en hoe gaan we de rollen verdelen ? kan Sam dat wel aanquote:Op zondag 7 september 2008 17:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik sta open voor een trio en hij heeft niks te willen.
Demis Roesosquote:Op zondag 7 september 2008 22:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
zou het een kussen zijn?
[ afbeelding ]
Wie is er jarigquote:Op maandag 8 september 2008 00:02 schreef Stroekie het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is hij
Dat vinden wij allen zo prettig ja ja en daarom zingen we blij
Gefeliciteerd ouwe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, maar kruipen duurt langerquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:59 schreef Cazman het volgende:
lol kom je dit tegen:
[..]
Ede - Arnhem is 10 minuten met de trein
Die niet meer op de ossenkar hoeft!quote:
toch moet TMM dat adres nog maar goed bewaren want ik heb het gevoel dat we het in de toekomst nog wel eens nodig gaan hebben voor deze en genequote:Op maandag 8 september 2008 00:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die niet meer op de ossenkar hoeft!
Ik houd niet van boterhammenquote:Op maandag 8 september 2008 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en er zijn geen boterhammen is huis ?
yoghurt dan ?quote:Op maandag 8 september 2008 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik houd niet van boterhammen
Ben jij al op de ossenkar geweest?quote:Op maandag 8 september 2008 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch moet TMM dat adres nog maar goed bewaren want ik heb het gevoel dat we het in de toekomst nog wel eens nodig gaan hebben voor deze en gene
www.raauwossekar.nlquote:Op maandag 8 september 2008 01:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ben jij al op de ossenkar geweest?
Oke leuk man!quote:Op maandag 8 september 2008 00:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Klopt, maar kruipen duurt langer
Als alles zo gaat als ik het wil woon in in januari in Anrhem. heb bij de ikea planner al een nieuwe keuken uitgezocht! Heb er zin in
Dank je wel!quote:
Ja, hij stond inderdaad om middernacht naast me.quote:Gelijk je verjaardag gevierd met Rein?
Haha leuk man!quote:Op maandag 8 september 2008 01:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dank je wel!
[..]
Ja, hij stond inderdaad om middernacht naast me.En ik kreeg een super lief kadootje van 'm (cd met de muziek waarop we hebben staan dansen op 't feest waar we elkaar hebben leren kennen). Heb zijn moeder ontmoet (leuk mens lijkt me), rondleiding backstage gehad in't theater en midden op het podium center stage staan zoenen
Het stuk was sowieso overweldigend mooi, was echt zó trots op 'm![]()
Melanie en ik hebben echt zitten janken van ontroeringWow....
2 glazen actimel dan maar ?quote:Op maandag 8 september 2008 07:29 schreef Ang3l het volgende:
Pfff wat wordt je krakkemikkig wakker op je 30e zeg
(Of is dat vanwege het weinige slapen en 't zware weekend?)
quote:Op maandag 8 september 2008 07:48 schreef Stroekie het volgende:
haalt alvast gebaksbordjes te voorschijn en hangt slingers op
aah, un snuupke vur de keeinderquote:Op maandag 8 september 2008 07:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, op je verjaardag moet je uitdelen he!
[ afbeelding ]
Zeg, ik heur al genoeg Broabants meej da menneke van men! Die SMS"t zelfs int Broabants man! Joa, tis 'nen echten boer inne, ut Lierop! Ge wit wel, da's bij Summere!quote:
en dè vijnde gij nie skôn ?quote:Op maandag 8 september 2008 08:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik heur al genoeg Broabants meej da menneke van men! Die SMS"t zelfs int Broabants man! Joa, tis 'nen echten boer inne, ut Lierop! Ge wit wel, da's bij Summere!
Net zo skon als die ouw foto's hier! En die gezichtsmaskertjes, en dat verschrottingsformulier op mijn bureau, ondertekend door de bazen!quote:
en je was nog wel gewaarschuwdquote:Op maandag 8 september 2008 09:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zo skon als die ouw foto's hier! En die gezichtsmaskertjes, en dat verschrottingsformulier op mijn bureau, ondertekend door de bazen!Boekhoudhumor!
die kan hij vast wel camoufleren met z'n lange blonde lokkenquote:Op maandag 8 september 2008 10:15 schreef hierissieweer het volgende:
Angel, Mazzeltof!
En heb je nu rimpels??
En anders kan zakje wel wat make-up tips gevenquote:Op maandag 8 september 2008 10:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die kan hij vast wel camoufleren met z'n lange blonde lokken
jaquote:Op maandag 8 september 2008 10:15 schreef hierissieweer het volgende:
Angel, Mazzeltof!
En heb je nu rimpels??
Ahhh, aai over de bol. (je weet oude mannen moeten destemeer letten op hun slaap.)quote:Op maandag 8 september 2008 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaLachrimpels.
En wallen, maar dat is omdat ik er pas om 02:00 in lag
Ja dat moet je tegen dat jonge vriendje van me zeggen!quote:Op maandag 8 september 2008 10:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ahhh, aai over de bol. (je weet oude mannen moeten destemeer letten op hun slaap.)
Nou ik verbloem het met Ultra Violetquote:Ow over oude mannen gesproken, ruik je ook al naar een rottend kadaver, net als alle mannen van jouw leeftijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |