en hoe gaan we de rollen verdelen ? kan Sam dat wel aanquote:Op zondag 7 september 2008 17:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik sta open voor een trio en hij heeft niks te willen.
Demis Roesosquote:Op zondag 7 september 2008 22:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
zou het een kussen zijn?
[ afbeelding ]
Wie is er jarigquote:Op maandag 8 september 2008 00:02 schreef Stroekie het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is hij
Dat vinden wij allen zo prettig ja ja en daarom zingen we blij
Gefeliciteerd ouwe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, maar kruipen duurt langerquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:59 schreef Cazman het volgende:
lol kom je dit tegen:
[..]
Ede - Arnhem is 10 minuten met de trein
Die niet meer op de ossenkar hoeft!quote:
toch moet TMM dat adres nog maar goed bewaren want ik heb het gevoel dat we het in de toekomst nog wel eens nodig gaan hebben voor deze en genequote:Op maandag 8 september 2008 00:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die niet meer op de ossenkar hoeft!
Ik houd niet van boterhammenquote:Op maandag 8 september 2008 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en er zijn geen boterhammen is huis ?
yoghurt dan ?quote:Op maandag 8 september 2008 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik houd niet van boterhammen
Ben jij al op de ossenkar geweest?quote:Op maandag 8 september 2008 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch moet TMM dat adres nog maar goed bewaren want ik heb het gevoel dat we het in de toekomst nog wel eens nodig gaan hebben voor deze en gene
www.raauwossekar.nlquote:Op maandag 8 september 2008 01:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ben jij al op de ossenkar geweest?
Oke leuk man!quote:Op maandag 8 september 2008 00:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Klopt, maar kruipen duurt langer
Als alles zo gaat als ik het wil woon in in januari in Anrhem. heb bij de ikea planner al een nieuwe keuken uitgezocht! Heb er zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |