Goed, ik zal het deze keer kostenloos vertalen voor je:quote:
Hehe..quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:33 schreef afcajos het volgende:
Je mag pas anderen afzeiken na 1000+ posts, lees de policy maar na
[ afbeelding ]quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:30 schreef santax het volgende:
[..]
laatste bezoek: 3 seconden geleden.
aantal posts: 398 (gemiddeld 5 per dag)
[ afbeelding ]
Hockeymeisjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:29 schreef Adelante het volgende:
Ah, vroeger () kon je op warme zomeravonden de nieuwe lichting hockeymeisjes over de heyendaalseweg zien fietsen in groepen. Goed uitzicht was dat.
Dat was ook mijn eerste gedachte, ja.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:25 schreef Beelzebufo het volgende:
Subklacht: TS heeft geen foto's gemaakt
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:25 schreef Beelzebufo het volgende:
Subklacht: TS heeft geen foto's gemaakt
hoax, telefoon van TS kan niet eens foto's makenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]. Auto, telefoon, politie iets verderop, ¤ 150 jeweetzzzzz.
Hee nou moet je niet gaan ouwehoeren hè, ik heb sinds een paar maanden een apparaat met maar liefst een 1,3MP cameraquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
hoax, telefoon van TS kan niet eens foto's maken
Ik pwn een nokia 3310quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee nou moet je niet gaan ouwehoeren hè, ik heb sinds een paar maanden een apparaat met maar liefst een 1,3MP camera
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:28 schreef Rhythm het volgende:
En jij hebt dit verhaal in oud-Nederlands geschreven omdat?
Dat, dus.quote:
Zie TT.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom heb ik nog niet gepost in dit kwaliteitstopic
Slechte lemming van kassameisjesverhaal, met hier in de hoofdrol Mikkie in de UBquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb eigenlijk de OP niet eens gelezen![]()
Samenvatting?
Pronte borstjesquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pronte borstjes, hoe kan je ze nou zo noemen?
goede vraagquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom heb ik nog niet gepost in dit kwaliteitstopic
wel incluis voorplantingsrisico dan hèquote:Op maandag 8 september 2008 14:48 schreef rival het volgende:
sommige gasten gun je gewoon een keertje sex, TS is er zo eentje
borstjestopicquote:
Zo zeg, pak jij de zakdoekjes er maar vast bij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:04 schreef Man-E-Faces het volgende:
Damn lekkere studentes. Neuken die hap, Neuken neuken neuken! Lul erin en masseren maar! Benen omhoog en schreeuwen kreng!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:04 schreef Man-E-Faces het volgende:
Damn lekkere studentes. Neuken die hap, Neuken neuken neuken! Lul erin en masseren maar! Benen omhoog en schreeuwen kreng!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |