Jammer van de naam alleen....maar daar gaat ze. Ze lijkt een beetje op zo een actrice vanne step up ofzo, zo een dansfilm was het.quote:
Dus jij zo fappen over haar heenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:23 schreef BVO het volgende:
Oh Lotus, die heb ik ook nog in levende lijve mogen aanschouwen.
Te jong. Hoewel ze de audities wel steeds doorkwam geloof ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Waarom ging ze destijds ook alweer niet door?
Jij paalt haar vriendje. En rene pakt lotus omstebeurt met paultjequote:Op vrijdag 5 september 2008 22:23 schreef BVO het volgende:
Oh Lotus, die heb ik ook nog in levende lijve mogen aanschouwen.
Neen, dat mag niet van Jojoortjequote:Op vrijdag 5 september 2008 22:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij paalt haar vriendje. En rene pakt lotus omstebeurt met paultje
Die is veel te blank voor mij, je kent me smaak nu toch onderhand wel?!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ga eerstquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh ja, te jong, dat was het, thanks.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Te jong. Hoewel ze de audities wel steeds doorkwam geloof ik.
Maybe he's black where it matters.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is veel te blank voor mij, je kent me smaak nu toch onderhand wel?!.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:26 schreef Karina het volgende:
Mijn god wat een reclame weer voor Amsterdam-Noord.
Blauwe Zand dan wel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:26 schreef dronkeykong het volgende:
Zo die komen vast uit A'dam-Noord
Gothics zijn gewoon viesquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:25 schreef Toeps het volgende:
Gatver Gothic met vieze tong en tattoos
hihihihihihihihihiihquote:
Ooh viel nog mee, toch een grote bek van te voren, en janken daarna.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:28 schreef rene90 het volgende:
En buiten de deur gaat ze lopen kankeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |