Vloog hier en daar een klein beetje uit de bocht, maar zó vals was het echt niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:08 schreef Toeps het volgende:
Hij denkt: Als ik maar hard genoeg gitaar, horen ze niet hoe vals ik ga...
Ja dat was ook zo'n ingewikkeldequote:Op vrijdag 5 september 2008 22:08 schreef rene90 het volgende:
Ben een beetje jaloers op zijn gitaar kunsten...
Dat heb ik me dus ook zitten afvragenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:11 schreef Toeps het volgende:
Even tussen de bedrijven door: Dat red mijn vakantie he... Ik snap het niet.
1) Mensen zijn op vakantie, het is kut, ze bellen een niet bestaand TV-programma op, en de cameraploeg staat er in no time voor de deur
2) Mensen gaan opzettelijk op kutvakantie
3) SBS saboteert vakanties
4) ??? Het kan toch gewoon niet? Zo'n programma? Hoe vinden ze die stellen?
Dat snapte ik dus ook al niet, belt SBS6 het reisbureau om te vragen of er lastige klanten zijn of zo? Of gaan ze in Spanje alle appartementen langs op zoek naar klagers.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:11 schreef Toeps het volgende:
Even tussen de bedrijven door: Dat red mijn vakantie he... Ik snap het niet.
1) Mensen zijn op vakantie, het is kut, ze bellen een niet bestaand TV-programma op, en de cameraploeg staat er in no time voor de deur
2) Mensen gaan opzettelijk op kutvakantie
3) SBS saboteert vakanties
4) ??? Het kan toch gewoon niet? Zo'n programma? Hoe vinden ze die stellen?
Voor mij wel haha, ik kan helemaal niks op een gitaar. Ben wel van plan ooi tnog eens een gitaar te kopen en het mijzelf aan te leren. Iemand tipsquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo'n ingewikkelde
Hmm misschien tabs + youtube misschienquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor mij wel haha, ik kan helemaal niks op een gitaar. Ben wel van plan ooi tnog eens een gitaar te kopen en het mijzelf aan te leren. Iemand tips?
Guitar Hero anders kopenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor mij wel haha, ik kan helemaal niks op een gitaar. Ben wel van plan ooi tnog eens een gitaar te kopen en het mijzelf aan te leren. Iemand tips?
Mijn vriend wil dat ook, die had het over een of andere website waar het wordt uitgelegd, helaas weet ik de url niet (dus je hebt hier helemaal niets aan eigenlijk).quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |