Twee bloedirritante speelsters..quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Wie hoop jij dat er bij de heren in de finale komen en wie hoop je dat er wint?
Sorry, dacht dat ik vernomen had dat het op een andere court zou beginnen. Helaas pindakaasquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NOT BEFORE 18.00. Wat leest men toch slecht (en denkt men slecht na).
4-4.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NOT BEFORE 18.00. Wat leest men toch slecht (en denkt men slecht na).
Nou, inderdaad. Hoop dat hij het nog wel redt. Echt een dramatische game.quote:
Jup die gaan zo beginnen ja.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:26 schreef TubewayDigital het volgende:
schijnt dat murray ook zo zal gaan beginnen
dat zijn ze ook, het schijnen ook geen tennisers te zijn maar honkballersquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:53 schreef robbolo het volgende:
Het valt me trouwens op dat de ballenjongens/meisjes vij de US-open een stuk ouder lijken dan bij de andere toernooien.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
*Kijkt met weemoed terug naar wimbeldon2008.org
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is niet veel bijzonders eigenlijk, deze partij. Hopelijk komt het nog.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:12 schreef Federer-fan het volgende:
*6-5 Federer.Hopelijk serveert hij hem op love uit.
Leek een beetje op die smash tegen Roddick, maar dit was wel coolerquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:16 schreef Chriz2k het volgende:
Godver, ik heb net een geniale bal gemist?
Set Federer in ieder geval.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:16 schreef Chriz2k het volgende:
Godver, ik heb net een geniale bal gemist?
Set Federer in ieder geval.
En het komt nogquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is niet veel bijzonders eigenlijk, deze partij. Hopelijk komt het nog.
Oh, valt mee dus.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zo'n soort bal, alleen dan over Djokovic heen i.p.v. erlangs
Hij heeft ook elke servicegame problemen. Murray komt elke game minimaal tot deuce tot nu toe.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bizar slechte stats van Nadal trouwens![]()
4 winners, 10 UF in de eerste set.
5 bp's al voor murray in set 2.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft ook elke servicegame problemen. Murray komt elke game minimaal tot deuce tot nu toe.
Dan gaat Nadal deze set winnen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
5 bp's al voor murray in set 2.
http://www.noticiasyapuestas.com/search/label/Andy%20Roddickquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:40 schreef jojomen4 het volgende:
Is de pot van Rafa nog ergens online te zien?
BvD.
Dan zal die eerst een BP moeten krijgen op de service van Murray, volgens mij kwam 'ie tot nu toe 1 keer tot deuce.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan gaat Nadal deze set winnen.
Komt er straks wel eentje, en dan is het meteen raak gok ik.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan zal die eerst een BP moeten krijgen op de service van Murray, volgens mij kwam 'ie tot nu toe 1 keer tot deuce.
22.30 zag ik net rechtsboven staan bij Eurosport. Maar dat zal ook afhangen van de vrouwenfinale vanavond, als die niet gespeeld kan worden vandaag, zullen die tijden nog wel veranderen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe laat begint de finale morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |