Jammer dat ie nu al een artiestennaam gebruiktquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:37 schreef Liquidootje het volgende:
Vind hem stoer. Jammer van de te veel loverboy versiersels.
Anders ik wel, wat een stomme kut.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:38 schreef Toeps het volgende:
Ik hoop zo hard dat Floor niet kan zingen!
Ik ook, ik denk echt dat ze keihard op d'r bek gaat nuquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:38 schreef Toeps het volgende:
Ze schreeuwtquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Floor, nou daar gaan we.
Imo pijnlijk voor de oren maar ze gaat vast wel door..quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:38 schreef Toeps het volgende:
Ik vond haar helemaal in het begin wel sexy, maar nu is ze echt ehm een trutquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Die Floor, wat een kutwijf, ik zeg het niet gauw![]()
Zeg eens eerlijk... als ze gewoon sympathiek overkwam, dan was ze niet lelijk geweest toch?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:38 schreef dronkeykong het volgende:
Ook bek houden....nu al...Floor lelijke snol.
Nou nee ze is gewoon lelijk. Dus?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk... als ze gewoon sympathiek overkwam, dan was ze niet lelijk geweest toch?
Maar dat kutkarakter en omhooggevallen gedoe maakt haar meteen uberlelijk
Omdat ze haar bevallige verschijning nog een keer willen zien. Tevens om haar kontje te zien bij het weglopen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:40 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom een 2e kans :S
Zonder vibrator klinkt het ook niet, neem dat maar van mij aan.
Zat hij niet in een groepje bij XFactor?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:39 schreef BVO het volgende:
Waar ken ik Boy van?
En die irritante kutexcuses elke keer weer.
Twee keer Idols geloof ik, en ook bij Popstars the Rivals deed hij mee. Werd toen nog eens gecoacht door Sunny geloof ik zelfsquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:39 schreef BVO het volgende:
Waar ken ik Boy van?
En die irritante kutexcuses elke keer weer.
Hij kan er meerdere hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:47 schreef Raven_ het volgende:
Die Boy valt ook door de mand. Hij kan maar een breakdance move en die heb ik nu al 3 of 4x in de uitzending gezien.
Oh oke, da's duidelijk danquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:41 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou nee ze is gewoon lelijk. Dus?
Iddquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh oke, da's duidelijk dan
Ik vond haar op zich niet zo heel lelijk, maar gewoon een kutkarakter.
Maar smaken verschillen.
Ooooh Sunny!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Twee keer Idols geloof ik, en ook bij Popstars the Rivals deed hij mee. Werd toen nog eens gecoacht door Sunny geloof ik zelfs!
En die man die haar moed inzingtquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:40 schreef Karina het volgende:
Lol die vrouw met haar Barcelona t-shirt.
Joh, als se ut selluf maar gelooft.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:51 schreef Svensational het volgende:
Dus ze verft het steeds blond, maar de punten zijn blond uit zichzelf
Ook op mijquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:54 schreef Liquidootje het volgende:
Op iedere potje past echt een deksel
Dat blijkt inderdaad wel weer.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:54 schreef Liquidootje het volgende:
Op iedere potje past echt een deksel
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
als krezip. Heel zoutloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |