moest facen.
Overigens hoorde ik van een klasgenoot(toen ik hem vertelde over het huis) dat Arnhem de nieuwe homo-stad wordt, is dit waar?
Das grootspraak. en bullshit.quote:Op maandag 8 september 2008 22:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat ik dat afgelopen maandag ook had, toen ik zo zonder Antje alleen school moest facen.
Overigens hoorde ik van een klasgenoot(toen ik hem vertelde over het huis) dat Arnhem de nieuwe homo-stad wordt, is dit waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |