Eerst naar Zusjes en daarna Diana ja, hoezo ben je er ook geweest?quote:Op maandag 8 september 2008 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar ben je heen geweest, diana?
Nope, ben al tijden niet uitgeweestquote:Op maandag 8 september 2008 19:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eerst naar Zusjes en daarna Diana ja, hoezo ben je er ook geweest?
jij hebt (nog) geen tattooquote:Op maandag 8 september 2008 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Nee, God is iemand anders. Ik ben de Engel
Wat doe je dan in de weekenden vraag ik me af...quote:Op maandag 8 september 2008 19:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nope, ben al tijden niet uitgeweest
Helemaal niksquote:Op maandag 8 september 2008 19:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat doe je dan in de weekenden vraag ik me af...
Heb hem al eerder meegevraagd, maar meneer houdt niet van uitgaan. Dan nietquote:Op maandag 8 september 2008 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wellicht kan MisterO je eens een avondje meenemen
onbekend maakt onbemind, en je moet hem ook niet direct meeslepen naar Exit in Amsterdamquote:Op maandag 8 september 2008 20:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb hem al eerder meegevraagd, maar meneer houdt niet van uitgaan. Dan niet
Pas op hoor, je gaat nu wel tegen hare majesteit Ang3l in.quote:Op maandag 8 september 2008 18:06 schreef Cybart het volgende:
ik zou bijna gaan denken dat Ang3l een vriendje heeft
Het is niet zo dat iedereen hem daar helemaal over op loopt te hemelen en het nergens anders meer over kan hebben ofzo...
Ang3l is god in deze topicreeks?
en al een paar goede pinotages mogen proeven ?quote:Op maandag 8 september 2008 21:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pas op hoor, je gaat nu wel tegen hare majesteit Ang3l in.
het zijn alle twee brabo's, dus die vechten dat wel boven een paar potten bier uit in plaats van met de handtasquote:Op maandag 8 september 2008 21:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pas op hoor, je gaat nu wel tegen hare majesteit Ang3l in.
quote:Op maandag 8 september 2008 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Nee, God is iemand anders. Ik ben de Engel
Nee, wat is dat?quote:Op maandag 8 september 2008 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en al een paar goede pinotages mogen proeven ?
en jij werkte in de horecaquote:
En daarom draait je rechterhand overurenquote:Op maandag 8 september 2008 18:40 schreef Cybart het volgende:
nee ik heb geen vriendje
nee ik heb niemand op het oog
Jap, Duiven of Amersfoort, nu ik dit typ: Duiven natuurlijk, want dat is dichterbij. Maar wil ook nog even kijken bij andere aanbieders. Ik heb hem niet opgslagen maar het wordt, rechts een hoge kast met inbouwkoelkast. Dan een 60cm ladekast met de ronde spoelbak (wil nog even kijken of er ergens anders een vierkante te krijgen is die een beetje smal is, daarboven komt een 92cm bovenkast. Dan een 40cm kasten met laden en daarboven een vitrinekast, daarnaast weer een ladekast met een gas op glas kookplaat, daarboven wil ik de magnetron/afzuigkap combo in een magnetronkast als dat mogelijk is. Frondjes worden stat of duvbo. Met grijs/aluminium numerar keukenblad of met een steenpatroon(maar denk de eerste)quote:Op maandag 8 september 2008 01:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke leuk man!
Nu ga je zeker je keuken in Duiven halen he
Heb je je keuken ergens digitaal opgeslagen?
Hij is blijkbaar nu ook weer bezig.quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Cairon het volgende:
[..]
En daarom draait je rechterhand overuren
Omdat ik dat afgelopen maandag ook had, toen ik zo zonder Antje alleen school moest facen.quote:
oordeel zelf maar www.gay-arnhem.nlquote:Op maandag 8 september 2008 22:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat ik dat afgelopen maandag ook had, toen ik zo zonder Antje alleen school moest facen.
Overigens hoorde ik van een klasgenoot(toen ik hem vertelde over het huis) dat Arnhem de nieuwe homo-stad wordt, is dit waar?
Das grootspraak. en bullshit.quote:Op maandag 8 september 2008 22:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat ik dat afgelopen maandag ook had, toen ik zo zonder Antje alleen school moest facen.
Overigens hoorde ik van een klasgenoot(toen ik hem vertelde over het huis) dat Arnhem de nieuwe homo-stad wordt, is dit waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |