Nou ik hoor bij ons in de winkel weinig goede verhalen over de keukenafdeling in Duiven... Maar dat zegt niks natuurlijk. Probeer bij beide winkels eens informatie te winnen over je keuken en besluit dan waar je het liefst naar toe gaat.quote:Op maandag 8 september 2008 22:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, Duiven of Amersfoort, nu ik dit typ: Duiven natuurlijk, want dat is dichterbij. Maar wil ook nog even kijken bij andere aanbieders. Ik heb hem niet opgslagen maar het wordt, rechts een hoge kast met inbouwkoelkast. Dan een 60cm ladekast met de ronde spoelbak (wil nog even kijken of er ergens anders een vierkante te krijgen is die een beetje smal is, daarboven komt een 92cm bovenkast. Dan een 40cm kasten met laden en daarboven een vitrinekast, daarnaast weer een ladekast met een gas op glas kookplaat, daarboven wil ik de magnetron/afzuigkap combo in een magnetronkast als dat mogelijk is. Frondjes worden stat of duvbo. Met grijs/aluminium numerar keukenblad of met een steenpatroon(maar denk de eerste)
Dan gewoon een grijs/witte plint aan de onderkant.
Overigens, zijn die houtenvloeren wat wan de ikea?
Is die laatste niet een Piet Boon keuken?quote:Op maandag 8 september 2008 23:00 schreef hierissieweer het volgende:
overigens
deze[ afbeelding ]
deze[ afbeelding ]
Of deze, die ik ook erg mooi vind. Maar dan dus bij een andere aanbieder[ afbeelding ]
Maar we hebben het nu over Amsterdam vs Arnhemquote:Op maandag 8 september 2008 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Amsterdam had het, maar is niet hot en happening, is al lang en breed ingehaald links en rechts door b.v Berlijn Parijs en Barcelona
Hij staat online, ik weet alleen niet hoe jij erbij kunt.quote:Op maandag 8 september 2008 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ik hoor bij ons in de winkel weinig goede verhalen over de keukenafdeling in Duiven... Maar dat zegt niks natuurlijk. Probeer bij beide winkels eens informatie te winnen over je keuken en besluit dan waar je het liefst naar toe gaat.
Je kunt de magnetron/afzuigcombinatie niet gebruiken als 'laatste' kast. Daar moet aan beide zijden een kast naast hangen. En je hebt niet echt een goede vervanger voor een ovenfunctie.
Wil je een grote koelvriescombinatie of 'mag' een kleinere koelkast met vriesvak ook?
[..]
Is die laatste niet een Piet Boon keuken?
Als je voor IKEA kiest dan zou ik voor STAT wit gaan...
Helemaal in combinatie met een rvs plint.
Als je de tekening bij IKEA op de server opslaat wil ik er wel even voor overheen kijken.
Je moet me dan je inloggegevens geven... als je dat wilt in ieder geval...quote:Op maandag 8 september 2008 23:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij staat online, ik weet alleen niet hoe jij erbij kunt.
Waarom stat ipv duvbo? waarschijnlijk omdat hij wat strakker is?
Waarom is de magnetron/afzuigkap niet mogelijk als laatste kast?
Ik wil perse een wat grotere vrieskast, dan kan ik als ik te veel kook nog eens wat invriezen en anders een keer vlees dat ik in de aanbieding koop.
Overigens zou het goed een piet boon kunnen zijn, maar dit soort keukenkastfrontjes heeft elke aanbieder wel. Ik vind het antraciet wel erm nooi, plus dat de "latten"over de gehele lengte zitten ipv van in een kader zoals bij de stat.
Wat is dat nou weer voor bullshit?quote:Op maandag 8 september 2008 21:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pas op hoor, je gaat nu wel tegen hare majesteit Ang3l in.
Je hebt een PM. Ik heb nu 2 keukens gemaakt. De 2de is aangepast met de magnetron dus apart en een aparte afzuigkap.quote:Op maandag 8 september 2008 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet me dan je inloggegevens geven... als je dat wilt in ieder geval...
Of je maakt een printscreentje...
Euhm STAT ipv DUVBO is meer een kwestie van smaak. Het voordeel van STAT is dat het wit is en makkelijker combineerd.
De magnetron/afzuigkap wordt vastgemaakt aan de kastjes aan beide zijden. Hij hangt aan deze kastjes zeg maar.
Een grote vriezer betekend een koelvriescombinatie. Dan heb je niet veel opbergruimte over.
Die antraciet deur is inderdaad mooi, maar heb je dat er wel voor over? Zo'n keuken koop je wat sneller wanneer je 20 jaar in een woning blijft. Ik neem niet aan dat dat het geval zal zijn bij jou.
Is weer eens wat anders dan niet te volgen Brabantse relatieneuzelperikelenquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:22 schreef MisterO het volgende:
OMG dennismore postte net een berichtje wat niet met een foto van een mooie jongen te maken had
om 0:08 om precies te zijn.
brabantsquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan niet te volgen Brabantse relatieneuzelperikelen.
je gaat toch niet iets zeggen over dat portugal een provincie van spanje isquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:34 schreef DennisMoore het volgende:
Portugal is het Brabant van Spanje. Da's algemeen bekend.
Ik vind uitgaan wel leuk maar, ik kan ook best zonderquote:Op maandag 8 september 2008 20:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb hem al eerder meegevraagd, maar meneer houdt niet van uitgaan. Dan niet
Wat bedoel je nu?quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:06 schreef hierissieweer het volgende:
Net een mailtej van iemand gehad. De jeugd van tegenwoordig: reacheer, t (ipv het) egt. En dan is het een serieus mailtje. Dit kan toch niet?
Hij kreeg een mailtje voor spelfouten en dat moest dan officieel zijn.quote:
Het stond vol spelfouten die mij zelfs opvoelen en gewoon slordigheid is mijn inziens. Maar goed, de BrEzEr-generatie hequote:Op dinsdag 9 september 2008 02:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij kreeg een mailtje vol spelfouten en dat moest dan officieel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |