Ik ben het gister vergeteeeeeeeeeeen!quote:Op maandag 8 september 2008 11:00 schreef Cairon het volgende:![]()
Lief Dagboek, vandaag is alles zo intens geweldig, joh we gaan ervoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn samenvatting... ik vond 'em een beetje tegenvallen gisteren...Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
Deel 1 staat te stomen.quote:Op zondag 7 september 2008 20:23 schreef Cairon het volgende:
De eerste twee afleveringen van True Blood gezien
Lief dagboekquote:Op maandag 8 september 2008 11:00 schreef Cairon het volgende:![]()
Lief Dagboek, vandaag is alles zo intens geweldig, joh we gaan ervoor!
en die R van je kon vanochtend wel blijven liggen ?quote:Op maandag 8 september 2008 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaLachrimpels.
En wallen, maar dat is omdat ik er pas om 02:00 in lag
op dit moment hou ik zo veel van jou dat het pijn aan de binnenkant doet.quote:Op maandag 8 september 2008 11:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
Lief dagboek
echt, we drinken met onze billen bloot, melk uit een kokosnoot.
wat een verantwoordelijkheid, ik hoop dat ik het aan kan.
de groep begint me steeds meer te waarderen
ik heb ze laten zien dat ze niet zonder "nijntje in taka tuka land" kunnen,
zoals mijn bijnaam nu al is op het eiland.
ik denk dat ik vandaag slingers ga maken, nouja bloemenkransen op zn minst
je krijgt er zo'n kick van.
x
Hatjewa
heerlijk, dat rottende gevoelquote:Op maandag 8 september 2008 11:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
op dit moment hou ik zo veel van jou dat het pijn aan de binnenkant doet.
ik wordt voor geen meter opgewonden van die gast, vind hem saai en sta niet van opwinding te springen op het nachtkastje, maar dat zal vast wel wederzijds zijnquote:Op maandag 8 september 2008 12:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
Art Rooijakker (die ene van Peking Express) is gewoon al 33!
Nee die moest ook om half 9 een poging doen om te werkenquote:Op maandag 8 september 2008 11:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die R van je kon vanochtend wel blijven liggen ?
Wie?quote:Op maandag 8 september 2008 12:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
Art Rooijakker (die ene van Peking Express) is gewoon al 33!
Goed zo, het is wel zoo oneerlijk als de 1 kan blijven liggen terwijl de ander moet werkenquote:Op maandag 8 september 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die moest ook om half 9 een poging doen om te werkenEn hij stond gister nog wel bier te drinken! (hij drinkt bier
). Maar goed, we zitten beide nu een beetje lamlendig te wezen op ons werk
Niet dat er veel van terecht komt. Niet als telefoontjes en bezoekjes en zo
je spreekt uit ervaring dat jouw R wel is blijven liggen deze ochtend ?quote:Op maandag 8 september 2008 12:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed zo, het is wel zoo oneerlijk als de 1 kan blijven liggen terwijl de ander moet werken![]()
Ja luie f.....quote:Op maandag 8 september 2008 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je spreekt uit ervaring dat jouw R wel is blijven liggen deze ochtend ?
Toernooi ging geweldig! tot gisteren. Je moet niet tot 6 uur in de ochtend uitgaan om vervolgens een halve finale te gaan spelen om 10:00. Ik stond er echt als een steen op de baan, ik kon mn benen nauwelijks bewegen.. Verloren dusquote:
en toch haal ik hier iets positiefs uitquote:Op maandag 8 september 2008 13:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja luie f.....en niet eens koffie voor me maken, want ik was laat
zo'n groot verschil is dat toch niet, ook bij hetero uitgaan tref je aan de rand van de dansvloer vast kwijlenden mensen aan die met ogen op steeltjes de verrichtingen op de dansvloer volgenquote:Op maandag 8 september 2008 13:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Toernooi ging geweldig! tot gisteren. Je moet niet tot 6 uur in de ochtend uitgaan om vervolgens een halve finale te gaan spelen om 10:00. Ik stond er echt als een steen op de baan, ik kon mn benen nauwelijks bewegen.. Verloren dusmaar het hetero uitgaan was wel eh enerverend!
1. Jongens dansen niet.quote:Op maandag 8 september 2008 13:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo'n groot verschil is dat toch niet, ook bij hetero uitgaan tref je aan de rand van de dansvloer vast kwijlenden mensen aan die met ogen op steeltjes de verrichtingen op de dansvloer volgen
Ja weten hoe het werkt nu, maar echt lekkere espresso maakt ie niet.quote:Op maandag 8 september 2008 13:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toch haal ik hier iets positiefs uit
jullie hebben het geheim van dat pressure ding weten te doorgronden ?![]()
![]()
en morgenochtend als hij weer blijft liggen gewoon "per ongeluk"" wat water over hem heen morsen
Jongens dansen niet ? Al mijn hetero vrienden dansen wel gewoon hoorquote:Op maandag 8 september 2008 13:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
1. Jongens dansen niet.
2. Ik zie leuke jongens, maar kan daar verder niks mee doen.
3. Meisjes willen ook niet met je dansen, omdat ze denken dat je iets van ze wil![]()
Het is leuk zolang je met een leuk groepje op stap bent, en dat was ook het geval
wat lief van je om hem dan door te laten slapenquote:Op maandag 8 september 2008 13:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja weten hoe het werkt nu, maar echt lekkere espresso maakt ie niet.
Nee ik laat hem gewoon liggen, we hebben allebei weleens last van een ochtendhumeur en dat botst
Nou in Nederland maakt het wel een groot verschil of je b.v. in amsterdam de Escape binnenwandeld of een boerendisco in Schubbekutterveen. In dat laatste geval is het absoluut niet cool als jongen om te dansen.quote:Op maandag 8 september 2008 13:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jongens dansen niet ? Al mijn hetero vrienden dansen wel gewoon hoor
en je ziet leuke jongens, jij bent er ook dus waarom kunnen zij dan niet hezelde doen als jij
dat is die bewuste nacht waar ik je voor gewaarschuwd heb hequote:Op maandag 8 september 2008 07:29 schreef Ang3l het volgende:
Pfff wat wordt je krakkemikkig wakker op je 30e zeg
(Of is dat vanwege het weinige slapen en 't zware weekend?)
en die ossen staan nu werkloos bij jou in de schuur hooi te vreten ?quote:Op maandag 8 september 2008 14:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is die bewuste nacht waar ik je voor gewaarschuwd heb he![]()
Wat wel grappig is, normaal ben jij heel verantwoordeilijk en ga je rond 12 uur naar bed zodat je fit bent voor je werk, nu laat je al die verantwoordelijkheid vallen en bent pas om 2 uur naar bed gegaan, als dat geen teken van verliefdheid is dan weet ik het ook niet meer.
Ja soms ben ik heel lief ahumquote:Op maandag 8 september 2008 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat lief van je om hem dan door te laten slapen
Bovendien hebben jullie daar in tegenstelling tot hier veel meer van die meeneem koffie kraampjes zoals Starbucks en nog beter Pret a Manger, althans die hebben wel verschikkelijke lekkere broodjes/sandwiches en zo
Die dames brengen elke dag een niieuwe stapel watten mee voor je, en jij hoeft daar alleen maar in te gaan liggen om door hun in de watten gelegd te wordenquote:Op maandag 8 september 2008 14:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja soms ben ik heel lief ahum
Ja je hebt hier wel meer van die tenten, maar ik sla ze altijd over, want hier is heerlijke espresso als ik binnenkom
Nee, die liggen al in de marinade.quote:Op maandag 8 september 2008 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die ossen staan nu werkloos bij jou in de schuur hooi te vreten ?
daar kan je dan wel 10 jaar van BBQ'enquote:Op maandag 8 september 2008 14:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nee, die liggen al in de marinade.
Ik ga ze niet laten grazen op mijn gazonnetje wat nog geen week geleden is ingezaaid!!!
Ik neem vaak de bonbons of iets anders lekkers mee voor bij de koffiequote:Op maandag 8 september 2008 14:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die dames brengen elke dag een niieuwe stapel watten mee voor je, en jij hoeft daar alleen maar in te gaan liggen om door hun in de watten gelegd te worden
je ziet een klein, maar niet geheel onbelangrijk detail over het hoofdquote:Op maandag 8 september 2008 14:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat zei ik ook al tegen Ang3l, jij gaat spareribs eten tot ze je neus uit komen
Hij sliep niet bij mij hoorquote:Op maandag 8 september 2008 12:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed zo, het is wel zoo oneerlijk als de 1 kan blijven liggen terwijl de ander moet werken![]()
Neuh. Beetje Hyves aanstaan, maar tis hier een chaotische dag dus heb hem nog niet veel kunnen spreken.quote:En ondertussen zeker de hele tijd naar elkaar sms'en
Ik moest verplicht blijven tot 0:00 omdat meneer me wilde feliciterenquote:Op maandag 8 september 2008 14:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is die bewuste nacht waar ik je voor gewaarschuwd heb he![]()
Wat wel grappig is, normaal ben jij heel verantwoordeilijk en ga je rond 12 uur naar bed zodat je fit bent voor je werk, nu laat je al die verantwoordelijkheid vallen en bent pas om 2 uur naar bed gegaan, als dat geen teken van verliefdheid is dan weet ik het ook niet meer.
Eigen schuld! Ik zei toch dat me dat ging lukken!!!quote:Op maandag 8 september 2008 14:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat zei ik ook al tegen Ang3l, jij gaat spareribs eten tot ze je neus uit komen
toch knap dat jij spare-ribs weet te halen uit 2 ossenquote:Op maandag 8 september 2008 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigen schuld! Ik zei toch dat me dat ging lukken!!!
Geloofde je me niet? Jij die altijd zo'n feilloos vertrouwen heeft in mijn flirt-capaciteiten?
ook jou zoekcapaciteiten falen wel eens, een grote fout, zeker voor een afrika ganger.quote:Op maandag 8 september 2008 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch knap dat jij spare-ribs weet te halen uit 2 ossen
dat is hetzelfde als witte chocolade ook als chocolade noemen terwijl het cacaoboter isquote:Op maandag 8 september 2008 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ook jou zoekcapaciteiten falen wel eens, een grote fout, zeker voor een afrika ganger.
Wat dacht jij nou, wie is hier de kok?![]()
Zoek maar eens op runderspareribs of dinosaur ribs
http://www.smulweb.nl/108(...)nse-runder-spareribs
Waarom ? is dat nog niet toegestaan ?quote:
Whatsup?quote:Op maandag 8 september 2008 15:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GODVERREDOMME. Mannen. Krengen dat het zijn. Laat hem maar even heel ver weg zakken in de bagger ofzo. RAAAAAAHHHHH.
Hij weer. Eikel dat het is. Durft dingen niet eens in m'n gezicht te zeggen als ie me ziet maar laat me het hele weekend hangen en gooit het er nu via een berichtje uit. Screw him. Waar blijven die VMA's? I need my happiness.quote:
aawquote:Op maandag 8 september 2008 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij weer. Eikel dat het is. Durft dingen niet eens in m'n gezicht te zeggen als ie me ziet maar laat me het hele weekend hangen en gooit het er nu via een berichtje uit. Screw him. Waar blijven die VMA's? I need my happiness.
Sommige mannen zijn schatjes, and i need themquote:Op maandag 8 september 2008 15:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
aawmannen zijn eikels, who needs them anyway
![]()
Geef mij Britney met een sausje RiRi en dan voel ik me ook lekker, ik zit al op 57%, nog ff wachten........
Pas na 't huwelijk. Ik ben ouderwets.quote:Op maandag 8 september 2008 15:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom ? is dat nog niet toegestaan ?
en die sauna maakt toch wel deel uit van zijn uitzet ?quote:Op maandag 8 september 2008 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas na 't huwelijk. Ik ben ouderwets.
En ikw eet alw aar ik wil trouwen
hmmm, is dit nu alleen mn aangeschafde inventaris, of mn gehele eigen vermogen...quote:Kleinschaligheids-investeringsaftrek
U kunt hiervoor in aanmerking komen als u in 2007 hebt geïnvesteerd in bedrijfsmiddelen. Het bedrag dat u van de winst mag aftrekken is een percentage van het totaalbedrag dat u per onderneming hebt geïnvesteerd.
Wie gaat wie vragen, of hebben jullie dat samen al besloten, je moet wel opschieten anders kom je veel tekortquote:Op maandag 8 september 2008 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas na 't huwelijk. Ik ben ouderwets.
En ikw eet alw aar ik wil trouwen
Vast welquote:Op maandag 8 september 2008 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die sauna maakt toch wel deel uit van zijn uitzet ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |